Geloof graag dat het moeilijk is meiden om kinderkleren weg te doen . Hadden wij ook uit eindelijk wel gedaan deel na zuje en de rest in rode zak toen pff was zwaar hoor. Hier lijkt het er op dat de bier tender van ons eindelijk weg gaat , er is een leuk bedrag op geboden straks mailen en zien we wel wat er gebeurt . En vandaag de vriezers aanvullen die raken leeg , dan kan ik zien wat we hebben . Of er dan nog wat bij moet . Koelkast volgende week schoon zit nu nog vol.
Na 22u kwam hij ineens aan... Beetje later geworden Maar het is weg, centjes zitten in het doosje. Marnat: zal duimen dat hij eindelijk weg is! Kleertjes kunnen niet naar mijn zus, is nog altijd vrijgezel en 4 jaar ouder dan mij. Daar zie ik geen kindjes komen. Daarom verkoop ik de babyuitzet ook.
Fijn dat het weg is nijn . Jammer dat zus het niet over kan nemen mis iemand anders? Ik hoop dat de bier tender weg gaat groot ding baha.
Zal duimen dat je van die bier tender afraakt Marnat. Merk het hier ook hoor met de kinderkleding. De jongste is nu ook al uit wat dingen gegroeid en het gaat toch allemaal in een zak. Even wachten tot het genoeg is om allemaal nog eens netjes te wassen en het plan is dan om te kijken wat ik echt wil houden. Maar of ik dat ook gelijk ga doen is nog maar een andere vraag.
Beertender weg Marnat? Ik heb voor de oudste de blauwe speelgoedkoffer van Ikea. Hier wil ik al zijn jeugdherinneringen in bewaren. Als hij dan het huis uitgaat zitten daar de hoogtepunten in zeg maar. Dit is voor mij een mooie grens. Alles moet erin passen, dus ik moet selectief zijn. Al geloof ik dat ik nu het meeste er al in heb zitten. Eerste schoentjes, pakjes, tekeningen, geboortekaarten en dat soort dingen. Voor ons dochtertje zoek ik nog een meisjesversie hiervan.
Nee wortel we hebben nog niks gehoord. Wat een leuk idd wortel om zo iets te doen voor later. Ik weet niet of die een bijt ring heeft die kan er ook in zijn speentje en slabbetje .
Wortel: dat is een goed idee, die koffer. Een meisjesversie heb ik ergens gezien maar kan niet meer zeggen waar... Denk in de sint boekjes.
@Marnat, er zit al van alles in. Echt zo'n beetje van alles het 'eerste'. @Nijntje, oh echt? Ik heb die boekjes hier nog liggen, zal ze eens doornemen. Beide koffers/dozen moeten wel zo'n beetje even groot zijn. Die dozen zijn voor mij echt ideaal. Geeft ook voor mij de grens in het bewaren aan. Voor komende week wil ik de zolder verder opruimen, zodat er gespeeld kan worden, i.p.v. verzameld. Het weggeven van de kleding gaat goed en verder krijg ik steeds meer plezier in het weggeven en wegbrengen van spullen die ik al tijden niet meer heb gebruikt.
Goed bezig wortel en ok ik dacht even mee . Hier gister de bleu ray verkocht voor meer dan verwacht . De bier tender niets over gehoord .
Marnat: Fijn als je er meer voor krijgt dan gedacht! Ik zet de prijs ook altijd meer dan ik wil hebben. Omdat er toch afgedingd wordt. Maar soms willen mensen het gewoon betalen, dus mooi meegenomen
hier een doosje gemaakt met de eerste kleertjes, eerste schoentjes en andere dingen van de bevalling verder een map met knutselwerkjes, wat bewaard moet blijven verder maak ik veel fotos van de knutselwerkjes zodat ze weg kunnen hier de vriezer aan het leeg eten hoop voor de vakantie dat die leeg is.
Oh wat is iedereen goed bezig! Marnat, altijd leuk als ze flink geld geven. Jammer van de beertende; zoiets neemt aardig wat ruimte in.
Morgen komen ze kijken voor de werfkast die in de kelder staat. Kunnen hem niet meer gebruiken, kelder ook weer wat leger. Stond zo lang online, manlief gooit hem begin van de week eraf en terug erop en voila! Verder nog iemand die blijft mailen voor rompers. Moeten opgestuurd maar pakje is te dik. Straks dan maar eens kijken of ik het in 2 pakjes kan doen. Gaat precies goed hier
nijntje hopelijk de kast snel weg en als je t nu in lengte doet? Hier opruimen even op laag pitje. erg druk op t werk wat nodige hoofdpijn bij me oplevert.
De biertender staat hier nog steeds , wie weet komt er nog iemand voor vakantie geld komt ook deze dagen . Geduld hebben en houden. Binnenkort er even weer bij op zetten op mp. Hier vandaag de zomer koffer na kijken en in de kast doen En papier snipperen en in boeken . En verder wat aan rommelen. Nijjn hoop voor dat de kast weg gaat en verder ga je lekker.
P1982: wilde idd in de lengte proberen. Eventueel bijna luchtdicht verpakken, dan is het ook platter. Net weer een doos van de luiers gevuld met kleren van dochterlief. Gelijk van alles foto's gemaakt met de maat erbij. Word slimmer Straks of morgen online gooien. Marnat: 't is nu ineens tijd voor zomerkleren he
Ja idd ineens tijd voor de zomer kleren . Ik draag soms al shirts en als we dan nog even wachten past het niet in de kast. Door de dikke truien vandaar ik zo met de kleren aan de gang zo ,zo veel is het niet zo gebeurt. Net de papieren gedaan was niet veel , en even buiten gezetten.De witte was draait straks mooi buiten hangen is ook niet erg veel te weinig om droger er voor te draaien .
Zo de kleding zak zat goed vol deze mooi weg gebracht . Nu op na nieuwe manlijke en vrouwelijke kleding . Vakantie geld komt u maar hihi.
Ik kijk ook uit naar vakantiegeld Hier zet manlief om 15u een betonmolen op internet, het ene bod na het andere. Om 19u het gevraagde bod gekregen, om 19.30u stond de tweede al voor de deur die ook het gevraagde wilde bieden omdat de molen anders naar die andere ging Super, dit hebben we nog nooit meegemaakt! En mijn papa wil manlief zijn mountainbike overkopen. Zaken gaan goed! Rompers passen onmogelijk in een omslag, dus daar ook nog maar mailtje voor gestuurd.