Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn je gaat echt goed zo .

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Werfkast is vanmorgen ook opgehaald. Daar zijn we ook weer mooi van af! :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Fijn nijntje dat de kast weg is, hier nog niks weer weg de bier tender was weer op geboden netjes mail gedaan.
    Meteen na bericht geen paar tellen later bod weg bied dan niet dacht ik meteen.
    Als we er aan toe komen gaat er deze dagen weer wat op mp gezet worden . Ruimte maken ook hier in pc kamer .
    Staat nog een computer te veel.
    Morgen zo ie zo drie dozen oud papier weg .

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Manlief had nog een goed bod. Gaat persoon 1 gaat storten, niks meer van gehoord. Ondertussen persoon 2 interesse, maar voorlopig ook nog geen storting binnen. Laten het online staan en zien wel wie stort of eventueel komt afhalen.

Ik vanavond ook nog een bod binnen, dadelijk gereageerd. Morgenmiddag komen ze het ophalen. Toch ideaal als manlief overdag thuis is ;)

Marnat: Die beertender gaat nog weg, ben ik zeker van. als er interesse is, komt er zeker een bod. En nu met het wk in aantocht... Anders op een fb-pagina nog zetten ofzo?

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn : Nou je het zegt wk , wie weet we zullen zien of er dan serieus op gereageerd word.
    Lijkt dat we weer veel geduld moeten hebben als het gaat om spullen verkopen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Marnat: Anders nog maar een paar keren omhoog plaatsen. Wie weet? ;)

Hetgeen ze bij ons vanmiddag komen afhalen staat sinds 19/08/2013 online zag ik gisteren. Dus geduld is een mooie deugd... :)

7. p1982

p1982 Niet meer actief

wat zijn jullie lekker bezig

hier even geen puf om op te ruimen
    wat tegen slagen gehad en ben al blij dat ik het huishouden kan doen

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Oei p1982, dat klinkt niet zo goed... Doe maar rustig aan, opruimen komt wel. heb ook nog genoeg liggen hoor om op te ruimen, maar af en toe wat met mijn hobby bezig zijn heb ik ook nodig om wat rust in mijn hoofd te krijgen.

9. Hier ga ik een hoop opruimen, maar ik zet niks op MP, alles gaat naar de stort.
    Wat echt nog aardig is aan kinderspeelgoed gaat naar de kleine van mijn neef, de rest alles weg!!

Moet wel mijn ogen dichtdoen bij het inpakken :D

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Hoofd stroomt even over

Gisteren gehoord dat oudste blijft zitten.

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Manlief roept net dat ie de biertender ook weer om hoog zet en we komen er net achter dat ie er al van af vorig jaar dec op staat.

p1982: Denk om je zelf op ruimen komt wel weer , gezondheid gaat voor .

ninien: Succes met ruimen .
    Op een rommelmarkt staan niet een idee ?

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hahaha, denk dat Marnatman het hier stiekem in het topic gelezen heeft :D

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier gaat het ook rustig. Wel weer druk aan het kopen geweest haha. Ik kreeg een extraatje van mijn ouders maar het is alweer uitgegeven. Nieuwe tafel met 6 stoelen besteld (van de oude set was al een stoel kapot en de tafel stond wat wankel. Man was het zo beu en geeft de tafelpoot een schop en resultaat is een afgebroken tafelpoot...). Heb ook nog een manduca baby carrier gekocht, dan kan ik tussendoor ook al eens wat makkelijker de deur uit. Verder nieuwe broeken en t-shirts voor de oudste gekocht en een paar schoenen voor mezelf. Beetje te warm nu voor bottines en mijn andere schoenen waren de hakken al een paar cm korter haha.

Straks als de oudste in bed ligt nog even het koertje doen met bleek. Wilde het gisteren doen maar was net klaar met vegen en het begon te regenen. Moet ook de woonkamer en keuken nog doen maar dat hou ik voor morgen denk ik. Als ik nog puf heb nog even de inbouwkast in de hal opruimen want de laatste tijd heb ik de dingen er gewoon maar ingemikt in plaats van netjes te zetten.

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ze doen het om mij te pesten denk ik... Oudste in bed, aardappelen opgezet en ik ga naar buiten en ja hoor begint het weer te regenen.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo Elisje, jij blijft ook druk bezig :) Zalig als je zo wat extra dingen kan kopen voor jezelf en de kindjes. Soms is het gewoon nodig, maar als je dan een extra'tje krijgt is altijd mooi meegenomen ;)

Ik heb mij gisteren onnozel gezocht naar een loonfiche. Krijgen een herberekening van de bijdrage aan kinderopvang van ons meisje. Ondertussen nog maar dingen geklasseerd die ik tegen kwam, sommige dingen gewoon in de doos gegooid (wordt later wel weer geklasseerd). Maar niet gevonden. Blijk dat ze hier nog op de personeelsdienst lagen ;) Daar ging gisterenavond een half uur van mijn kostbare tijd... Mja, weer een beetje opgeruimd ondertussen en wat weggegooid. Elk nadeel heeft zijn voordeel zeggen ze toch? ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bier bier tender staat er op en de dvd koffer is na gekeken en leeg nu .
    Die kan er ook op.

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik ken het nijntje... ben je druk bezig met naar 1 of ander papier te zoeken, ondertussen ruim je wat op en gooi je wat weg en uiteindelijk ligt het ergens anders.

En Marnat blijft ook bezig :)

Nou ja dat extraatje van mijn ouders, mijn vader krijgt elk jaar een bedrag iets van een ongeval ofzo. Ik heb daar jarenlang de helft van gekregen en nu dit jaar zeiden mijn ouders van ja met 2 kinderen nu krijg je het hele bedrag. Doe er maar mee wat jij het beste vindt.

Ben trouwens heel deze week druk geweest met achter mijn keukenspullen te lopen. De ouste vindt het leuk om in de kastjes en lades te zitten. Elke keer weer zeggen dat het niet mag maar ik ben even bij de jongste of was ophangen ofzo en ik hoor weer een kastje of lade gaan...

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hahaha, ik probeer het meestal te onderscheppen voor ze de keuken uit zijn. Ons meisje is goed in smokkelen :D Maar nu is het momenteel hun keukentje dat chaos is. Ligt door het hele huis. Gelukkig werk ik maar 3 dagen deze en volgende week, dus kan ik eens wat grondiger opruimen. Ook weer eens wat speelgoed terug boven zetten. Ze zitten nu toch meer buiten dan binnen.

Zo, manlief heeft samen met een vriend de kelder afgelopen weekend opgeruimd. heb eindelijk, na 6 jaar, een berging in de kelder waar ik in kan en voorraad kan zetten.
    De dozen van de rommelmarkt (hetgeen ook op kapaza enzo staat) staan mooi samen in een rek. Vanavond nog 3 dozen bijzetten...

Verder manlief nog groot gereedschap verkocht. Pak was zwaar, in de 20 kg, maar de post verzendt zo zwaar. Hij kan nog altijd niet heffen, dus heeft hij de post thuis het pakje laten ophalen. Moest hij wel € 7 extra voor betalen, maar heeft een hele goeie prijs gekregen voor het gereedschap dat dat er wel af kon. Anders kon ik donderdag daarmee zeulen...
    Dan nog wat kleding van ons meisje verkocht. Vanavond ook maar pakje klaarmaken, kan dat ook de post op morgen.

Marnat: Hoe doet de beertender het?

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo, pakje is klaar en kan morgen de bus op.

Verder weer een hoop dingen op internet aan't zwieren. Pfff, wat een werk toch! Maar als het iets oplevert, dan nemen we dat graag erbij ;)

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Soms zit ik ook net even en dan ga ik niet onderscheppen. Blijf maar stug doorvragen of hij het terug wil leggen en meestal gebeurt dat nu ook. Maar die dondersteen is echt wel snel en niet dom. Hij weet heel goed dat ik niet zomaar even kan komen onderscheppen wanneer ik zijn broertje verschoon en als ik weer in de keuken kom dan ligt alles weer overal.

Share This Page