Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Marnat, in mijn keukenla liggen vast nog heel veel smoezen, maar ik kan ze niet vinden. Misschien moet ik dan toch eerst die la opruimen!:D

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes elsje met de dvd .
    Nog niks gehoord maar hoop wel dat ie weg gaat.

Wortel: Dan kun je morgen de la eens open doen om hem op te ruimen . durf te wedden dat je na tijd best trots en blij bent dat ie opgeruimd is.

Wij gaan morgen verder hadden geen zin .
    Manlief is thuis , als ik thuis kom gaan we samen kleren uit zoeken en de boel op ruimen.
    Hoop dat manlief dan wel al wat op mp heeft staan .
    En hopelijk een reactie gehad heeft.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jaaaaaaaaaaaa de bier tender is eindelijk weg weer ruimte .
    Nu nieuw vers spul op mp en weg er weer mee .

Morgen ga ik verder met spullen op ruimen.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zie je wel, tijdens het WK! :D Super meid, ben blij voor jullie!

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Fijn dat je eindelijk van die biertender af bent Marnat :) De volhouder wint.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb nog eens een bod gedaan op Kapaza. Wil graag een adidas trainingspak maar vind ze wat duur en zeker nu de situatie met manlief probeer ik zoveel mogelijk op mijn geld te letten. Heb nu vanmorgen geboden, zullen zien of het aanvaard wordt. Prijs was overeen te komen...

Verder vanavond onze slaapkamer wat opruimen, morgen krijgt manlief eindelijk zijn tempur matras en lattenbodem. Staan nog wat winkelzakjes op onze kamer, wil dat graag opgeruimd hebben voor ze komen leveren morgen.
    Nog geen idee wat we met de andere lattenbodem en matras gaan doen. Ook nog maar eens met manlief bespreken vanavond.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat werd tijd nijntje hoop dat het , het gewenste resultaat geeft.

Hier nog twee dingen op mp gezet de rest gaat mee na een rommelmarkt .
    Vandaag of morgen verder met kleren uit zoeken gister niet gelukt .
    Vandaag weer voetbal gok dat ik alleen aan sport toe kom .
    Zo de was op vouwen voor ik ga werken .
    Eerst koffie en aan kleden .

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hij is geleverd laat manlief weten :)

Grrr, pakje is ALWEER teruggekomen. Gelukkig stopte de postbode net toen ik ging vertrekken, post werd gewoon op onze brievenbus gelegd!? Dus vanmiddag serieus van mijn oren gaan maken op het postkantoor!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: En hoe slaapt het bed voor manlief en voor jouw dat hij naast je licht ?

Hier mijn hang kleren na gekeken boel in de goudgoed zak gedaan , deze dagen dat van manlief nog , doen we samen .
    In zijn kast lagen nog nieuwe theedoeken en handdoeken die in handdoeken kast gedaan thee doeken in lade kast . nu weer ruimte in manlief zijn kast .
    Maar we moeten nog bedenken waar de bad handdoeken moeten komen.
    De bedoeling is zo ie zo om een mooie laden kast te kopen waar de handdoeken en theedoeken bij elkaar komen .
    Nog steeds bezig hier houd niet op zo.
    Een bod gehad op ondervloer als goed is word dat het weekend gehaald .
    We zetten computer [als die het nog doet er ook op die hier nog staat te niksen ]
    En hebben achter af nog wel meer om op mp te zetten laminaat bv.
    En nog een site tabel kan er nog op , want daar moet de kast komen.

Moet ook nog een rek met kleren uit zoeken die staat in extra kamer .
    Zo blijven we bezig .

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeuj, pakje is na 2 weken eindelijk aangekomen!! :)

Manlief heeft heerlijk geslapen. Maar wat was het raar om weer met 2 in bed te liggen :) :D Zoonlief is er vanmorgen ook bijgekropen ;) Heb ook niet veel gemerkt van het verzetten van de lattenbodem dus daar ben ik al blij om.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Fijn te lezen dat het slapen goed was , hoop dan ook dat manlief er veel baat bij heeft .
    Geniet er van lieverd .

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Net gaat de deur bel word het ondervloertje gehaald ok dan.
    We hadden niet mail gelezen , maar goed weg is weg.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oeps Marnat... :) Maar weg is weg! Beter zo dan dat ze zeggen dat ze komen maar uiteindelijk niet komen opdagen ;)

Wij zijn vandaag een autozitje voor zoonlief gaan oppikken. Is normaal vanaf 15 kg, maar ja, hij is zo'n lichtgewichtje. Is ook voor in de oldtimers, dus wordt sporadisch eens gebruikt. Zag er nog helemaal nieuw uit, ruikt alleen erg muf... Volgens manlief ruikt het in de oldtimer muffer ;) :D

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier weer op een laag pitje. Tafel en stoelen zijn donderdag gebracht en donderdag avond de tafel in elkaar gezet. Toen gegeten en daarna was het te laat om de stoelen nog te doen. Die zou ik gisteren doen maar had last van mijn rug.

Afgelopen nacht slecht geslapen, omdraaien deed heel veel pijn en toen ik uit bed moest voor de oudste (die wilde wat drinken om 4 uur) ben ik een hele poos bezig geweest om een manier te vinden om uit bed te raken. Om 6 uur toen de jongste een fles wilde weer hetzelfde en toen ik daarna nog even bed inwilde tot de oudste wakker zou worden raakte ik er niet eens meer in.

Naar de dokter geweest en blijkt dus een ontsteking te zijn bij een tussenwervelschijf :( Hogere dosis onstekingsremmers slikken (slik ze al voor mijn knieën) en tramadol meegekregen.

Die stoelen komen nog wel eens maar niet vandaag.
    Heb wel de foto's gesorteerd. Mijn moeder had een heleboel foto's opgestuurd, zaten allemaal door elkaar dus heb ze in volgorde in een fotomap gedaan.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh foto's moet ik me ook nog eens mee bezig houden. Heb van dochterlief nog geen enkele ingeplakt :) Maar deze week ook geen tijd voor. Heb nog heel wat knutselwerk, taarten maken voor school (zoonlief is donderdag jarig), cakejes voor thuis. Leuke dingen allemaal ;)

Tramadol zijn we hier ook erg gekend mee... Manlief werd er in het begin high van (enorm zweten, draaierig, ...), is ermee moeten stoppen. Na de operatie heeft hij ze opnieuw moeten nemen, maar niet zo'n zware dosis want die was voor hem te zwaar.
    Verzorg je maar goed en probeer je rust nu maar wat te nemen.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Praat me niet over foto s plakken of uit zoeken want de trouwfoto s zijn nog altijd niet in geplakt . gaat in schaam hoekje zitten .

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ok, dan heb ik nog een jaar of 5 tijd met dochterlief haar foto's :D

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wij hebben online albums..... Of op dvd hihi plakken doe ik al niet meer sinds we digitaal gingen.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier nog heel ouderwets plakken... Alle ja, ons huwelijksalbum (maar dat heb ik gemaakt toen ik moest rusten na ons huwelijk, was toen 26w zwanger en had voorweeën, wel ideaal om dan zo'n werkje te doen ;) ) en de kinderen hun albums tot 2 jaar. Daarna worden ze gewoon ingestoken.
    Probeer nu wel minder foto's af te drukken, en met de andere maak ik scrapbooks. Heerlijke hobby! Maar ook daar hang ik achter, ben nu voornamelijk met kaartjes bezig de laatste weken.
    Van onze vakantie vorig jaar heb ik wel een digitaal album laten maken.

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja wij hebben ook veel digitaal. Enkel dan mijn kinderfoto's die mijn moeder heeft opgestuurd of foto's die ikzelf tot 10 jaar geleden heb gemaakt zijn prints. Maar plakken doe ik niet hoor. Heb boekjes of mappen met insteekhoezen.

Nu gaan we kijken om volgende maand een printer/scanner aan te schaffen en gelijk ook een bureautje voor mij. Mijn pc staat op een tafeltje momenteel maar ik heb genoeg plaats waar ik zit om een bureautje te zetten. Daar kan dan gelijk ook de printer op. We hadden een all-in-one maar die heeft het zo'n 3 jaar geleden begeven. Nooit vervangen maar met al de foto's nu willen we toch wel weer een scanner. En voor de formulieren ivm jobcentre hier gaat een printer ook wel tijd uitsparen. Dan kan ik ze gelijk afprinten en opsturen. Nu moet ik altijd bellen en vragen om ze per post toegestuurd te krijgen (duurt meer dan een week voor ik ze dan heb) en dan moet ik ze ingevuld terugsturen waar ook weer tijd overgaat.
    En ook heel veel acties waar je dan een bon moet voor uitprinten. Kan toch heel wat geld besparen hier.

@nijntje Ja ik merkte het al met die tramadol. Kreeg me deze namiddag toch een zweetaanval. Gelukkig niet draaierig ofzo. Was dat even vergeten, laatste keer dat ik tramadol had is bijna 15 jaar geleden. Maar verder vind ik het niet echt veel verschil maken met de combinatie paracetamol en codeine. Neemt dezelfde hoeveelheid pijn weg alleen duurt het effect misschien een kwartiertje langer. Maar van zodra het draaglijk wordt stop ik ermee. Ben echt geen fan van pillen maar soms moet ik wel.

Deel Deze Pagina