hoi meiden ga weer meelezen, net weer terug van de vakantie. was heerlijk alleen oudste wagenziek nu ook weer druk bezig met opruimen, wassen draaien etc net weer wat dingen er op gezet en eerste al weer verkocht, heerlijk gevoel zo weg ermee
Ik ben begonnen aan de fotoalbum van dochter... Na 23 maanden toch begonnen met de eerste babyfoto's... Was dadelijk beginnen bijschrijven, maar gisteren namiddag even gewoon geplakt. Zit nu aan de doop, 7 oktober. Dus al bijna 2,5 maand ver! Maar laat wel altijd veel foto's afdrukken dus ja... Maar ja, zijn mooie herinneringen voor hen later. Heb nog een hoop foto's gewoon los gestoken in de album dat ik weet waar ze komen. Heb dan een halve doos gedaan. Niet slecht vind ik Deze week nog druk 's avonds met mijn bestelling kaarten, huishouden, dus gaat misschien er niet meer van komen. Maar we zijn begonnen en gaan dit afwerken (zei ze vol goede moed ) p1982: Welkom terug! Batterijtjes weer opgeladen
p1982: Fijn je er weer bent meis de tank weer vol ? Nijn : Goed bezig . Zag een leuk bod bij het geen wat wij nog op mp staan hebben. Maar zien of manlief daar aan toe komt vandaag anders nog even laten staan. Ik ga vandaag denk een beetje aan rommelen zien hoe ver ik kom.
ja het was heerlijk, nu alles weer wassen en strijken hier moet ik ook nog een fotoalbum van oudste maken vanaf 2010 en van de jongste vanaf geboorte is 2012 pff net weer wat dingen verkocht, zijn wel kleine spulletjes en euro per ding maar toch ruimt wel op
hoe gaat het opruimen bij iedereen? hier weer wat dingen verkocht, waaronder 1 groot ding dus het ruimt lekker op ook wat dingen wat al 2 x mee geweest is met de rommelmarkt en nu mooi weg morgen lekker in huis rommelen, was nog weg strijken en wassen draaien
P1982, als je met dingen al 2 keer op de rommelmarkt hebt gestaan, is het inderdaad slim het weg te doen. Anders vraagt het alleen maar energie van je. Hier gaat het opruimen heel goed. Best wat op MP verkocht. Zelfs onze eetkamerstoelen! We hebben voor 4 stoelen plaats aan tafel en daar staan nu 2 kinderstoelen bij. Ik loop dus op zolder steeds tegen de overige 2 stoelen aan. Daarbij passen ze ook niet echt meer in ons interieur. In een gekke bui heb ik ze alle 4 op MP gezet. Eerst onzinbiedingen en nu een serieus bod. Maandagavond worden ze gehaald en moeten wij hard op zoeken naar 2 andere stoelen
Hier staat het stil even te druk met werken en over twee week vakantie , gaan en kunnen niet weg. Mis dagjes en dan waarschijnlijk ook dagen bij dat we opruimen . Schuur verder netjes maken bv. Iemand kan wat halen maar we horen niks , als dit weekend nog niks horen zetten we het op nieuw er op of bod halen we weg.
zo het nodige er op gezet en ook weer wat verkcoht, waaronder grote dingen oudste dochter wilt binnenkort op rommelmarkt gaan zitten, dus bezig met de dozen en kleden halen zodat we er kunnen zitten, moet het wel mooi weer zijn hihi nog 2,5 week werken en dan weer 2,5 week vakantie. gaan dagjes weg en lekker thuis aan de slag
Bij mijn schoonmoeder is 14 september garageverkoop. Ga eens vragen of ik daar mag staan. Kunnen de kinderen mee. Alleen hebben ze een hond, dat is wat anders, anders tafel voor het hek ofzo? Zou wel leuk zijn alleszins. Wij waren met de verkochte spullen aan't sparen voor een matras en lattenbodem voor ons meisje. Nu hebben we er alvast de zwemlessen van zoonlief voor betaald. Verkoop staat verder even stil, maar komt wel weer. En wat hier wordt verkocht, gaat weer het potje in Verder niet veel meer opgeruimd. komt een drukke werkweek aan dus zal er ook niet veel gebeuren helaas...
Veel plezier en succes met verkoop dan. Hier weer een zak kleren weg gebracht deze dagen , zegt manlief lijkt wel of we niks over houden . Ik ja wel hoor dat valt wel mee . Verder staat het stil hier ook mp loopt niet . Ow de gebak s bordjes zijn naar mijn zusje en die heeft er al goed gebruik van gemaakt.
Vandaag nieuwe glazen gekocht ging hier wel wat stuk. En heb net wat naar de buurvrouw gebracht die had wel glazen nodig . De over gebleven glazen gaan naar mijn zusje als ze ze hebben wil. Ze was er niet en ze belt met terug zij mijn zwager . Bij hun gaan er geregeld glazen sneuvelen . Wij vinden gelijke glazen mooier en over dreven veel glazen hoeven we niet , zo veel viste komt hier niet .
nijntje ben benieuwd naar de garageverkoop hopelijk raak je veel kwij morgen weer naar het postkantoor weer 4 pakketjes dinsdag ook al 3 weggebracht ze zullen wel denken hihi morgen wordt er ook weer door 3 mensen wat opgehaald. heerlijk gevoel manlief is nu een mobile airco aan het halen. komen we van het geld wat we verkocht hebben
p1982: Je gaat nog altijd lekker fijn idee . Maar hou jij wel wat in je huis ? Of verkoop je alles wat je hebt
Nou t is erg veel wat weg kan En als ik aan t opruimen ben denk ik bewaren of weg Er staat nog genieg
grr waarom kunnen mensen afspraken niet nakomen had vd week al met iemand afgesproken kon niet komen had geld niet bij elkaar oke prima nieuwe afspraak gemaakt dus ik vraag net kom je vanavond nee kom niet grrr
hier loopt marktplaats juist momenteel beter dan facebook maar we blijven gewoon doorgaan met verkopen
zo bezig op zolder om de dozen alvast klaar te zetten voor de rommelmarkt over 2 weken. denk rond de 6 dozen dat er mee gaat en hopelijk maar 3 mee terug daarna weer verder opruimen in huis voor de rommelmarkt in oktober doel om te sparen is nu nieuw laminaat bovenverdieping en nieuwe kledingkast voor ons zelf