zo dozen voor kinderrommelmarkt staan klaar gaan 8 dozen mee. hopelijk met 4 of minder terug. ga gewoon laag zitten met de prijzen. daarna weer verder met opruimen zodat we weer veel hebben voor eind oktober dochter spaart voor kinderbingo dus een mooi doel om tijdens de rommelmarkt veel te verkopen. ze krijgt ong 25% van de opbrengst rest in de post voor ons
't is nog even he, maar daar hopen we ook op Het voordeel is dat ik gewoon bij mijn schoonouders zit en de kindjes meekunnen. Is van 8 tot 16u, dus misschien laat ik de kindjes dan daar slapen dan hoeven ze niet zo vroeg op te staan. Kinderrommelmarkt, leuk! Wortel: idd met vakantieperiodes wordt er minder gekeken. We laten het er gewoon opstaan en zien wel.
dat is wel handig kindjes mee kinder rommelmarkt start 12 uur maar je moet al wel 9 uur zitten voor een plekje tot 17 uur nog even zeil halen waar alles opgelegd kan worden
Poeh, dat is ook al vroeg daar zijn! Komen daar ook zo van die opkopers die al vanalles willen kopen voor je goed en wel uitgepakt bent? Ja, moet geen extra oppas regelen, dus heel fijn!
ja sommige lopen er al om 8 uur en inderdaad vragen ze wat zit er in die doos etc manlief en jongste gaan ook mee en later weg. maar wel handig met uitpakken en alles klaar leggen zo na 1,5 jaar wat groots verkocht. aanhouder vindt. nu nog wachten totdat het opgehaald wordt vandaag dagje facebook en marktplaats verkoop weer oktober is 6 uur van huis en 7 uur thuis dus 13 uur maak je dan
Toen ik op de rommelmarkt stond vorig jaar was ik bij het uitpakken al dingen kwijt en mijn inschrijvingsgeld was al terug verdiend Dus op zich is dat ook wel plezant.
kinderrommelmarkt hoef je geen staangeld te betalen dus dat scheelt wel oktober is staangeld 30 euro en afgelopen 2 x had ik het al terug verdient voordat het officieel begon
allleen kinderspullen neem kleding tot 80 mee, speelgoed en babyspullen en kinderboeken en dan al 7 dozen vol moet ook niet teveel meenemen want dan geen overzicht denk ik
rest gaat mee naar de rommelmarkt in oktober, misschien met kinderrommelmarkt nog maat 86 mee maar zijn 2 verhuiszozen
15 augustus is een dorp verder nog rommelmarkt, anders eens kijken of ik daar ook kan staan. Maar is net een vrije dag voor m'n werk en ben dan ook altijd blij om bij de kindjes te zijn... Hmm, kan niet meer volgen. Hele heisa ivm een training van adidas die ik gekocht heb via internet. 23/6 geld van mijn rekening af, zij beweert het niet ontvangen te hebben, uiteindelijk een mail dat ze erover gekeken heeft , 25/6 drukt verkoper label af voor pakje te verzenden. 2/7 mail ik haar om te vragen wanneer ze eindelijk verzend. Krijg ik hele uitleg dat haar sv gestorven is, label scande niet, maar haar moeder had het gisteren weggebracht. Krijg een mail van Kiala dat het 2/7 aangemeld is in het Kialapunt... Vorige week al gaan vragen in de krantenwinkel, nog niks. Daarstraks een mail gestuurd met Kiala wat van mijn pakje is, staat al een week op status 'wordt getransporteerd' Krijg ik nu een mail dat mijn pakje niet afgehaald is en dat het teruggestuurd is naar mijn Kialapunt??? Heb sinds mei geen pakjes meer verstuurd en dat is afgehaald. Koop ook eens iets via internet...
kinderrommelmarkt moet het kind bij zitten en voor oudste eerste x dus ben benieuwd zo net wat opgehaald wat al 1,5 jaar te koop stond hihi kiala verstuur ik niet mee raar hoor nijntje heb je zoveel te koop dat je meerdere rommelmarkten wilt staan ik wil 27 juli afwachten en eind oktober en dan zien we wel weer verder
Ik heb altijd al met Kiala verzonden, maar nooit zelf iets aangekregen. Maar met verzenden heb ik nooit problemen gehad en steeds binnen de week werd het afgeleverd en opgehaald door de koper. Alleen kinderkleren zit ik met een doos of 8-9 (pampersdozen), babygym, badzitje, ...
kinderkleding heb ik tot nu toe 7 verhuisdozen dit si dan 62 tm 116 dan nog doos met kinderboeken 2 dozen speelgoed 2 dozen met babyspullen divers dan nog 1 doos kookboeken 5 dozen met kleding van manlief en mijzelf 3 dozen met woonspullen moet echt veel verkocht worden pff, het zijn verhuisdozen hier allemaal
zo net weer wat groots verkocht, wordt zo opgehaald gaat lekker zo. kids lekker aan het spelen dus ik kan er mooi mee bezig
het loopt vanmiddag echt lekker, nog weer wat kwijt wat volgende week opgehaald wordt. heerlijk dit dus we gaan gewoon door hihi dan kunnen er weer andere dingen mee naar de rommelmarkt want ik wilde maat 7 dozen meenemen
Hihi, super! Waar verkoop jij nu het meeste? Want ik merk dat de verkoopgroepen op fb van geen kanten lopen. Net gekeken. De rommelmarkt waar ik vorig jaar gestaan heb is 28/9. Maar ja, weet niet of ik veel kwijt raak op de garageverkoop anders is het wat zot om 2 weken later ook nog te gaan staan. Over de rommelmarkt op 15/8 vind ik niets terug... Ofwel zijn alle standplaatsen al ingenomen?
verkoop nu erg veel via facebook en dan woonplaats nu mooi wat grote dingen kwijt die in verhuisdoos zaten dus dat scheelt weer gezegd binnenkort kasten meiden weer uitmesten thuis en bij me ouders en dat ook weer verkopen er staat genoeg gihi misschien dan dec weer ergens staan
Dat loopt hier dus voor geen meter. Zoveel moeite gedaan om alles erop te zetten, maar nergens reactie...