Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zelfs dat helpt hier niet... Probeer wel steeds te reageren op mensen die dingen vragen. Zo hebben we onze Senseo kunnen verkopen.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ik reageer ook steeds op mensen en blijf het steeds erop zetten

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, pakje gaan ophalen. Is idd mijn training, maar lijkt meer op een jogging. Voelt dikker aan dan een training. Maar heb maar snel gekeken want was al later op het werk. Straks thuis maar eens goed inspecteren ;)

Manlief heeft van de week de keuken nog eens onder handen genomen. Ziet er al veel beter uit! Nu nog die hele bergjes papieren opruimen en de kasten zijn weer clean. speelgoed wil ik in mijn verlof ook weer eens opruimen. Dan lijkt het dadelijk zoveel ordelijker in huis.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier ook weer volop bezig met opruimen. Zou graag verhuizen, maar dat zit er niet in. Dus dan maar zorgen dat het hier fijn wonen is.
    MP loopt weer aardig. Grote stoel verkocht die vreselijk in de weg stond, dus ben heel blij! (ook nog eens voor bijna het dubbele van wat ik er ooit voor betaald heb op mp.:))

Verder ook weer veel wegdoen. De kringloop wordt blij van mij.:p

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo wortel, dat is mooi verkocht dan! :)

Wij zijn aan't denken om de eenpersoonsbank die we voor de hand hadden weg te doen. Met het ziekenhuisbed al bijna een jaar in huis staat die bank serieus in de weg, ze heeft haar hondenzeteltje waar ze veel op ligt, haar zitzak en als de bank weg zou zijn heeft ze nog plaats voor haar mand. Slapen doet ze voorlopig nog altijd boven op onze slaapkamer. Maar dat is dan voor het grofvuil als we die zouden wegdoen.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

nijntje was het de goede training?

hier loopt de verkoop lekker door

kwam iemand woensdag wat ophalen voor 22,50 komt ze met 50 euro aan ja he geen wisselgeld dus haar naar de winkel gestuurd om zelf te wisselen

hier gaat niks naar de kringloop hihi

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Als je wat komt kopen zorg je toch dat je gepast geld hebt? Ik snap nooit dat mensen dat niet regelen.
    Zo hadden wij ooit een kast verkocht. Komt die man met een briefje van 100 euro aan terwijl het 80 was. Mijn man wilde wel wisselen, maar ik had daar geen zin in. Kan maar zo vals geld zijn. Heb hem toen ook naar de winkels gestuurd:p

8. p1982

p1982 Niet meer actief

ja zo ben ik wel dat ik gepast geld heb als ik wat kom ophalen

iets klein geld heb ik altijd wel in huis maar niet veel hihi

hopelijk is het volgende week zondag wel droog. nu nog geen goed vooruit zicht maar we hebben nog even

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben daar meestal niet zo moeilijk in ;) Heb mijn doosje met wisselgeld altijd bij de hand als iemand iets komt afhalen.

p1982: Ja, was het juiste,, maar ipv een training is het meer een jogging pak. dus heel wat dikker dan ik verwachtte... Maar ja.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Heb wel wat wisselgeld maar had deze x geen 27.50 terug

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, hier drastische opruiming van het speelgoed. Ze hebben elk 1 grote doos gekregen die ze mochten vullen. De rest gaat naar boven, stofzuiger zonder slang gaan we wegdoen (zonder dat ze het zien) Ding wordt enkel opgezet om lawaai te maken. Keukentje blijft wel staan en denk 1 groot ding.
    Eindelijk wat opgeruimd in de woonkamer. Het werd een doorn in mijn oog... Dadelijk nog even verder doen, maar zweet me het licht uit :) Dan kan ik straks ook alles eens fatsoenlijk stofzuigen.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

goed bezig nijntje

heb een lijstje per kamer gemaakt wat er opgeruimd moet worden

eerste kan ik afstrepen, de krantenbak weer een doos vol
    vanavond of morgenvroeg wil ik schoenenkast in hal en schoenenkast onze slaapkamer doen

13. p1982

p1982 Niet meer actief

net ook 4 manden met opvouw was gedaan
    vanavond begin maken met 2 manden strijkwerk. grr

14. p1982

p1982 Niet meer actief

yess eindelijk maat 62 verkocht. halve verhuisdoos weer weg heerlijk

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh super! :) Nu komen ze vast allemaal naar kleertjes maat 62 vragen op de rommelmarkt ;) bij mij komen ze altijd vragen naar de maat die de kinderen nog net dragen :D

Mand strijk heb ik namiddag ook nog gedaan. Moet nog de broeken strijken en een mand vouwen. Maar is voor morgen. Eerst foto's uitzoeken op pc en laten afdrukken.
    Vandaag ook nieuwe fotostickertjes gekocht bij Action. Had er 2 gekocht: spoorloos... ;) Maar met ernaar te zoeken heb ik wel een doos papier opgeruimd. Zaterdag is het weer ophaling, is het weer allemaal weg.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

ja weer lekker gevoel en kunnen er andere dingen mee naar de rommelmarkt had max aantal dozen wat ik mee wilde nemen
    nu mooi kwijt

morgen gaan we begin maken op zolder weer. en dan zo steeds verder

hier geen zin in strijk maar moet, denk vanavond maar strijken en morgen opvouwen

wat zijn fotostickers

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Stickertjes die aan 2 kanten plakken om foto's op te plakken in het album. Ben met de babyfoto's van dochterlief bezig. Maar gebruik ze ook veel om te scrapbooken.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

owzo ik maak digitale albums maar nog een erge achterstand pfff

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Babyalbums plak ik. De rest steek ik in van die insteekalbums. Vakantiefoto's ben ik ook overgegaan op digitale albums.

Hoe pak jij de gewone foto's aan om een digitaal album van te maken?

Met de leukste dingen maak ik scrapbooks.

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Zo eerste mand strijk klaar

ik plak helemaal geen foto's in

wel een wand met foto's en daar druk ik wel foto's voor af

Deel Deze Pagina