Naast mijn digitale albums heb ik ook fotoalbum om foto's die ik weleens los krijg in te plakken. Is het echt een foto die gewoon té mooi is, dan scan ik hem in en komt hij zo in het digitale fotoalbum.
zo 3 dingen weer verkocht en had lijstje gemaakt wat opruimen stonden 26 punten op en 3 al gedaan steeds iets
kids op bed, manlief met motor bezig dus ik maar met de verkoop bezig. heerlijk gevoel als er weer spullen verkocht zijn hihi
ik heb de volgende albums oudste 1 album van eerste 3 maandne en album van jaar erna daarna moet ik nog maken is 2011 2012 2013 en 2014 jongste moet alles nog 2012 2013 2014 mooi winterklusje
zo weer wat verkocht e opgehaald, heerlijk gevoel zo. blijft nog genoeg over om te verkopen hihi manlief is naar de voetbal kids zo naar bed dus avond voor mezelf. zit te denken om nog wat op te ruimen of verder te gaan met verkopen morgen samen dagje uit met het gezin , gaan alvroeg weg donderdag weer dagje thuis
Ah wij gaan ook een dagje weg Naar de dierentuin. Tot 2 jaar laat ik de foto's ontdubbelen, maar daarna steek ik ze gewoon samen. Misschien vanaf volgend jaar dan maan beginnen met digitale albums. En alleen afdrukken om te scrappen. Kan ik eventueel nog per kwartaal ofzo werken.
Het streven is om voor de kinderen albums per jaar te maken en dan van verjaardag tot verjaardag (heb ik niet zo'n drukte in december hihi). Beiden hebben ook een album van de eerste weken en dan komt het eerste album van het eerste jaar. In de albums werk ik per maand. Omdat je er zo lang (een jaar) mee bezig bent, kijk ik steeds kritischer naar de gemaakte pagina's. Op de manier wordt het een heel mooi album. Voor onszelf wil ik jaarboeken maken, maar daar loop ik vreselijk mee achter. Denk dat ik dat vanaf nu ga oppakken en wie weet red ik het ooit om het verleden ook in een album te krijgen.
Plan was Gaia zoo in Kerkrade, maar uiteindelijk voor de Olmse Zoo gegaan. Was qua afstand iets korterbij, maar makkelijker rijden voor manlief. En ook heel wat goedkoper... Kindjes vonden het allebei super! En wij ook, echt genoten!
nijntje: nog nooit van gehoord vandaag naar braderie geweest morgen staat mijn kledingkast op de planning, schoenenkast boven en beneden en de nachtkastje van mij en manlief en rest zien we wel ook weer nodige dingen verkocht.
men wat komt er een kleding uit me kast ben aan het afvallen en al 15 kilo kwijt dus veel te groot. gaat er weer uit en in de verkoop. veel merkkleding ook 3 zakken met kleding gekregen van iemand, spullen voor jongste eruit gehaald, sommige dingen in zak voor buitenland en andere dingen in doos voor de rommelmarkt. hoop zondag goed weer want dochter heeft veel zin in de rommelmarkt, gaan rond de 10 dozen mee weg is weg want er komt steeds meer bij
zo 1 kastje in de douche is ook uitgezocht, zaten vooral medicijnen etc in en ook nodige weer uit. denk maar keer naar de stort rijden want het gaat niet in de container passen allemaal manlief al 1 tas naar de bak met kleding gebracht is dat ook weer weg
Om 11u mail gehad, om 12.30u zijn ze het al komen ophalen. Zo moet dat! Weer een doos uit de kelder. Stond ook al lang online, geduld wordt beloond P1982: dat is heel wat kilo's dat je kwijt bent, super! Verder nog dozen met kleren voor zoonlief meegebracht. Komen van bij mijn sz. Moet ze nog nakijken. Wat niet goed is voor zoonlief (lees te breed voor ons smalletje) gaat weg naar het goede doel.
lekker he nijntje dat er weer een doos weg is hier weer 4 dozen gevuld met spullen van de kids, vooral speelgoed en rest woonspullen heb de kamers van beide meiden opgeruimd (kledingkasten moeten nog), manlief de keuken en voorraad kast en daarna nog samen de speelgoed kast beneden net van alles weer op facebook gezet ben benieuwd. anders gaat het zondag mee naar de rommelmarkt gaan gewoon meer dozen mee, ook spul wat niet in dozen past en hopelijk verkopen weg ermee
ja de kilos moesten er af en nu nog 10 kilo te gaan hoop voor eind dit jaar nadeel is wel veel nieuwe kleding kopen maar agh
alle dozen staan in de auto voor morgen ben benieuwd dochter heeft er erg veel zin in. kijken hoe t gaat
Veel plezier en succes vandaag! Volgens mij heb je het weer wel mee. Ben benieuwd hoeveel je verkoopt! @all, Eindelijk ik kan het echt! Weggooien! Super trots op mezelf! Van de 3 dozen met schoolspullen van mezelf heb ik er nu 1 over. Ik had zelfs mijn oude rugzakken, waaronder mijn zwemtas bewaard.... Die vullen op dit moment de kliko. Ik krijg gewoon ook echt ruimte in mijn hoofd. Opruimen werkt gewoon therapeutisch
Hier ligt weer het een en ander te wachten maar heb niet zoveel zin gehad de laatste tijd en ben ook bezig met zindelijkheidstraining bij de oudste. Hij houdt me bezig, moet je naar het potje, wil je naar het potje, zet hem erop allemaal nee of niks. Dan ga ik even ergens iets doen, draai me om en ja hoor flinke plas op de vloer. Gisteren tot de conclusive gekomen dat hij eigenlijk naar het potje blijft gaan tot hij gepoept heeft. Daarna geeft hij er niet zoveel meer om of het nu in het potje is of niet. Vandaag toch maar eens de kast in de hal doorgaan. Ik had een staple washandjes liggen en dat was altijd wel genoeg maar nu met zoontje die soms 2-3 keer per dag onder de douche moet zit ik er wel snel door. Dacht dat ik er nog wel meer had, waarschijnlijk dan wel bij de nieuwe handdoeken en ja die liggen ergens ingepakt onderin de kast... Niet genoeg krediet op de meter om al de was vandaag te doen dus misschien ook maar de stapel kleertjes van de jongste uitzoeken. Een paar dingen kunnen wel nog een wasbeurt gebruiken voor ik ze wegleg dat zou dus prima gaan vandaag. En dan hopen dat het droog blijft zodat het lekker buiten kan drogen.
4.5 doos minder en alle grote spullen weg en een mooie omzet. Nu kleding als pakket gaan verkopen weg ermee