Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo komen ook weer mensen wat spullen ophalen heerlijk zo

maar er staat nog genoeg wat verkocht moet worden en nog genoeg wat opgeruimd en uitgezocht moet worden, je bent er nooit klaar mee

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meiden

Hier niet veel zin om te ruimen .
    Wel hebben we gratis gescoord bij de hema 6 grote handdoeken.
    We hadden bonnen van de esso die je in kon leveren .
    Vandaag de oude uitzoeken voor mijn zusje en ouders kunnen ze die gebruiken voor camping en zusje voor de hond.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

grr gisteren mensen niet op komen dagen.

hopelijk zo de mensen wel

net de televisie kast uitgemest, veel dvd's eruit dus zo fotos maken en te koop zetten

verder de lades/kasten in de keuken uitgezocht en veel weggegooid. heerlijk zo

lijstje wat begin van de vakantie gemaakt is bijna klaar

4. p1982

p1982 Niet meer actief

zo mensen hebben het vanmorgen opgehaald heerlijk weg ermee

dvd ook te koop gezet.

manlief naar de voetbal kdis voor de tv kan mama even van alles te koop zetten hihi

5. Elliz

Elliz Lid

Aug 6, 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik houd van dingen weggooien ;)
    Heerlijk als je kunt opruimen en de dingen die je nooit (meer) gebruikt weg kunt doen. Daar ben ik zo makkelijk in.
    Ik vraag vaak wel of mn ouders of andere familieleden er nog iets aan hebben, kijk ook een weekje aan of het te verkopen is en daarna gaat het zonder pardon de kliko in

6. p1982

p1982 Niet meer actief

ow hier gaat weinig de kliko in, probeer alles te verkopen en ben het na tijd ook wel kwijt

oudste wilt graag op rommelmakrten zitten dus daar ook spullen bewaren

en facebook veel verkopen net ook weer een paar schoenen van mezelf verkocht weg ermee. geld weer in het potje

van de week een altrex ladder voor manlief kopen van het geld

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    #2447 nijntje1984, Aug 11, 2014
    Last edited: Aug 11, 2014
    Ik had de babyschommel (zitje) op internet gezet. Meisje heeft er vorig jaar veel in gezeten. Zoontje jaar ervoor ook. Maar dit jaar weigert meisje er gewoon in te zitten. Sinds haar verjaardag schommelt ze op het gewone zitje. Dus ja, dan zetten we de babyschommel te koop. Dag erna: meisje is niet meer uit de babyschommel te krijgen ;) Had ze online laten staan, vrijdag reactie van mensen, zaterdagmorgen is ze opgehaald. Meisje schommelt gelukkig lustig verder op de gewone schommel, maakt er geen probleem van. Volgend jaar kunnen ze dan een nieuw iets zoeken: ringen, laddertje... Ze moeten maar zien wat ze kiezen ;)

Verder weer een deel omhoog geplaatst. We zien verder wel. Schoonzus gaat mee op de garageverkoop zitten vertelde sm, dan kunnen de kosten ook gedeeld worden. Kost het mij maar € 2,50 aan inschrijving. Ook mooi meegenomen ;)

Verder zaterdag zoonlief zijn broeken eens onder handen genomen. 3 stuks te kort... 1 is een echte jongensbroek, dus die gaat normaal ook in de verkoop. Andere zijn vrij neutraal en gaan door naar meisje. Dus in de gekregen dozen gezocht voor een broek, want hij moest naar een verjaardagsfeestje en wilde hem echt geen nieuwe broek aandoen. Maar goed, want hij hing helemaal vol modder :D
    Heb ook nog 2 dozen kleren gekregen, nog van sz. Daar zat ook nog een winterjas maat 116 in (denk dat we er nu 4 hebben in 116 :D ). Maar die moet ik verder nog uitzoeken en het niet nodige wegbrengen voor de minderbedeelden. Gaat voor ergens in de week zijn denk ik.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

nijntje: bij jullei vragen ze echt weinig voor een plek
    was dat hier ook maar zo, dan had ik vaker ergens gestaan

9. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief gisteren een stevig kledingrek op de kop getikt, mooi makkelijk voor de rommelmarkten

vrijdag kijken voor een fiets voor oudste dochter voor bij opa en oma

weekend zolder verder doen, lijkt een onplofte bende nu

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    #2450 nijntje1984, Aug 14, 2014
    Last edited: Aug 14, 2014
    Haha, dan maar naar hier komen op om op de rommelmarkt te staan. Je mag thuis logeren :D

Even een vraagje voor jou: rompers, verkoop jij die ook? Ik heb nu pakketjes per maat, maar verkoopt dus niet. Maak jij daar een totaal pakket met verschillende maten van? Want de laatste rompers verdwijnen bij dochterlief nu ze zindelijk is. Die drukknopjes is maar niks zo tegen je billen.

Net ook de aerosleep matrasbeschermer online gezet. Ga de gewone op het babybedje leggen als dochter zonder luier gaat slapen. Dadelijk al een reactie gekregen. Fingers crossed dat hij snel verkocht is! :) Moet dan wel nog even op zoek naar de andere, want dat heb ik nog niet gedaan :D En wil hem ook nog even wassen voor hij weggaat, dat is het minste.
    edit: sms manlief voor een foto, ziet dat ding niet uit! Dus nu heeft hij het alvast in de wasmachine gestopt, ahv telefonische richtlijnen opgezet en hopelijk komt hij er proper uit ;) Straks dus maar op zoek naar de andere matrasbeschermer :D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Matrasbeschermer gaat het niet worden. Manlief heeft hem gewassen, allemaal zwarte kringen in :( Ziet precies op de foto uit als schimmel, maar zijn allemaal kleine pluisje. Precies of ze zijn zichtbaar geworden na het wassen :( Tuurlijk haakten de kopers af, heb hem ook van internet afgehaald. Ligt nu terug op meisje haar bed, andere matrasbeschermer is onvindbaar. Waarschijnlijk nog bij mijn ouders.

Verder nog slaapzakken uit de kast gehaald, zwemluiers (2 nieuwe pakken). Maar dadelijk online gezet. Kan het ook de dozen in, staat dat al klaar voor de garageverkoop.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

rompers per maat in pakket en hier net een stapel wel voor weinig verkocht 10 stuks 7 euro. wegermee

nijntje al weer wat verkocht?
    hier net 2 paar schoenen van mezelf weg ermee

13. p1982

p1982 Niet meer actief

zo kledingkast oudste uitgemest.

ngo wat rokjes en jurkjes voor najaar en winter en maillots en ze is klaar
    jongste is ook al klaar

veel nakijken of het wat is voor de jongste en anders verkoop in. weg ermee

zondag staat zolder weer op de planning

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb de rompers op € 0,50 per stuk staan, ook omdat ze 2x gedragen zijn. Maar dus ook per maat. Zullen zien.

Vandaag nog gereageerd op iemand die een voetenzak van Maxicosi zocht, maar denk niet dat dat iets geworden is. Verder niks meer verkocht. Maar wel nog een aantal dingen aan't uithalen. Staan boven al 4 volle dozen voor de garageverkoop, en die in de kelder staan er nog van vorige keer. Hoop dat ik toch nog heel wat kwijt raak!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo, net nog een hoop online gegooid op fb. Zag dat er iemand op zoek was bij een andere post naar kleertjes voor meisjes maat 74-80 voor het najaar, dus daar ook maar een mapje van gemaakt. Zullen zien.

Doet me eraan denken p1982, kan misschien ook nog een paar schoenen van mij online zetten. Was net aan't denken om ze weg te doen, is eigenlijk niet veel aan.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

gisterne 2 paar schoenen van mezelf verkocht die nu ook kwijt

zo beginnen met de zolder , kijken wat er nu nog weer vandaag komt. geeft me een heerlijk gevoel als het opgeruimd is en dan maar hopen dat er wat verkocht wordt

vriendin gaat ook mee met der moeder in oktober, broertje van man met vrouw ook, buren en daar vrienden van ook dus gezellige bende wordt het

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Fijn als je wat gezelschap hebt. Is altijd leuker dan alleen he ;)

Ga ook eens verder kijken tussen het huishouden door. Kinderen zijn erg druk, ondanks dat dochter koorts heeft. Wordt gezellig...

18. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lekker bezig meiden.
    Hier kan de oude telefoon op mp , en verder kijken we of er meer is.
    Maar weer eens proberen of het wat loopt op mp.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

ja en alle mannen gaan ook mee dus 10 man dus gezellig wordt het zeker en staan bij elkaar

zo zak met knuffels gaat naar het ziekenhuis weg ermee , verkoopt gewoon niet

20. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Mag ik is vragen hoe jullie dat doen met verkopen op FB, doe jullie dan gewoon een foto plaatsen met gegevens in een status berichtje of doen jullie het anders?

Share This Page