wat een ontplofte bende op zolder veel gaat verkoop in. vuilniszak al vol met knuffels voor het ziekenhuis, vuilniszak voor de afval nu uitzoeken kleding oudste of het wat is voor jongste en anders ook verkoop in nu al 16 verhuisdozen vol met verkoop pfff
Zo dat is ook al de moeite p1982 Nu maar hopeb dat je goed verkoop op de rommelmarkt. Weer heel wat kwijt
zo alles opgeruimd en nu veel op de foto zetten en dan facebook/marktplaats nog en hopen op veel verkopen hihi
Succes maar weer 82 Hier de telefoon op mp gezet , hoogste bod al 135 euro , we wachten nog even . Mailde ook iemand wou hem meteen halen voor 110 euro [ gestoord ] Terwijl hoogste bod 135 euro is , terug gemaild nog niks weer gehoord. Verder ga ik opruimen deze week en zien wat er op op mp kan.
manlief voetbal kijken en ik met facebook en marktplaats bezig eerste dingen al verkocht 1 euro en 2,50 alle kleine beetje helpen in nov is er kinderkleding en speelgoed beurs maar helaas net dat weekend met me ouders weg nu 17 verhuisdozen vol voor de rommelmarkt en dan nog wat grote spullen pff
Mooi bod toch al voor de telefoon Marnat! Weet natuurlijk niet of het is wat je verwachtte, maar is toch een mooie som. Hier nog een andere fb pagina vol foto's gezet. Straks de kleertjes erop zetten. Ik wil verkopen! En vooral wat opruimen, want er blijft bijkomen. Moet zeggen dat ik soms ook broeken van zoonlief aan dochterlief doorgeef. Zeker bij een neutrale jeans en voor thuis vind ik dat wel kunnen. Niet zo'n stoere met allemaal zakken op. Nu is de eerste met een klein gaatje in de knie. Dochterlief zorgt dus zelf voor de opruiming
Is idd mooi bedrag er is al iemand over heen gegaan , wachten nog even mis komt er nog mooier bod. En mis dat manlief nog mailtjes heeft gehad , dat ik niet weet . Papier versnippert net ,nu even eten en zien we zo wel weer .
Oh super marnat! Papier moet ik hier ook aan de slag. Heb de archiefdozen klaarstaan om een groot deel in te klasseren, kan dat nadien de zolder op.
Hier een grote zolder opruiming. Toen we twee jaar geleden dit huis kregen dachten we van ah die zooi kan allemaal maar zolder... Wat een bende zeg. Gewoon echt alles kan weg.... Pffffffff niks op mp ofzo het is gewoon echt zooi.. Maarja als ik straks klaar ben mag het resultaat er zijn... En ik hoef het op te ruimen, manlief mag lekker de auto in laden en het bij het grofvuil gooien.... De schuur staat ook nog op de planning... Het is een werk maar wat ben ik blij als het gedaan is.......opgeruimde zolder mensen haha
Wij hebben niet veel op onze zolder staan. Vooral lege dozen van het speelgoed, tv, strijkijzer... En wat dozen met kleren die we gekregen hebben voor de kinderen die te groot nog zijn. Die moeten er ook nog eens af. Bij het strijkijzer denk ik dat na 7 jaar de garantie wel gedaan is, dus eigenlijk kan die doos ook van de zolder. Zijn nu alle papieren zakken die we in huis hebben aan't gebruiken om oud papier in te doen. Als we er geen meer hebben, gaan we weer aan de dozen beginnen.
Ja hier ook vooral lege dozen... Man verzameld games en game attributen dus veel nintendo etc... En ja elke doos moet bewaard blijven want later is het met doos meer geld waard blijkt.... Niet mijn favoriete iets maarja geven en nemen he haha ik heb hem al zover dat ik z'n games in een opberg soos mag doen haha
Haha, verzamelaars helpen niet echt bij het opruimen Maar misschien een hoekje (als het niet teveel is) op zolder voorzien voor de dozen.
Ja dat was ik ook van plan. Gij is nu aardig opgeruimd. Zaterdag eerst naar het grofvuil dan is het echt klaar en nog bij de action opberg dozen scoren
Als ik een bui van opruimwoede heb dan gooi ik heel makkelijk weg! Zoals vandaag. Zoonlief krijgt een nieuwe kamer maar die kamer staat nu nog vol zooi.. naja nu al een stuk minder want het meeste zit in vuilniszakken en gaat de container in Ik doe dat trouwens wel als manlief niet thuis is.. want die kan alles wel bewaren.
vanavond komen 4 mensen wat ophalen ook wat grote dingen weg ermee verder van 2nog betaling krijgen manlief gaat sporten dus ik bezig met facebook geeft heerlijk gevoel en helemaal als het minder wordt op zolder nog 2 boxen voor jongste uitzoeken of het bewaard moet blijven nog 1 doos op foto zetten voor verkoop manlief vanmorgen naar de stort geweest is dat ook weer weg en ruimte in container
Hier bewaren we dozen ook , garantie op dan worden de dozen voor oud papier gebruikt. Net toch nog weer wat weg gegooid , ik zocht iets kon het niet vinden . Maar vond wel iets wat niet meer gebruikt en onbruikbaar was lol. Dus hup de vuilniszak in die in de rommel kamer staat, en ook nog eens bijna vol.
ja als je wat zoekt is het wel handig gelijk op te ruimen van de week administratie eens gaan sorteren en dan later in de ordners manlief is sporten en k bezig met de verkoop ook al is het een klein bedrag maakt me niks uit weg ermee denk ik nu nu eerst wat grote dingen eropzetten zodat dit hopelijk snel verkocht kan worden en weg ermee