ja alle kleine beetjes helpen deels in pot van de meiden , ander deel in pot wat niet open kan voor vakantie volgend jaar en deel in pot voor nieuwe kledingkast van onszelf zo net weer 2 dingen verkocht 1 versturen en 1wordt morgen opgehaald streven is 50 euro per maand te verdienen, lijstje bijhouden vanaf vandaag kijken of het gaat hihi
Ik gooi heel slecht weg. Heb ik helaas uit mijn jeugd meegekregen. Mijn Ouders hadden enorme kelder waar alles werd opgeslagen. En zo gooide ik ook niet alles weg, want ja, stel je voor dat je het nog kunt gebruiken... Ik ben nu el wat harder voor mezelf, maar ja, opruimen blijft moeilijk
eerder gooide ik ook weinig weg maar nu door ruimte gebrek meot het wel en merk dat ik wel rustiger wordt als het opgeruimd en minder dozen staan
De telefoon nog niet meteen op toe happen helpt. Hoogste bod 140 dat wil manlief er voor, maar de dag is lang . Laat ze maar mooi over mekaar heen bieden. Gewoon beginnen met opruimen plek voor plek. En tussen het schoonmaken door kun je ook opruimen.
hier helpt lijstje maken wat er gedaan moet worden heel erg. En beginnen op zolder bijvoorbeeld en zo naar beneden werken straks wordt er weer wat opgehaald, heerlijk gevoel en zo verder met opruimen oudste is naar school en alleen jongste maar eerst even het huishouden doen
Hier een beginnetje gemaakt in de berging. Ik kom er maar niet aan toe. Wel dingen in de berging zetten maar niet echt opgeruimd. Nu al 2 avonden telkens 10 minuutjes ofzo dingen uitzoeken en verzetten zodat ik er weer door kan. Heb een hekel aan de berging, het voelt er 'raar' maar het moet gedaan worden voor het kouder wordt. Heb ook nog een oud tapijt liggen, dat wil ik nog wel schoonmaken en dan in de berging leggen, dat maakt het wat minder kil voor mijn gevoel.
ja je kunt inderdaad beter nu aan de berging beginnen voordat het kouder wordt en dan kun je ook weer spullen van boven in de berging zetten
Wij hebben alles beneden maar wil toch wat plaats om dingen uit de ingebouwde gangkast in de berging te zetten. Voor zover ik weet lekt het er niet maar ik heb nu de kleinste babykleertjes die ik wil bewaren in een doos op de slaapkamer staan. Ik wil ze niet echt in de berging zetten voor het geval dat. Daarom dingen uit de kast naar de berging verhuizen zodat de doos met kleertjes in de kast kan. Was een poging aan het doen om het papierwerk uit te zoeken maar zoonlief dacht dat het handig zou zijn om te helpen. Zal het straks doen als hij helemaal is opgegaan in zijn spel
Hier vanmorgen al 7 longsleeves uit zoonlief zijn kast geruimd. Is weer even geleden dat hij ze nog aan had met de zomer, maar 't was dus nodig dat er eens gepast werd... Meisje haar longsleeve past nog net, rest moet ik nog eens uitzoeken bij haar. Denk dat ik in het weekend eens een pasdagje ga houden voor ze. Verder is het papier weer opgehaald, glas weer naar de glasbak gebracht. Proberen om donderdag naar het containerpark te rijden voor frituurolie weg te brengen. Hoopt ook maar op in de kast, kunnen het dan maar beter wegbrengen. Elisje: Berging pakken wij ook zo stap voor stap aan. We zijn er nog niet, maar geraak al zonder problemen bij de kast met de wasproducten Marnat: Idd, laat ze maar even bieden, komt in orde denk ik
nijntje dus ook druk bezig hier bijna klaar met met het huishouden als je het bijhoudt stelt het niks voor. druk met wassen draaien vanavond sporten, ga het wandelen weer oppakken en dan denk ik nog even strijken is dat ook weg straks weer veel op de foto zetten en te koop zettne nu denk ik ook al is het een klein bedrag weg ermee maar
Bwa, zo druk nu ook weer niet. Elke dag klein beetje proberen. Huishouden is hier nog steeds ramp, zeker met het fulltime werken. Manlief gisteren wel de keuken opgeruimd, vaatwas uitgeruimd en gekookt. Spaart mij hoop tijd. Ondertussen heb ik kunnen stofzuigen. Alleen de boven moet nog. Heb alleen veel last van mijn nek van na de kine, dus gisterenavond maar wat bankgehangen. Op fb voorlopig nog geen reacties gekregen, jammer. Maar we houden vol!
hier een lijst per week wat er gedaan moet worden gemaakt en dan per dag verdeeld. en dan bijhouden valt het nog wel mee ja facebook is ene keer veel verkopen en andere x valt het tegen maar aanhouder wint denk ik dan
@nijntje Ja moet wel zo met de berging anders komt er niks van in huis want ik ruim iets op en zoonlief haalt het weer uit. En er staan ook dingen waar ik liever mijn zoon van weghoudt. Verf bijvoorbeeld. Hij is er al eens in geslaagd om een emmertje met verf open te krijgen bij mijn man zijn tante en toen konden we een heel verfspoor volgen. Papieren zijn gedaan. Bedenk me net dat ik ook mijn bak- en decoratiespullen eens bij elkaar moet zoeken. Die staan achterin de diepe keukenkast. En simpele cake maak ik wel af en toe maar we zijn niet zo'n taarteters. Nu ga ik wel een taart maken voor zoon zijn verjaardag zaterdag. En nu ik toch aan de pc blijf plakken dan maar mijn boodschappen in het winkelwagentje leggen zodat ik kan bestellen zodra mijn geld gestort wordt. Vrijdag was er niks, ze hadden mijn doktersbriefje nog niet gekregen, zou voor gisteren zijn maar gisteren ook niks gezien en net gebeld en ze hadden het briefje. Moet nu enkel doorkomen. Ook weer de lijst met voorraadboodschappen aanvullen en al eens bekijken hoe en wat voor de feestdagen zodat ik elke keer al wat dingetjes kan kopen en wegzetten als er geld overblijft. Komt weer wat krap uit maar mijn man moet en zal een nieuwe pc dus dat is door hem op prio 1 gezet.
Ik heb gisteren ook al wat Sint-inkopen gedaan. Meisje gaat in februari naar school en Blokker had lunchboxen van Maya de bij. En zoonlief wilde Wickie de viking. Die vind ik nergens, maar wel het koekjesdoosje. Dus dat hou ik voor de Sint. En een dekbedovertrek met wat korting kunnen kopen voor ons meisje, gaat einde van het jaar naar het grote bed. Dat werd vandaag in de winkel geleverd dus dat gaat manlief normaal vandaag ophalen als het goed is. Zijn de kosten idd wat gespreid. Want hier gaat manlief vanaf september naar 500/maand minder qua uitkering Voorraad hebben wij bij Makro aangekocht van wasproducten en WC papier enzo. Poetsen is hier gelukkig met regenwater en wat afwasdreft. Ramen doe ik nu ook zo met regenwater. Wij hebben op de berging kast zo'n kinderslotje gehangen, krijgen ze normaal zelf niet open.
Nee de bergingdeur krijg zoon zelf ook niet open, maar als ik er ben om even wat uit te zoeken staat hij er zo bij en natuurlijk heeft hij altijd iets vast dat niet voor hem bedoeld is. En hij is zo snel. Net was hij nog in zijn kamer met de duplo aan het spelen en de volgende tel zit hij alweer in de keukenkast om het vergiet eruit te halen. Maar schiet wel op. Raak er goed door vandaag. Vaste dingen in het huishouden al gedaan en weer wat extra's
hier laatst bij de sligro wasmiddel ingeslagen wc papier keer bij ah en shampoo en douchegel vaak bij de kruidvat in de aanbieding hier ook al eerste verjaardagskados en sinterklaaskados hebben voor sinterklaas besloten beide 1 wat groter kado en dan paar kleine kados merk als je niks doet aan verkopen op facebook loopt het nu en nu wat dingen erop gezet of uppen en loopt streven was gemiddeld 50 euro per maand en zit in 1dag al op 43 euro hiih
Wow, mooi bedrag p1982! Ik ben al blij met 10 per maand Nu misschien wat slabben kwijt. Voor klein prijsje, maar wat het is is het. Vanavond eens verder thuis in de dozen kijken voor de foto's door te sturen. Voor de sint wil ik niet teveel speelgoed. Natuurlijk wel iets wat ze graag willen, dat is normaal. Maar denk ook aan knutselspullen, klei, strijkparels zo'n grote pot. elisje: Ze zijn snel he... Zoon valt nu mee, is op de leeftijd dat hij wel weet wat kan en niet. Maar meisje... Knipper met je ogen en ze is ineens spoorloos...
ja ik heb zoveel te koop staan en dus hoop ik het er uit te halen zien wel hoe het loopt hihi wat in onze woonplaats erop staan vraagt er 1 kom je ht brengen 16 kilometer verder op ja dacht het niet pff nu nog wat vragen van bepaalde dingen dus hopelijk dat ook weg oudste wilt voor verj een tablet prima vraag ook maar geld aan iedereen zo 1 heeft betaald dus pakketje kan ook weg,
Mensen zijn voor niks meer beschaamd he. Ik ben nu aan't mailen met iemand die niet veel geld heeft voor koppel in Polen. Zij wonen zelf ook in Polen en dochter woont in B. Slabben wat ik zelf niet veel betaald heb, kan ik uiteraard niet duur verkopen. En heb nog een hele hoop sokjes liggen, die mogen ook voor een zacht prijsje weg. Dus, fingers crossed dat er een hoop klein spul weg kan! Alleen voor de duurdere en grote stukken wil ik wel nog een mooi bedrag hebben. Is normaal denk ik. Tablet is hier ook al ter sprake gekomen, maar 4 en 2 vind ik wat jong... En zo'n storio vind ik duur, zeker ook die spellen. Dus weet het nog niet. Denk nog niet.