Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Onze zoon krijgt een kindertablet van leapfrog voor zijn verjaardag. Of hij er veel mee gaat doen is nog maar de vraag maar het ding kan wel wat om hem een aantal jaar zoet te houden. Denk voor nu dat hij de camera het leukst gaat vinden. Hij wil nu ook altijd foto's maken met mijn tablet of digitale camera.

En eigenlijk vind ik die dingen ook best duur maar ik botste eind juni op een hele leuke aanbieding dus even met man overlegd en gelijk gekocht.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

dochter wordt 5 jaar en nu op onze tablet maar is een dure dus dan maar 1 voor haar zelf aanschaffen. wel gezegd niet iedere dag etc op

manlief gaat deze week al beetje in verdiepen welke we willen en als aanbieding komt dan kopen

ja mensen durven het te vragen maar helaas kom daar niet anders misschien wel gedaan.

zo net weer wat erop gezet ben benieuwd
    iemand anders gaat straks kijken in me albums naar de kleine dus afwachten maar weer

3. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief is bezig met een opknapfiets voor oudste dochter voor bij opa en oma gratis op kunnen halen wat onderdelen bij action gehaaald

kan ik bezig met facebook en al weer wat dingen verkocht. tikt zo aardig aan

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier de eerste reacties maar nog niks verkocht. Heb nu 4 longsleeves als setje aangeboden. En 3 pyjama's ook. Benieuwd of dat helpt.

Verder fotot's naar die ene dame doorgestuurd voor kleine dingen maar neemt toch wat plaats in. Zou ik vandaag iets van horen.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De ene dame neemt vanalles over: verzorgingskussen (gratis, naad is losgekomen maar werd thuis nog gebruikt met hoes erover, merkte ik niks van maar wil toch niemand nog geld voor geven dus dan helpen we maar minderbedeelden), 9 paar sokjes, en een hoop slabjes. Weer € 5,00 erbij voor ons en weer wat opgeruimd, de mevrouw geholpen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh dat is leuk, zo'n opknapfiets. Mijn oom deed dat ook altijd voor hun zonen. Op het containerpark bracht hij dan vanalles mee, dagje knutselen en klaar! :)

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zo boodschappen zijn gebracht en weggezet. Gelijk ook eens al de plastic tasjes uit de kast getrokken. Staat nu 1 zak met tasjes en de rest is de berging in gegaan. Ik gebruik ze als vuilniszakjes in mijn pedaalemmer. Een poos terug gehoord dat je binnenkort in winkels gaat betalen voor tasjes (en er zijn al heel wat winkels waar je ervoor betaald) dus stop eigenlijk meestal wel de boodschappen in tasjes waar ze nog gratis zijn. De zakjes voor pedaalemmers die je kan kopen zijn niet zo stevig en waarom kopen als het ook gratis kan?

Verder lakentjes die ik voor de jongste had gekregen van mijn schoonzus in poetsdoeken geknipt. Ze waren vergeeld en sommige hadden onbekende vlekken. Alles geprobeerd om ze terug goed te krijgen maar is niet gelukt dus dan maar een bestemming als poetsdoek.

Deze namiddag de doos met papieren zakken weer bijvullen. Als er niks aan de papieren zakken is van de take-away of groenteboer hou ik ze bij. Ik gebruik ze om champignons in te bewaren. Gek genoeg moet ik de champignons die ik los koop in een plastic zakje doen in de supermarket maar dat is niet zo goed om ze te bewaren.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat doe ik ook Elisje, zakjes gebruiken voor de vuilbak. Die wat je koopt zitten wij hier ook telkens snel doorheen. Ik gebruik zelfs de verpakkingen van de luiers als vuilzakje :D Bij die van de Etos doe je het pak vanboven open en heb je eigenlijk wel een zakje over, wel zonder handvatten maar geen erg.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ja hier ook dus. Gebruik ze ook wel eens om poepluiers gelijk in de grijze container te gaan gooien. Ligt er maar net aan.

Ik heb ook wel gekochte herbruikbare boodschappentassen, heb er altijd wel minstens 1 in mijn handtas zitten. Ooit eentje gekocht voor £1 in een supermarkt waar ik niet zo vaak kom, nogal aan de dure kant. Maar als die tas stukgaat kan je je oude tas binnenbrengen en krijg je weer een nieuwe mee. Lekker handig :)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

denk dit wel langer als dagje knutselen aan de fiets maar manlief vind het leuk

vandaag weer veel verkocht, mag ook wel want baan van manlief erg onzeker dus nu buffer maar opbouwen je weet het nniet

vanavond verder met alles te koop zetten

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier wachten we nog steeds op reactie van iemand die de telefoon wil hebben .
    Ze heeft nog een uur , anders mag de ander persoon hem komen hallen die bied meer.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

gelijk heb je marnat.

hier wachten op 4 mensen ruimt mooi op zo

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    82: Dat gaat mooi zo als die vier ook komen.
    Ja we gaan niet eeuwen wachten op antwoord .

Denk dat ik morgen weer verder ga met opruimen .
    Dozen staan hier rommel markt maar daar zag ik nog dingen in zitten die wel weg kunnen.

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vandaag niet veel gedaan. Mijn schoonmoeder kwam deze ochtend langs met mijn andere schoonzus. Die is net hier in het dorp komen wonen maar ze durfde in haar eentje niet goed langs te komen.

Dan deze namiddag tante van mijn man die nog wat boodschappen die ik voor haar had meebesteld kwam ophalen. Geen zware dingen want die breng ik altijd. Maar denk dat ze meer voor de kinderen kwam want ze vertrok bijna zonder boodschappen ;)

Zij nog maar 20 minuten weg en toen stond nichtje hier voor een blitzbezoek. Had niet veel tijd want haar vriend moest om 3 uur naar college.

Het enige dat ik gedaan heb is de grote pan pastasaus die ik gisteravond gemaakt heb in porties verdeeld en in de vriezer gedaan.

Straks als zoon slaapt de vriezer nagaan op restjes die we dan kunnen eten want heb weer wat groenten liggen die ik wil klaarmaken om in de vriezer te doen.

Tante vertelde trouwens dat er een nieuwe groenten/fruitwinkel zit in stad die echt heel goedkoop is. Had de winkel al gezien toen we er vorige week voorbijreden met de bus maar kon de prijzen niet zien. Morgen maar eens kijken dan.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    20.00 Geweest de volgende mag komen mail word nu verstuurt .
    Duimen maar want dit word dan een bedrag van honderd vijftig euro .
    Binnen kort ook de site tabel op mp en ik moet morgen verplicht kleding rek opruimen.
    Die viel spontaan uit elkaar, maar aldi heeft een vervanger voor weinig . 15 euro of zo iets .

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    worden nu terug gebeld manlief is in overleg wanneer ze komt hallen .
    Nu of morgen, zo moet het meteen reactie .

17. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat heerlijk he gelijk actie

zo 2 geweest 1 moet nog komen andere komt morgen en morgen nog 2 andere

morgen ook 3 dingen als pakket weg
    morgen ook 1 ding wegbrengen

maandag komt er nog 1 langs

weekend doos met kleding jongste uitzoeken wat van oudste komt

heerlijk gevoel zo en mooi voor de spaarpotten hihi

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd heerlijk en mooie komt nog ze is meteen komen halen .
    Nu 150 er voor gekregen anders was het 140 geworden .
    Meteen van mp gehaald kunnen we weer verder kijken wat we er op kunnen zetten.
    En nu zo op bed we moeten morgen werken.

Heerlijk opgeruimd gevoel en wat extra geld is nooit weg kan een mens van opknappen .
    Geld meteen in envelop gedaan en weg gelegd.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

ja geld gelijk in de pot de verdeling en het tikt nog best aan hihi

nu al voor 2 maanden verkocht, blijven gewoon opruimen en erop zetten en anders in okt mee naar de rommelmarkt maar hoop daarvoor ook al de grote dingen kwijt te zijn. (schiet al lekker op)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb mijn dozen even geteld: 11 stuks staan klaar voor de garageverkoop... Vanmiddag proberen de rompers uit meisje haar kast te ruimen. Werk maar een halve dag en kindjes zijn nog bij mijn so, dus even tijd. Die straks ook maar online zetten.
    Daarstraks een babymutsje waar ik dadelijk reactie op had, nu even afwachten wanneer ze willen komen halen. 't Is niet veel, maar wat het is, is het.

p1982: goed verkocht zeg!

Marnat: Super, zo fijn als mensen gewoon dadelijk reageren en komen halen he.

Deel Deze Pagina