Huishouden gedaan, nog even de jongste een fles geven en dan met de oudste de stad in. Die is al van gisteren aan het vragen of we met de bus gaan. Ik dacht dat hij het wel vergeten zou zijn na een nachtje slapen maar elke 5 minuten hoor ik:gaan we met de bus? Gisteren ook al de hele dag... was blij dat het 7 uur was (bedtijd voor zoon). @nijntje ook al is het niet veel dat je verkoopt het is nog altijd beter dan niets. Vele kleintjes maken 1 groot of hoe ging dat ook alweer Is hier net zo met besparen op dingetjes of dingen anders gaan gebruiken. Bespaart misschien maar een paar cent maar als je alles optelt komt het wel zo uit dat je wat overhoudt. Ik heb eens voor de grap de pennies in een potje gedaan die ik bespaarde op dingen zoals geen boodschappentasje kopen, statiegeld (heel zelden hier). Na een paar weken had ik toch een leuk bedragje, heb er toen een Thomas treintje van gekocht voor de oudste (was toen nog enig kind).
Net bericht gehad dat ze namiddag langskomen. Mooi! Heb nog zo'n babymutsje, van Tijgertje. Dat ook maar online zetten dan Ga straks als de kinderen thuis zijn hun mutsen ook eens passen, sjaal van zoonlief is te kort dat weet ik. Anders namen eruit en ook online. Nu het kouder wordt... Wie weet he
nijntje ook aaridg wat verhuisdozen voor de verkoop zeg hopelijk met niks tot weinig terug ja het loopt lekker door , erg fijn gevoel
hier het huishouden ook gedaan wat op lijstje stond nu nog wat wassen draaien oude knuffels van de meiden wassen (verkoop ze niet ) en dan naar goed doel doen
Ja ik hoop ook een paar dozen lichter te zijn na de garageverkoop Al hoop ik zoals de slaapzakken nog kwijt te zijn voor het zover is. Verder met manlief ook eens kijken voor andere dingen die wegkunnen.
hier niet alleen kinderspul in de verkoop ook eigen kleding, woonspullen etc alles gaat gewoon mee, tafel met kinderkleding en speelgoed en andere met overige spullen wordt het ben zelfs bang dat het niet eens allemaal op de tafel past dus dan in dozen laten etc of we meoten nu nog veel verkopen maar er komt ook nog veel bij hihi moeten speelgoed ook nog bij me ouders uitzoeken van de meiden wat dan ook de verkoop in kan wanneer sta je nijntje? hier 1530 weer 2 mensen die wat komen ophalen en om 20 uur en wacht nog op 2 betalingen dan kan het ook op de post
ow mooi dat is ook weer weg vanavond met manlief 2 dozen uitzoeken, wat kleding als reserve naar me ouders maar denk dat er wel 1 doos uitkomt voor verkoop hihi, dan weer op foto zetten en online zetten grr mensen van vanmiddag konden het niet redden nu maandag middag dus weer naar boven verplaats. vanavond weer verder met de handel
zo jongste dochter kan de winter ook door 3/4 doos in verkoop rest voor ons zelf of bij me ouders eerst maar eens wassen dit weekend fotos van 3/4 doos is al gemaakt en geplaatst
Leuk he, als de kindjes meedoen Hier ga ik ze ook vragen om te kijken of we iets weg kunnen doen. Vorige keer heb ik boekjes mogen verkopen, die centjes hebben ze ook in de spaarpot mogen steken.
ja hier komt na iedere verkoop wat in de pot van de meiden en met opruimen helpen ze ook goed mee zo net weer wat verkocht 2 euro maar toch weer wat weg hihi
Ja is ook. Hier zijn het ook maar kleine bedragen maar ach, beetje bij beetje is het ook mooi geheel. Net het andere babymutsje ook online gezet.
ja beetje bij beetje tikt het nog best aan, nu even potje beneden neergezet ook ivm wisselgeld en als er veel in zit gaat het naar boven naar de spaarpotten van de meiden of onze eigen potten voor het sparen
Ik heb hier ook mijn doosje bij de hand staan voor het wisselgeld. Na de garageverkoop (als die iets opbrengt) gaat het de rekening op. Gaan de lattenbodem en matras voor meisje bestellen, is nu 30,00 korting op, maar moet het online bestellen. Is toch dat alweer wat we uitsparen. Ik heb de kinderspullen per maat steken maar weet meestal ook wel wat er allemaal bij zit Vrouwenintuïtie? Manlief heeft de opdracht om eens te kijken wat er nog meekan naar de garageverkoop van hem. Kan hij zich daar volgende week eens mee bezig houden. Sm schrok toen ik zei hoeveel dozen ik had Kreeg weer 2 zakken kleren voor zoonlief mee van ons neefje.
Wat leuk dat het opruimen en verkopen bij iedereen zo lekker loopt! Ik heb vanmorgen om 4 uur ons logeerbed erop gezet en is zojuist opgehaald. Wij hadden hem ook ooit via mp en ik heb zelfs 5 euro winst weten te maken! Moet zeggen dat ik ook erg blij wordt van het weggeven aan anderen.
Hahaha, zo heb ik ook ooit een zwembad gekocht, volledig nieuw van Barbie. Maar uiteindelijk nooit gebruikt. Voor 3 gekocht en voor 5 te koop gezet. Omdat er toch altijd op beknibbeld wordt. Maar ze gaven er dadelijk 5 voor, nou mooi! En een logeerbed ruimt nog zo lekker op Hier net even bij dochter op de kamer geweest: alle rompers uit de kast, 6 paar sneakersokjes die te klein zijn eruit. Foto's maken en online ermee!
nijntje hoe groot is je kraam? wortel leuk is dat met winst verkopen he morgenavond manlief naar de voetbal kan ik mooi verder hoop voor de rommelmarkt van de grote dingen af tezijn