Maakt niet uit, sta bij mijn schoonouders op de oprit. Kan dus heeeeeeel breed gaan Eens horen bij mijn sz hoe we het gaan organiseren. heb geen idee wat zei wil verkopen.
Zet ik net 3 nieuwe flessen van ons meisje online, krijg ik een mail om er 6 te kopen Jammer, heb er maar 3 (en nog 1 maar die hou ik op reserve omdat ons meisje 's morgens nog flesje drinkt). Normaal komen ze die ook een van de dagen halen. Zo moet het gaan se!
nijntje wat lekker dat je een grote ruimte hebt misschien zeil op de grond leggen en zeil achter de hand als het gaat regenen zo dat gaat snel zeg dochter heeft weinig loom bandjes en zei mama ga centjes uit spaarpot halen en kopen en dan moet jij maar weer snel spullen verkopen zodat er veel geld in me spaarpot zit voor me ipad hihi de schat
manlief gaat zo schoenenkast uitmesten met jongste, ben benieuwd hoe het gaat (weet die ook hoe ik het overdag doe hihi) ga met oudste even inslaan bij de action hihi
Gaat lekker meiden en kids zijn slim hihi 82: Als dat geld voor ipad is , dan zou ik dat ook doen . Want anders leren ze niet goed sparen , heeft ze geen week zakgeld of een ander potje waar dat uit kan. Ze leren al goed opruimen van jouw maar met sparen zou ik het ook blijven doen. Hier hopen dat de opberg kast met hang er is bij de aldi, dan kan ik de kleding over brengen naar die kast . Wou het al uit zoeken maar rek stond zo wankel dat ik maar wacht . We zoeken nog steeds een laden kast waar we handdoeken in op kunnen bergen , de oude die in douche staat is niet fijn meer . Maar al op mp gekeken staat niets , willen hem dan in de hal zetten. ja prijzig nog wel. Gaan even bij kringloop kijken wie weet wat daar te vinden is.
Voor de handdoeken hebben wij een boekenkast van ikea in de badkamer Manlief ennik hebben ook elk een schap voor onzr spullen zoals deo enzo. Flesjes zijn opgehaald. Heerlijk! Straks gaat zoonlief met mijn zus weg, meisje bed in en ik weer wat prullen met foto maken en online zetten. Kwam in de dozen in de kelder nog wat tegen dat nog niet online staat. Kan maar verkocht geraken he
helaas schoenenkast niet uitgemest jongste was gevallen ja oudste is erg bijdehand en ook wel slim met geld ze heeft geen zakgeld (vind ik erg nog te jong voor) ze krijgt nu wat geld als ik wat verkocht heb. nu ook gezegd dit nog kopen en dan sparen en ze zei ja dus afwachten
oudste nu besef dat we niet alles kunnen kopen centjes op zijn en dan sparen en keuzes moeten maken in stad nu ook mama is wel duur he 10 euro en dat ze nadenkt erover
vanavond wordt er weer wat groots opgehaald mooi weg ermee manlief gaat straks met de fiets van de jongste bezig ga ik verder met opruimen en dingen plaatsen etc zo eerst stuk fietsen even bewegen
Bij ons zoontje proberen we hem er ook al van bewust te maken. Manlief is al bijna een jaar thuis, inkomen is serieus geminderd hierdoor dus kunnen hem niet alles kopen wat zijn hartje verlangd. Hij wil bijv. graag een nieuwe boterham doos, heb ze gehaald (weet hij niet) maar krijgt hij dan van de sint. Dagje uit nemen we drinkbus van thuis mee met drinken voor onderweg, dan zeurt hij ook niet voor daar drinken te kopen. 't Zijn vaak de kleine dingen. Hier gisteren nog strijk weggewerkt en daardoor de fut niet meer om verder foto's te maken en online te zetten. Wel nog setje van meisje uit de kast gehaald die ik zeker weet dat te klein in.
ja ze meoten ook leren dat je niet alles zo maar kunt kopen nijntje dat zijn toch ook leuke sinterklaas kados. doen we ook hoor hoeft niet altijd speelgoed etc te zijn zo weer wat grote spullen uppen dan hopelijk snel kwijt hier druk met wassen draaien, morgen vrij maar dan dinsdag werken (dan dinsdag woensdag en donderdag)dus ook zo even al bezig in het huis
Hier ook volop was aan't draaien. Droog en zonnig weer. Yeah right, het regent alweer. Juist alles afgehaald en dan maar droger in. Rekje hangt nog vol van gisterenavond. Idd zijn leuke cadeaus. En ze hebben al zoveel speelgoed.
hier ook veel in de droger en rest op het rek probeer het bij te houden en dan morgen strijken en opvouwen is ook weer veel manlief is in de schuur bezig en hopelijk vanavond spuiten dan schiet het ook op net beneden al gestoft en opgeruimd en de ramen gedaan.
schoenenkast in hal is ook uitgemest weer 4 paar schoenen van jongste die weg kunnen vanavond gaan we als gezin lekker uit eten. even genieten
eten was erg geslaagd, meiden hebben genoten grr zou iemand vanmiddag wat groots ophalen komt niet, nu weer erop gezet reageert iemand of ik het 2 weken vast wil houden heb gezegd als in tussen tijd verkocht wordt is het weg en anders voor jou. ja wil er ook van af zo komt er ook nog iemand wat groots ophalen en verder met huishouden en strijken pff
helaas opknapfiets is trapas van kapot, man gaat vragen of iemand het gereedschap er voor heeft en anders verkopen maar weer zo net iemand grote boxen opgehaald en weer spullen overgepakt en weer 1 doos weg. maar moet nog veel op de foto zetten dus komt wel weer een doos bij hihi
Oud papier staat in de schuur kan morgen zo naar buiten . Al weer wat kleren die niet passen of shirts die niet mooi meer zijn weg in de zak . Het rek gaan we samen doen anders bang dat ie valt . Kast met hanger bij aldi is te klein past trouw jurk niet in.
hier ook 4 dozen met papier, woensdagavond aan de weg zo net weer wat verkocht en met 3 bezig, afwachten merk wel dat je wat tijd er aan moet besteden anders advertenties onderop