hier is me kledingkast binnenkort ook weer aan de beurt, weer wat afgevallen en merk dat kleding weer te groot wordt net me winterjas gemaakt die ik 4 jaar niet aan kon. kan nu voor even nog en dan in de opruiming in dec ong maar nieuwe halen
't Is van veel te uppen op fb, dat heb ik nu ook wel door Jammer van de kast Marnat, dan maar even verder zoeken.
ja je moet er wel iedere dag even mee bezig, merk rond 20 uur juiste tijd hihi maar is voor de verkoop dus we doen dat dan maar en af en toe nieuwe dingen erop etc
ja reacties komen dan tussen 21.30 en 23 uur zo kast in douche uitgemest, donderdag komt container en was nog ruimte
Nijn: Geen haast er mee hoor , de handdoeken liggen nog in douche kastje . Staat nu wel 1 op mp maar denk niet dat we die goed koop krijgen , normaal bij ikea 200 euro . We zoeken gewoon vrolijk door in een kringloop of weet ik het waar. Zo weer adressen uit gezocht die mensen zijn verhuist of horen niks meer van ze . Moet nieuw adres boekje nog schrijven , eerst de adressen na kijken. Weer ook een doos rommel weg , manlief gaat samen met me het rek uitruimen .
adressenboek zeg je moet ik ook nog uitspitten en overschrijven zelfde als de verjaardagskalender net 30 min lekker alleen gelopen. merk het nu al wel in me kuiten en schenen pff
adressenboek licht hier al erg lang te wachten om nieuwe en goede adressen er te krijgen. Ligt onder de salon tafel en ik was folders en papieren aan het na kijken, zo doende kwam ik bij het adressen boekje.
Garageverkoop gaat niks worden. Nu even kijken om ergens anders nog te gaan staan in het najaar. Want had er toch wel op gerekend.
hoezo gaat garageverkoop niks worden hier zo eerst strijken en dan met handel bezig zo wordt er ook nog wat opgehaald
Zie pb Ik heb aan collega gevraagd of die geen slaapzakken meer nodig heeft voor de winter. Ging het aan zijn vrouw vragen Zij geven liever geld uit aan vakanties dan aan allemaal nieuwe spullen voor hun kleintje omdat het maar zo kort gebruikt kan worden. Dus ja... Vanavond weer maar eens uppen op fb.
hier ook druk bezig en wat vragen gehad dus terug mailen etc hopelijk komt er wat uit, afwachten manlief zo sporten
Ik gisterenavond ook nog vragen binnen gehad, ging net slapen Nu maar afwachten of we daar nog wat van horen... Zou wel leuk zijn, maar ja, je weet nooit.
hier de vragen gisteren beantwoord maar nog geen reactie hopelijk reageert er 1 want dan een doos met kookboeken weg, ga akkoord met bod
Hallo dames, mag ik hier ook mee schrijven? Ben hier flink aan het opruimen uitzoeken en proberen te verkopen.. wat een zooi kan een mens verzamelen haha.. Voor nu wat leesboekjes al op koopjeshoek gezet, was marco borsato artikelen, puzzels, een colbertje en een paar tutdoekjes, iedere euro is er 1 en dan is het maa gelijk opgeruimd
Hey spikkel, welkom hier! Idd elke euro is er een. Wij hebben nu met alles te verkopen de matras en lattenbodem voor ons meisje betaald. Is mooi om te weten dat deze spulletjes dit opgebracht hebben.
Spikkel: Ja schrijf maar mee , en succes . Idd iedere euro is er 1 . Weekend gaan manlief en ik samen flink aan pakken .
Zo, hier 3 longsleeves verkocht. Straks proberen na het werk pakje weg te brengen, dan is het ook snel ter plaatse. Deze zaten al zo lang in de dozen, dat ik eigenlijk niet meer wist dat ik ze had. Hopelijk straks wat meer energie als m'n kroost in bed ligt, kan ik nog eens verder neuzen in de dozen. Want heb alleen foto's van de laatste kleertjes van ons meisje, niet van de eerste die ook nog te koop zijn. Denk als het zo nog even kan doorgaan, dat ik snel 1 doos leeg ga hebben. Van de mail van eergisteren heb ik niks meer gehoord, dus zal wel niks zijn.
hele dozen vol woow dat ga ik niet redden al moet ik zeggen dat mijn slaapkamer behoorlijk uit begint te puilen van de te verkopen spullen haha.. hier vandaag eens de klerenkasten uitzoeken denk ik.. mag ook wel weer een keer haha ik heb in ieder geval al gestofzuigd en gedweild.. dat is al een begin