Ok meis hij zet er wat dingen bij . Al twee dingen verkocht vandaag . Als dat bed ook nog weg gaat wat een ruimte heerlijk .
Hoezo? Jammer meis dat er niks voor je bij zit. Als er morgen hier om 20.00 de deur bel gaat , gaat er weer wat weg. Kan er weer een nieuwe voorraad op gezet worden . En mis komt er nog wat voor je bij . Grote dingen gaan ook nog weg , maar pas als we echt bezig gaan hier , komt nu nog wat nieuws bij meis .
Sneeuwpop@ nog bedankt voor de tip de kookboeken heb ik ook hier geplaatst verkoop deel. Gister nieuwe maltons gehaald en hoeslakens. De oude uit gezocht en in de goudgoed zak gedaan . Mijn hooft word weer leeg zo en mijn huis weer mooi en fris straks wat wil ik nog meer . Alles waar we foto s van hebben staat er op mocht je nog willen kijken.
Ok meis doe maar kalm aan denk om je zelf . Manlief kijkt net naar katjes ow zo lief smelt. Maar er loopt al een kat hier dat ze genoeg. Morgen maar weer wat opruimen , Manlief kreeg er zin in en zette nog meer op mp hihi.
30 jullie hebben wij vakantie Nee niet nog een kat ! Ja je bent nu vriendje van mij maar ik heb je uit genodigt Trusten
Mag niet klagen wat mp betreft ! vandaag weer een zak kleding vol straks + een zak vol cd s weg Hong maar wat aan de muur in een kamer te verstoven in een cd rek . We hebben meeste muziek op de computer staan, hier alleen nog een paar staan . Ben lekker bezig vandaag zo ook de dozen met zelf gemaakte kaarten en knutsel spul na kijken . En nog wat behang scheuren helemaal zin in vandaag manlief is er niet kan ik mijn gang gaan hihi.
Zoveel kaartjes en knutsel spullen om de kaarten te maken dat ik maar even gestopt ben , Zie door het boom het bos niet meer . Word denk ik tijd dat ik weer eens kaarten ga maken .
vandaag de keukenkastjes schoongemaakt pff wat een rommeltjes ook moet nog 1 en ander verplaatsen kids willen alles bewaren dus dat word op een avond stiekum verhuizen richting kliko hihi. zoonlief had vandaag 3 traktatie`s en wat is het prul, zucht nou ja maar opsparen in een schoenendoos en weer uitdelen als hij jarig is. de sapcentrifuge gaat m.p op de rest mee naar de markt of kliko bak, zo opgeruimd, schoon al zie je het dan niet zo met de deurtjes ervoor.
Sneeuwpop goed bezig die sapcentrifuge wat voor 1 is dat makkelijk handelbaar? wij hadden 1 maar konden we niks mee worden [ is nu verkocht , zoeken ooit wel een ander ] Hier gister de dressoir uit gemest pennen uit gezocht spul in dozen gedaan kast is klaar om uit elkaar gesloopt te worden . Vandaag zie ik wel straks eerst werken .
Ik ben ook bezig meiden, mijn man zit voorlopig nog even in het buitenland en lekker zomervakantie dus hoef nergens op tijd heen oid! Oh heeerlijk haha. Liep zo dramatisch achter.