Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier loopt de verkoop even niet, maar goed ik laat het er gewoon op staan en we zien wel :)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: soms moet je echt geduld hebben, hier loopt het met momenten voor geen meter, laatste weken valt het mee. Matras en lattenbodem voor ons meisje is ermee betaald nu.

p1982: Vervelend meis... Maar terug online gooien dan.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier straks weer verder met opruimen .
    Manlief heeft nog geen tijd om dingen op mp te zetten heerlijk druk op zijn werk.
    Mijn moeder wilde de cup cake houder wel hebben of
    ze vroeg mijn zusje , die maakt ze ook wel veel in 1 keer.
    Wij zijn maar met twee en komt verder niemand .
    En ze wil de doos met foto papier wel over nemen , fijn mensen blij maken .

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier vandaag alles er weer opnieuw opzetten en hopen dat iemand het ziet :d wil er graag vanaf, mn bank gaat naar mn broer die komt hij ophalen.. of we moeten iemand vinden die hem wil brengen, en dat scheelt alweer een heleboel ruimte..

5. p1982

p1982 Niet meer actief

afspraak vanavond kwam niet opdagen en nieuwe afspraak maken nu

andere heeft betaald, morgen wegbrengen

morgne oudste studiedag en ga met me ouders en de meiden naar de juliana toren. (hebben jaarkaart)

heb besloten om niet meer veel met handel bezig te gaan nog 2 avonden per week

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier heeft manlief vandaag nog een pakje weggebracht. Ook voor een mooi bedrag verkocht. Dikt mooi aan zo ;)

Ik kijk elke dag wel even op fb maar zet niet elke dag dingen erop. Als ik het tegenkom, dan wel. Ga proberen namiddag als meisje slaapt wat foto's te nemen, dan kan dat er morgen ofzo ook opgezet worden. Vanavond krijg ik bezoek dus dat lukt dan niet. 't Moet ook geen verplichting worden, 't is gewoon mooi meegenomen.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier staan er weer een x aantal knuffels mij een afdekhoest voor een opel astra f en een autoradio, krijg ik een bod van 3.50 voor een autoradio jaa daaag minimaal 5 hoor pfft

8. p1982

p1982 Niet meer actief

we moeten nog een pakket wegbrengen en een envelop straks even doen
    en komt zo iemand nog wat ophalen.

weg ermee ben van 18 verhuisdozen naar 15 gegaan al. ruimt op maar komt nog genoeg weer bij pff

vanmorgen oudste dochter aan het buitenspelen met buurjongetje hoor ik haar gillen en roepen ga weg ( ik was binnen maar kijk op het pleintje) wordt ze aangevallen door een hond. ik snel naar buiten en de buurman. IK pak me dochter vast om haar te beschermen en worden we zelf 2 x nog aangevallen door die hond. KOmt eigenaar heel rustig aangelopen ik gillen en buurman hond ik nek gepakt en schijnt nog een schop gegeven te hebben. ik snel met dochter naar binnen helemaal overstuur.
    buurman tegen man gezegd dat honden hier niet los mogen lopen, kennen hem beide niet

net toch maar politie gebeld en gemeente want het gebeurt vaker dat honden los lopen en ze gaan vaker controle doen afwachten maar nu wel een bange dochter

9. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben echt een slechte opruimer! Verplaats het van de ene plek naar de andere en denk steeds dat ik er nog wat mee ga doen of dat het nog van pas komt. Kan slecht beslissingen nemen. Ik moet ook echt in mijn hum zijn, soms lukt het en soms niet...

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    whaha ik ben hier aan het opruimen maar ondertussen stapelt het zich op in onze slaapkamer ook niet echt handig.. haha.. maar ja ik moet het wel kunnen pakken als iemand het wil hebben.

hebben jullie het ook op mp staan? ik krijg het niet voor elkaar zulke kleine foto's te maken..

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ik heb sommige dingen ook op marktplaats staan
    ik verklein de fotos dan

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hoe doe je dat?
    in paint?

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    laat maar lukt al :D

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    spikkel: ik zet het op kapaza en 2dehands, maar die foto's verkleinen vanzelf

15. p1982

p1982 Niet meer actief

spikkel hopelijk verkoop je snel wat

hier 2 dingen weer verkocht. 1 versturen en 1 ophalen
    en nog 3 onderhandelingen

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo vanmiddag worden erweer een paar dingen opgehaald, bij 1 nog niet dat meegaat. word gepast...

Wel lekker weer wat opgeruimd..

17. p1982

p1982 Niet meer actief

spikkel lekker he dat het weg is en mooi wat geld ervoor

hier gaat 1 van de onderhandelingen niet door helaas
    maar hopelijk snel iemand anders

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier flink opruiming in de koekenkast gehouden. Alles weer op orde, alles wat over datum was eruit. Was weer nodig. Resultaat mag er zijn! Koelkast ook aangepakt. Man man, zweet ervan! :)

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    P1982, wat leuk; wij hebben ook een abonnement op de Julianatoren.:)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja dit was eerste jaar een jaarkaart maar volgend jaar wer
    maar gaan niet in zomervakantie ivm drukte jullie wel

vandaag geshopt met schoonouders kids erg goed geslaagd

vanmorgen was weg gestreken zo weer nieuwe was erin

Deel Deze Pagina