zo 2 betalingen binnen, morgen versturen, wacht nog op 2 mensen die het betalen 1 iemand heeft thuis opgehaald en 1 moet nog en verder nog 6 onderhandelingen afwachten vanmiddag kamer jongste bij me ouders opgeruimd, weer een doos voor de rommelmarkt
Zo gat lekker bij jou!! hier vrijdag word er wat opgehaald en er zou gister wat opgehaald worden maar een no show helaas..
net iemand 7 broeken van mezelf overgenomen ook weer kwijt 2 mensen hebben betaald (1 pakket al weggebracht, andere zo even doen nu eindelijk geschikte doos gevonden) 1 moet nog betalen 2 komen vanavond spullen ophalen en andere volgende week zaterdag weg ermee, gaan nu van het geld jaarkaart julianatoren verlengen en 10 rittenkaart voor onszelf voor het zwemmen
Spikkel: zijn ze gisteren nog gekomen? P1982: zo gaat goed bij jullie! Hier zoonlief zijn kast weer gevuld me passende kleren Meisje haar kast moet ik nog onder handen nemen. Die zal nog wel bij moeten hebben.
ja het loopt nog steeds door, maar heb nog genoeg hihi al het nieuwe spul komt niet op de verkoopsites. 25 okt de rommelmarkt en nu even geen om overal weer fotos van te maken en te plaatsen bij me ouders nog de zolder opruimen en kamer oudste hier thuis nog de speelgoedbakken
zo speelgoed beneden weer uitgezocht verhuisdoos vol nu (van beneden en jongste kamer bij me ouders) nu controleren of de puzzels compleet zijn. gelijk een bak leeggemaakt voor de oudste zodat de lego erin krijgt wat ze voor verjaardag krijgt
Spikkel: wat het is, is het Hier heeft manlief gisteren de keuken onder handen genomen, ze is gewoon leeg! Zalig! De deal is nu dat hij het elke dag wat bijhoudt met opruimen zolang hij thuis is. het is al een stuk beter dan een tijd geleden, maar het kan nog beter dus En daardoor op 2 mutsjes van meisje uitgekomen die te klein zijn. Gisteren gelijk op diverse fb-pagina's gezet en op de internet sites. Zullen zien wat het geeft. Dochterlief ook aan een pas-sessie onderworpen. 6 longsleeves uit de kast, paar t-shirts eruit, gekregen dingen bekeken en die passende al aangevuld in de kast. Ze moet wel nog wat dingen erbij. Maar heb nog een cadeaubon liggen van C&A, dus gaan we eens shoppen
zo weer iets verkocht en via bank verstuurd zo even wegbrengen nog 1 iemand die moet betalen en andere voolgende week ieamnd nog ophalen verder niet echt bezig met de verkoop zie met de rommelmarkt wel eerder nu opruimen, weg ermee hihi nijntje ruimt ook lekker op of niet wel fijn dat je man nu steeds iets doet,
Ja, hij kan niet veel en als hij iets doet heeft hij veel last van zijn rug. Maar we gaan het nu zo proberen.Vanmorgen heb ik de vaatwas al uitgeruimd en terug gevuld, dus het aanrecht was weer helemaal leeg toen ik vertrok Gisteren ook nog wat speelgoed op z'n plaats opgeborgen. Huis is weer wat leger
Hier liggen trouwens nog een aantal dingen van meisje die te klein zijn, ga ze wel nog online zetten. Wat ik al kwijt ben, ben ik kwijt. Anders gaat het gewoon mee naar de babybeurs in oktober.
Hier mag 25 okt alles mee dus ook kleding van mij en manlie en woon spullen Nov nog kinderkleding en speelgoed beurs dan hopelijk van 20 verhuis dozen naar 6 of minder Hier bang voor tunnel syndroom hand donderdag huisarts pff
en ja hoor tunnel syndroom spuit in me hand gekregen als volgende week niet over dan terug en doorverwijzing ziekenhuis baal ervan verkoop loopt nog steeds lekker door
p1982: Dat heeft mijn papa aan beide kanten gehad... Heel vervelend. Na de operaties heeft hij er wel geen last meer van gehad gelukkig, maar voor nu voor jou niet leuk. Duimen maar dat de spuit helpt! Hier nog een paar dingen op fb gegooid, staan al zo lang op internet. Zullen zien. Namiddag wil ik echt werk maken van foto's maken, dus dat ga ik doen. Dan kunnen die vanavond ofzo online komen. En wil aan het klasseren van mijn papierwerk beginnen. Heeft trouwens iemand een idee hoe lang je verzekeringspapieren van je vorige auto's moet bijhouden?
hoe zetten jullie bijvoorbeeld kleding op mp gewoon apart gefotografeerd of met een hele boel tegelijk?
Ik fotografeer alles apart, maar zeg dan soms wel bij bijv. 4 stuks. Zoveel per stuk en zoveel voor het setje van 4. En voor het setje van 4 doe ik dan iets van de prijs af. Dus bijv. 2,00 per stuk en 6,00 of 7,00 voor de 4 stuks. Maar ik verkoop dus niet zoveel als p1982, dus misschien heeft die een betere tip
Ach, ik ook niet momenteel. Komt wel weer. Kortere dagen, langere avonden, slechter weer. Mensen kruipen binnenkort weer meer achter de pc. En al helemaal als de feestdagen eraan komen. Ben je je bank al kwijt?