ja wachten het wel af en anders operatie, is niet anders op het werk maar zo leven met pijn ook niet kleding per stuk foto en op facebook een map met bijv maat 80 en daar dan de fotos erin zettne
zo koffiezet is gisteren opgehaald en oudste dochter kreeg nog 10 euro extra omdat ze jarig was. (ze vroegen of we zaterdag tussen 12 en 18 uur thuis waren, toen gezegd ja toch verjaardag oudste dochter) net weer een halve doos gevuld met spullen rommelmarkt
hier gister weer wat opgehaald, en nu in onderhandeling het lijkt weer een beetje te gaan lopen Lekker
Hier ook spikkel Vriendin van me zit in dezelfde fb groep van babyspulletjes te koop en neemt het badzitje van ons over. Gisteren nog een bod gehad op een setje van dochterlief, maar geen reactie meer gehad. Dus zal wel niks worden. p1982: Las je topic daarstraks, wat een hoop gezeik! Hoe ga je het nu aanpakken?
heb een mail gestuurd dat ze niet gecontroleerd hebben net een mail terug ja ze wilde het niet controleren ivm vrjaardag oudste vervoer kan het niet aan hebben gelegen lag op matrassen en andere dingen nog wel heel ze was erg teleurgesteld en antwoord niet verwacht nou ik geef niks terug jammer voor der ze gaat nu verder ontkalken en als probleem niet opgelost is dan komt ze er op terug wat zouden jullie doen?
p1982: Goh, geen idee eigenlijk... Maar vermits zij het niet wilde controleren, lijkt het me dat ze dan weinig grond heeft om op te staan. Normaal als je met azijn ontkalkt kan er weinig misgaan, weet niet waarmee zij het gedaan heeft? Hier beetje pissed. Tijdje geleden vroeg iemand op een fb groep voor zoveel mogelijk gratis of kleine prijsjes babyspullen voor een arm gezin in Hongarije. Vanalles aan de kant gezet voor heel weinig. Ze kwamen in september af, zouden iedereen verwittigen. Niks gehoord. Dus gisteren stuur ik bericht: 'wij hebben iedereen een bericht gestuurd om het te brengen want wij konden het niet komen halen.' Ik heb niks ontvangen, reageert ze: 'had het in de fb groep gezet dat iedereen met ons contact moest opnemen'. Ja, heb ik niet gezien. Jammer voor hen dan! Probeer je iemand te helpen...
vanmorgen naar de dokter geweest voor me hand. moet naar het ziekenhuis alleen die in de buurt pas half dec plek nu andere gebeld en daar kan ik aanstaande maandag terecht of week erop pff gaat nu wel erg snel, ga het dan wel over de rommelmarkt heen schruiven heb geen reactie meer gedaan naar persoon wacht het wel af, maar jammer voor der denk ik dan
Ai, daar zat je natuurlijk niet op te wachten... Beterschap alvast! 2 maanden wachten is wel erg lang.
Zo, weer paar dingen op fb gegooid. Nu weer afwachten. De dingen die ik voor de mevrouw van Hongarije aan de kant heb gehouden gaan ook terug in de verkoop.
Gaat goed zo Spikkel! Ik heb al onmiddellijk reactie! Super gewoon! Zo moet het altijd gaan Vanavond maar eens afspreken wanneer ze het komt halen of dat ik het moet brengen. Ze woont in de gemeente waar ik werk, dus maakt mij dan niet veel uit.
Hier vanavond de zoektocht naar iets verkocht. Niet gevonden... Blijkt elders in bruikleen te zijn... Handig (not). Maar wel mijn dozen voor de beurs op orde gebracht. Heb er een stuk of 9 dus heb niet slecht verkocht de afgelopen maanden. Me happy! Nu nog duimen dat ik volgende week nog wat kwijt raak.
nijntje succes alvast met de verkoop hier kledingkasten van de meiden uitgemest , veel van jongste past niet meer dus dat nog opvouwen en in de dozen doen, dan nog een doos van oudste uitzoeken voor jongste en anders ook mee naar de rommelmarkt nu nog speelgoed op de kamers uitzoeken manlief is vandaag bezig met de schuur, anders indelen en opruimen kijken wat daar weer uit komt hihi
zo jij bent lekker bezig!!! hier vandaag voor de 2e keer een no show gister ook al en deze vanmiddag maakte het zo bont die stuurde notabene dat dr man onderweg was, k heb een uur gewacht en 2 mailtjes gestuurd, daarna belde er iemand die hem vanavond om 19.00 op wil halen.. laten we hopen dat die wel komt pffff
ja straks kan ik niet echt opruimen ivm eventueel een operatie aan de hand dus nu maar doen kan ik me dan bezig houden met verkoop als het niet verkocht is na de rommelmarkt balen he dat ze dan niet op komen dagen
ik vind dat zo verschrikkelijk vervelend als ze niet komen, zeg dan gewoon dat je er van af ziet en klaar.. maarja blijkbaar werkt dat niet voor sommige mensen