bij heel veel mensen werkt het niet zo daarom doe ik het momenteel als ik weet moet toch thuis zijn dus vooral savonds etc
weer 3 dingen verkocht, ruimt lekker op zo alle kleding wat uit kledingkasten is gekomen netjes opgevouwen voor de rommelmarkt zolder is opgeruimd. geeft wel lekker gevoel zo het bos in en wat eten vanmiddag weer verder
Hier ook van alles foto's gemaakt en in de dozen voor de beurs. Zet het nu nog online, wat ik kwijt ben ben ik kwijt. OOk een zak voor de kleercontainer. Pyjama's en rompers met vlekken die niet meer eruit gaan en ze zijn te klein...
Hier gister avond eindelijk wat opgehaald, na 2 no showers, voor de rest alles even uppen en eventueel wat nieuwe foto's maken zodat het weer even onder de aandacht komt
hier niet echt actief met de verkoop, maak geen fotos meer van nieuwe dingen (of moet groot zijn) want hoop met de rommelmarkt veel te verkopen hier nu 4 dingen verkocht (2 ophalen en 2 versturen)
Hier niet zo zeer bezig met opruimen , zo als jullie vast gemerkt hebben. Maar toch vandaag iets weg gedaan aan mijn s ouders . Die kwamen we tegen na we vlug boodschapje deden. Vroegen ons of aldi open was ja die is open hoezo ? Ze wilden een snelkook pan wij ow die van ons staat te verstoffen als je wil mag je die wel . Zo gezegt zo gedaan wij ruimte zij geholpen. Binnen kort gaan we weer wat op mp zetten .
Fijn Marnat, weg is weg Ik heb nu vanmorgen nog een hoop van die rompers op Kapaza gezet, straks nog op 2dehands. Zullen zien wat het geeft.
Lvraagje ik wil speelgoed weg doen maar niemand wil het. ..ja gratis. Ik heb nu geen ruimte meer om het ergens te bewaren. ... Wat zouden jullie doen?
Hier blijft speelgoed gewoon online staan, ooit zal het wel verkopen. Mijn ervaring is dat nu met de eindejaarsperiode in aantocht speelgoed wel verkoopt. Zo is het vorig jaar toch gegaan. Kan je het niet tijdelijk op zolder/kelder/kleerkast zetten?
Wij willen binnenkort ons huis te koop zetten en dan moet het een stuk opgeruimder zijn, lees een stuk minder spullen dus Hoelang laten jullie kleding/spulletjes op internet te koop staan? Ik had hier twee grote zakken kleding die ik maar niet kwijt kwam en echt in de weg lagen. Die heb ik bij een inzamelingsactie aan de straat gezet
Ken je niemand die naar een rommelmarkt gaat en het alvast voor je wil meenemen? Niet dat de garantie er dan is dat het verkocht is... Fb-groepen? ukkie: Goh, wat niet verkocht is blijft bij mij online staan. Vroeg of laat verkoopt het wel Maar ik heb alles in dozen in de kelder staan. En heb nog een zolder waar ik veel op kwijt kan. Maar moet zeggen dat ik wel blijf verkopen. Ben nu van 6 naar 8/9 dozen in een jaar tijd gegaan. En dan ben ik ook nog een aantal grote stukken kwijt, dus dat ruimt wel aardig op. heb nu meer plaats op het rek in de kelder dan een jaar geleden
ohh klinkt lekker! Het probleem is, dat we op korte tijd ruimte moeten maken. Een kelder of ander opberghok hebben we momenteel niet tot onze beschikking. Ben al even hard op zoek naar rommelmarkten waar ik nog op kan staan.
hier steeds omhoog doen en speelgoed begint nu een beetje te lopen ivm de feestdagen antares en wat je weg wilt in dozen doen, en erop zetten wat er in zit
grr net reactie van 1 verkoop maar door geen geld om het over te maken oudste heeft vakantie dus lekker in huis bezig en knutselen etc
Hier gisteren nog een reactie gehad van iets dat pas gisteren online is gekomen Is maar 3,00 maar wat het is is het. Vanavond de verzendingskosten nakijken, was er gisteren niet toe in staat. Lag met migraine op de bank, was weer eens ongi geworden. Gelukkig goed geslapen, vannacht wel pijnstiller moeten nemen, maar voel me beter nu. Nog moe maar dan vanavond maar op tijd bedje in
Ben je al op controle geweest voor je pols? Of was dat deze week? Ruimt wel mooi op zo he. 7 stuks weg