moet volgende week maandag ja ruimt lekker op en handel loopt weer lekker, lijstje maar gemaakt want anders het overzicht kwijt.
heir weer 2 mensen die aardig wat kleding wilt hebben. van 1 al gepakt andere straks even doen. heerlijk gevoel weg is weg lekker he spikkel weg ermee
zo mensen betaald alles bij elkaar gepakt en als pakket ingepakt. kan ik het morgen weer naar het postkantoor brengen vanmiddag hele middag plat gelegen, bijwerkingen van de medicijnen. hele dag niks gegeten vanavond beschuit (2) nu weer even met de handel bezig kijken of r nog reacties komen
Wil heel graag opruimen en kan het ook heel goed alleen 1 enorm groot probleem kan mn vuilniszakken niet kwijt. Heel vervelend.
p1982: Vervelend meid... Hier ook al 2 dagen migraine, gisteren echt erg. Kon niet meer toen ik thuis was. Kindjes waren gelukkig heel flink, zoonlief heeft niet meer geroepen vanuit bed (standaard meerdere keren per avond maar hij begreep dat mama hoofdpijn had). Zindert nu nog na, weer een dagje op het werk... mrien: En opruimen vlak voor het opgehaald wordt? Dan staat het er hooguit een dagje? Hier weer een bod gekregen. Moet alleen kijken of het in een omslag past om te versturen. Anders moet het als pakje en dat hebben de meeste niet graag...
mrien opruimen net voordat de container geleegd wordt? of dat je het weg kunt brengen misschien klein hokje vrij maken om verhuisdozen neer te zetten wat je wilt verkopen, kun je ook hoog stapelen hier gaat het redelijk, leef maar met pijn is niet anders zo weer even de handel uppen
Helaas gaat het hier niet zo simpel. Ik vaar en langs de vaarwegen zijn de containers ernstig geminimaliseerd en als ze er al staan mogen we voor ons abonnement 70 zakken per jaar kwijt. Daarna kost het ons 6 euro per vuilniszak om weg te gooien. Terwijl we thuis ook al betalen maar er nooit zijn. Verkopen is ook lastig in deze situatie. Ik denk dat we maar aanhanger moeten gaan huren ofzo om dan mee naar huis te nemen. Zou het anders ook niet weten.
En opruimen als je vlak bij huis bent met het schip? Dan thuis alles weg doen, wegbrengen naar de milieu straat...doe er meteen wat huishoudelijke apparaten bij en wat vuilnis in de kofferbak...kan je gratis weg brengen.... is dat geen optie?
Vandaag een pakje weg gebracht. Nog iemand gaat storten. Zijn toch al 6 dingen weg, hoef ik het zondag niet mee te nemen
nijntje ben heel beneiuwd wat je zondag gaat verkopen net iemand hier geweest wat opgehaald, nog 2 die moeten betalen schoonouders belde hadden nog vanalles van ons thuis staan bij ze, dus manlief er nu heen kijken wat het is en fotos maken en verkopen maar en anders volgende week zaterdag mee naar rommelmarkt
ja... 2 keer een verbroken relatie gehad waarbij ik veel spullen kwijt ben geraakt... al die spullen doen me niet zo veel meer, als ik maar gelukkig ben... Alhoewel sommige dingen me wel dierbaar zijn zoals fotoboeken van de kids etc.
Miepske: Foto's en alles wat ermee te maken heeft is me ook te dierbaar om ooit weg te doen. Liefst zou ik een brandkast hebben om ze op te bergen... Maar denk dat dat net te ver gaat Gisteren papierwerk gedaan. Papieren voor aanvragen ingevuld, vandaag kunnen die de deur uit. Dan nog wat klaargelegd om te versnipperen, kon ik gisteren niet beginnen omdat de kinderen net sliepen. Manlief de opdracht maar gegeven voor als we niet thuis zijn, kan hij dat op het gemakje doen Maandag is het weer papier ophaling, dus dan kunnen weer 3 grote dozen weg.
nijntje helemaal klaar voor zondag> hoeveel neem je mee> zal blij zijn als het volgende week donderdag is want dan ook papier ophalen, 7 dozen vol oudste dochter blaasontsteking zat om 8 uur vanmorgen al bij huisarts en 1030 weer thuis gat je ochtend zelf veel last van me pols en hand maandag afwachten 2 mensen hebben betaald en net klaar gemaakt zo op de brievenbus doen
nijntje succes vandaag, hopelijk met veel lege dozen terug manlief net hopelijk past het allemaal in de auto volgende week, dus dat wordt passen en meten. ook maar eens kijken of spullen bij elkaar in kan zodat het wat minder wordt. zal om 2 dozen gaan vanmiddag wordt er weer wat opgehaald en vanavond weer wat groots weg ermee
Heb 8 dozen mee. wel al beetje verkocht. Dan heb ik wat verdiend, zit er ineens 10 te weinig in kas Heeft iemand zijn 10 dan teruggenomen waar hij mee betaald heeft. Zwaar balen!