Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Pamperdozen. Ben 1 doos kwijt en door het niet geven van de €10 slechts €15 verdiend. Besloten om niet meer te gaan staan.

Vriendin van mijn zus was aan't opscheppen hoeveel ze wel niet verkocht had. Mar ja, allemaal merkkleding die ze nog voor vrij veel verjocht. Ja, dan verdien ik ook veel. En dan klagen dat zoveel naar een jasje van Gaastra keken en niemand het wilde. Wij waren ook snel ingeladen, zij had nog lang inpakwerk :)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

ow minder dat het niet echt liep

je moet maar zo denken ze verdient nu goed maar ze heeft het ook voor veel moeten kopen

hoezo had ze lang inpakwerk

hier zo 2 mensen die wat ophalen

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja, dat zeggen manlief en ik ook tegen elkaar. Ik heb ook broekjes die zoonlief gedragen heeft, die meisje nu ook draagt. Hoorde van mijn zus ook dat ze zo verwonderd was van een pyjama die ik haar cadeau had gedaan toen haar dochter geboren was. Was er een van C&A, zoiets moois had ze daar nog nooit gezien, maar ja, ze weet niet waar ze daar moet beginnen zoeken. Geef haar maar boetieks! ;)
    Zij heeft gewoon een massa kleren. Zoveel heb ik er ook niet. Ze had een dubbel zo grote stand en nog had ze de helft niet kunnen uitladen omdat ze zoveel had. Zij hadden een grote bestelwagen bij die compleet vol zat! Bij mij paste het net in de koffer ;)
    Vriendin van me heeft ook gestaan, zij was veel speelgoed kwijt. Maar als ik dan bekijk wat ze verkocht, dan hebben ons kindjes in vergelijking weinig speelgoed. Maar hier spelen ze ook nog met veel. Wissel regelmatig eens in de dozen die beneden staan.
    Ach, ben een doos kwijt, net weer mail dat er weer iemand gestort heeft. Blijf het dan online zetten. Verkoopt bij mij in vergelijking veel beter.

Wanneer sta jij op de rommelmarkt?

4. p1982

p1982 Niet meer actief

ik sta volgende week zaterdag op de rommelmarkt ong 6 uur smorgens wegrijden en 19 uur weer thuis

net weer van alles verkocht ook wat grote dingen scheelt volgende week meenemen, want het is maar de vraag of het allemaal gaat passen

komen me ouders vanavond ook nog met een doos met overhemden van me vader mocht ik verkopen voor de meiden
    even kijken of het mee kan

vanmiddag wel 2 dozen verminderd dus dat scheelt voor volgende week wel

vrijdag gaat alles al in de auto

hopelijk deze week nog wat verkopen weg met alles

5. p1982

p1982 Niet meer actief

ja dan online zetten, doe ik ook hoor en vooral grote dingen.

wordt nu gewoon blij dat het goed loopt en dat de dozen minder worden

zaterdag 16 dozen mee en wilen er maar 6 mee terug kijken of dat lukt

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb de maatjes 56-62 en een stuk 68 nog niet online staan, dus daar maar eens werk van maken. Heb nu wat aangepast van hetgeen er verkocht is, beetje alles up to date houden. ;)

Wordt een drukke dag voor jullie, succes!

7. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja een drukke lange dag
    manlief zorgt dat Alles naar kraam gebracht wordt en ik maar indelen. indeling al gemaakt

morgen eerst afwachten wat arts zegt

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Dat is een strak plan. Hier was het daarstraks even stressen hoe we alles gingen leggen :)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Net weer reactie gekregen op fb, fingers crossed!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Verdere reactie is uitgebleven... heb ze nu nog een bericht gestuurd.

Verder nog wat positiekleding op fb gezet. Stond er ook nog niet op.

p1982: Succes bij de dokter!

11. p1982

p1982 Niet meer actief

nou heb carpaal tunnel syndroom, maar de zenuw zit niet bekneld maar is geirriteerd
    nu voor 6 weken snachts een brace om. Had ook pijn in nek / schouder en onderarm maarhet komt allemaal uit de pols/hand

1 dec terug bel verzoek dus afwachten

nu weer bezig met grote dingen er op zetten wat we van schoonouders hadden gekregen weg ermee

nijntje heb voor de rommelmarkt ook per maat of dubbele maten in de doos en opgevouwen zodat ik het zo op de tafel kan leggen
    en dan al het speelgoed bij elkaar, etc

12. p1982

p1982 Niet meer actief

zo net weer wat verkocht , gelijk gepakt wordt morgenvroeg opgehaald.
    Past er mooi weer een zak in de doos voor zaterdag. Hoeft de zak niet los mee

nu een doos gehaald om de hangers in te doen. Is wat makkelijker dan in tassen

nu hopelijk de grote dingen weg want het staat me een beetje in de weg op zolder

woesndag krijg ik ook nog spullen van me ouders die we mogen verkopen en het geld gaat naar de meiden toe

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ga morgen toch maar de kamers van de meiden na wat weg kan. zal ook wel het nodige uitkomen weg is weg op een gegeven moment
    mag ook van de oudste

ben zo klaar met alle troep pff

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Oh wat zijn jullie weer lekker op dreef met de verkopen!
    Hier mijn positiejas verkocht. Had hem zelf ook via marktplaats en heb nu zelfs 3 euro winst!:D

Dit topic gaat over opruimen hè....? Waarom blijf je daar toch altijd maar mee bezig???????;)

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja opruimen omdat met 2 kids t altijd doorgaat en ze best wat hebben.pff

Hoe groter je woont Hoe meer je hebt en meer bewaart

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wortel: Netjes! :) je kan altijd meer vragen en altijd mazzel als he het krijgt ;)

P1982: hopelijk helpt de brace je. En voor alleen 's nachts valt nog redelijk mee. Moet je het ook rustiger aan doen met je pols?

Ik heb vandaag nog wat weggebracht en heb vandaag meer verdiend dan gisteren op de beurs ;) :) Meisje had het moeilijk om het aan de andere baby te geven, maar ja, ze is te groot geworden voor al de baby uitzet ;) Heb er ook een heel eerlijke prijs voor gehad.

17. p1982

p1982 Niet meer actief

ja nu voor de nacht nu alleen de brace, afgelopen nacht wel tegen gevallen kon geen houding vinden om te slapen
    nee mag wel alles doen maar zeiden gisterenavond al tegen elkaar eventueel na 6 weken vragen als het het iets werkt om ook op werkdagen de brace om te doen

zo wordt er wat opgehaald, en nu bezig met de kamers van de meiden vanavodn kast manlief alles wat nu nog mee kan

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    't Zal wel even wennen zijn met die brace. Hopelijk werkt het en kan de operatie uitblijven.

Ik heb net een storting binnen, dus vanavond pakje klaarmaken. Zijn rompers, dus die passen mooi in een schoendoos van de kinderen. Is die ook gelijk opgeruimd ;)

Verder nog de pot van de staafmixer weggegooid vanmorgen. Is zo'n kleine blender als je de staafmixer op de deksel aansluit. Dacht dat ik gisteren een stuk tand had afgebeten, alweer. Maar met het uit te spuwen omdat ik zo in paniek was, zag ik dat het precies glas was. Ik de pot van de saus aan't checken, maar die was in orde. Toen de pot in de gaten gekregen, was een stuk plastic van die grootte uit waar het mesje vastzit. Omdat ik het risico niet wil nemen dat er nog afbrokkelt en eventueel de kinderen het dan binnen krijgen, maar weggegooid.
    Manlief wil graag een echte blender, dus denk dat we die dan voor Kerst gaan vragen. We behelpen ons nu dan wel met de gewone staafmixer en een gewone pot.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

ja hopelijk gaat de brace snel werken en slaap ik ook weer wat meer

ow dat is mooi dat je dat ook weg kan doen, ruimt dus lekker op
    morgen wat mee naar het werk meenemen en na werktijd even langs de mensen brengen (mooi groot ding)

net de kamers van de meiden gedaan en weer een halve verhuisdoos vol, ruimt wel lekker op zo

hier de wens om lekkere sierkussens te kopen voor bij de haard

20. p1982

p1982 Niet meer actief

nu bezig om de grote dingen op facebook te zetten zodat het zaterdag niet mee hoeft en het loopt wel redelijk

zo wordt er weer wat opgehaald yess

nog een paar dingen en dan blij (maar er zal wel meer bij komen hihi)

Share This Page