Oh dat zou wel leuk zijn, van die grote dingen kwijt voor de rommelmarkt. Je kan het maar proberen he Manlief heeft ook beslist om zijn snowboard te verkopen. Hij zou nog mogen ondanks zijn rugoperatie, maar hij durft niet meer. Is al een keer lelijk gevallen dat hij blij was dat zijn schouder niet gebroken was. En dat nu riskeren met een vastgezette rug... 't Was wel een moeilijke knoop om door te hakken voor hem. Twijfel nu nog erg of ik het mijne dan ook niet zou wegdoen. Ga toch niet alleen snowboarden en voor de kinderen zouden kunnen zijn we weer een paar jaar verder. Wintersportvakantie zit er nu ook niet meer in.
ja de grote dingen wilde ik al niet mee nemen naar de rommelmarkt mensen gaan er niet mee lopen dus nu maar hopen t zo kwijt te raken ja dat moet je zelf beslissen of je die van jou ook weg doet zo boven klaar alleen de kast van me man nog en morgen krijg ik nog spullen van me ouders voor de rommelmarkt
ja is overdekt, mensen moeten ook geld betalen om naar binnen te komen denk rond de 600 kramen, maar we weten waar we wel en niet moeten staan dit is nu de 3e x (en niet de laatste denk ik)
Amai, da's wel een hele grote rommelmarkt! Hier zijn ze nooit zo groot en plaatsen worden ook op voorhand voor je vastgelegd.
ja we hebben ook een vaste plek, juli al gereserveerd hiervoor zit ook helemaal vol weet dat ik zaterdagavond helemaal op ben en ook last van de hand/pols heb maar dat neem ik voor lief er komen zaterdag veel duitsers,
Zo dames lekker bezig, hier staat het weer stil, heeel veel no showers word er moe van, elke keer een bod uitbrengen en dan niet meer reageren of alles uitwisselen en dan niks meer laten horen.. grr
heel erg herkenbaar spikkel hier ook regelmatig, vandaag zijn de 2 mensen die moesten komen ook geweest gelukkig
moet alleen nog kleine doosjes halen om wat spullen op te zetten tijdens de kraam en om de kassa te verbergen
dacht dat ik veel had met 20 verhuisdozen, schoonzusje heeft 1 kraam en heeft 19 verhuisdozen weet niet hoe ze het wilt doen maar ze zoekt het maar uit net kledingkast van manlief gedaan 2,5 verhuisdoos erbij en wat dikkere jassen die los in de auto gaan. nu kijken hoe het allemaal in de auto moet hihi en dan morgen nog spullen van me ouders pfff misschien kijken voor een busje
is echt de moeite waard, veel duitsers die er komen, staan gewoon rijen dik om naar binnen te kunnen zo halve doos met kleding van me vader meegekregen net 3 grote dingen verkocht dus dat hoeft al niet meer mee zaterdag
dat is wel erg ver hier ook ong uurtje er voor rijden maar heb het er erg voor over kids morgen 15 uur naar me ouders zodat we kunnen passen in de auto morgenvroeg begin ik al met dozen naar beneden sjouwen en in juiste volgorde neerzetten want sommige dingen als eerste nodig dus als laatste erin zo wat er ook wat groots opgehaald is dato ok mooi weg nijntje hoe gaat de verkoop en bij de rest?