Ik heb vandaag nog een mail gehad, maar nog geen reactie terug. Wacht even af. Deze week al meer verdiend dan afgelopen zondag
Lekker he nijntje weg is weg zo eerste dozen staan een verdieping lager nog 1 te gaan dan ga steeds iets doen en dan eind vd middag manlief alles in auto doen meiden 15 uur naar me ouders al. gaan er logeren. morgenavond worden ze weer thuis gebracht
Ik heb vanmorgen reactie gehad van het bod van gisteren. Willen naast 2 broekjes nog 4 rompers. Afspraak voor morgen in de late namiddag op te halen. Broekjes staan al een jaar online, dus 't is echt geduld hebben soms Straks alles klaarleggen. P1982: Succes met inladen!
Kleine volksverhuis bij jullie Ja, idd, de aanhouder wint Denk ook wel met gericht te zoeken dat je op meer uitkomt en zo de oude zoekertjes ook tegenkomt. Heb van de week ook voor een winterjas voor meisje gekeken, maar jammer genoeg niks gevonden. Ja, een hele mooie, maar een stoffen zonder capuchon, daar zijn we niet zoveel mee in de winter als het sneeuwt of regent... De huidige past nog, dus misschien halen we de koopjes nog Dat ze dan maar even wacht met haar nieuwe groeischeut
ja wordt een complete volksverhuizing ja je moet het er ook gericht op zetten want dat zoekt makkelijker zo tassen voor de meiden staan klaar, briefje voor zwemles voor me vader gemaakt
Zo, net zijn ze de 6 stuks komen halen. Mooi de afgesproken prijs gekregen. Vanmiddag naar het containerpark geweest. Alle oude frituurolie weg, 8 flessen (lang niet meer geweest ). Verder ook 2 bussen wasverzachter weg. Loste niet meer op in de machine, bakje verstopt dus dat grondig gepoetst.
Zo onderweg weer naar huis. verkoop erg goed. 8 lege verhuisdozen en alle grote dingen verkoop en hoop geld hihi maart is er weer 1 . weekend iedereen vragen of ze willen weer en dan boeken. gaan weer 2 kramen doen
eerste dingen staan alweer te koop. kijken hoe het loopt me ouders gaan nu ook alles bewaren voor de rommelmarkt maart 10 verhuisdozen leeg gisteren erg blij mee. helft dus weg met wat we mee genomen hadden alle dozen moeten wel vervangen worden
Ik heb net een 'bod' gekregen om iets te ruilen maar zou niet weten tegen wat... Heb het haar ook laten weten
ow raar tegen iets ruilen en anders iets kwa eten manleif alles weer op zolder gezet van de week beginnen met uitzoeken vanmiddag met de meiden stad in geweest mochten wat kopen oudste gezelschapspel gekocht en jongste een puzzel., nog centjes over dus in de spaarpot teven een trampoline een straat verderop gekocht voor ze manlief morgne met hoge druk schoonmaken, gelijk kinder picknicktafel ook (kan die verkoop in)
Ja ze laat nog weten dat ze niet weet tegen wat ze wil ruilen... Raar! Ondertussen nog 3 geïnteresseerden.
Even afwachten wat ze gaan doen. Die wat wilde ruilen vroeg nog of ik geen kinderkleding wilde, maar die heb ik nog 2 maten op voorraad voor zoonlief, voor meisje heb ik ook al verschillende dingen gekregen. Moet alleen wat basisspullen nog voor haar hebben. Luiers heb ik ook niet nodig.
zo de volgende rommelmarkt is geboekt 28 maart 2015, weer 2 kramen vriendin met der moeder ook met 2 kramen en zwager en schoonzusje 1 kraam gaan we weer verder met uitzoeken en verkopen hihi maar nu eerst rust ivm pols ens chouder, vandaag ook ziek gemeld
yess weer een groot ding uit de schuur weg gisteren fotos gemaakt van het huisje en picknicktafel wat buiten stond wat ook weg kan, even afwachten dan is de tuin ook winterklaar als dat weg is