Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

fiets uit de schuur is opgehaald
    picknicktafel wordt vanmiddag opgehaald

huisje wordt het weekend door een collega van me man opgehaald

moet alles nog uitzoeken van de rommelmarkt maar geen puf voor komt wel

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat ruimt goed op, zo van die grote stukken weg. Ben je al terug aa'nt werk?

Ik heb vanmorgen de keukenkast even onder handen genomen. Nog een hoop kleine paaseitjes eruit gehaald en mee naar m'n werk genomen. Zondag komt de Sint aan bij ons in de stad, dan weer schoentje zetten. Zit nog met chocolade van de sint van vorig jaar... heb nu 2 dagen verlof, ga dan proberen cupcakes te maken, chocolade topping met hagelslag erover en 8 stokjes eraan: spinnencupcakes! :) En warme melk met chocolade erin.
    Verder ook het plankje boven de tv opgeruimd. Stonden allemaal suikerbonen van geboortes op. Mijn collega is daar gek van, dus allemaal in een zakje voor haar gedaan.
    En dat allemaal vanmorgen voor het werk!! ook nog vaatwasser uitgeruimd en terug ingeruimd, en keuken weer op orde gebracht. vanavond strijken. Zit sowieso een setje van meisje bij dat te klein is (mouwen te kort). Dus na het strijken foto ervan maken en wegleggen. Foto online.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

nee blijf deze week nog thuis, ook wat meer zorgen om de oudste

hier komt 15 nov sinterklaas aan

heb ook een behoorlijke strijkmand maar ga er niet aan beginnen me moeder maar even lief vragen vanavond

ow lekker even verlof en dan lekker bakken

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is enorm stresserend als je moet wachten op onderzoeken en uitslagen. Hopelijk snel duidelijkheid! En je jongste, gaat het daar nu terug goed mee sinds de buisjes?

In Antwerpen komt hij volgens mij ook 15 november aan. Maar bij ons in de Stad dus nu zondag, vanaf dan zijn er ook een soort voorstellingen. Kost wel schandalig veel, vanaf 1 jaar moeten ze betalen, dus zijn nog niet geweest met de kinderen. Misschien volgend jaar dat we het er eens aan uitgeven. Of als pre-Sintcadeau vragen.

Hier staan 2 manden met nog een stapel erboven op om 'u' tegen te zeggen... En het wasrekje hangt ook nog vol, hang wat achter :D Maar een paar bestellingen voor kaartjes gehad, dus die eerst afgewerkt. Zijn ondertussen allemaal afgeleverd geworden, spaarpotje weer wat aangedikt om nieuwe hobbyspullen te kopen, want was uitgeput na de hobbybeurs en een bezoekje aan de hobbywinkel ;)

Ja, 2 daagjes verlof. heb er zin in! Donderdag en vrijdag komen vriendjes spelen, zaterdag willen we naar de film van Sinterklaas in de bioscoop. En misschien dan 's avonds thuis fonduen, heb daar al zin in nu het kouder weer wordt :) Zaterdag is ook Allerheiligen bij ons, feestdag, herdenking van de overledenen. En de hele familie komt naar mijn ouders, maar heb geen zin om daar naartoe te gaan. Heb meer dan de helft niet gezien op babybezoek maar dan wel daar gezellig gaan doen hoeft voor mij ook niet. Vandaar dat we onze eigen gezellige dag plannen.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

dinsdag eerste onderzoeken en gelijk uitslag en gesprek met arts, hopen dat dat het is want anders verder onderzoeken dus nog langer in onzekerheid

ja met jongste gaat het beter met buisjes

hier 15e komt hij aan, 22 op mans werk, 26e op mijn werk 29 aantocht in stad 30e naar de film en 5e met me ouders vieeren
    genoeg dus en worden dan ook weer verwent

6. p1982

p1982 Niet meer actief

zo speelhuisje is ook uit de tuin weg

heerlijk gevoel zo

me moeder komt zo even , de was wegstrijken red ik zelf niet en manlief geen tijd voor

7. pipa1982

pipa1982 Actief lid

20 okt 2014
    183
    0
    0

Dit geldt ook precies bij ons thuis, word echt kriegelig van overbodige spullen/troep in huis.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

hier geen overbodige spullen, kids spelen er wel mee of nodig maar op gegeven moment te oud voor en dan verkoop maar in

de verkoop gaat in dozen en dan maar wachten wanneer het verkocht wordt

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gooi ik makkelijk weg ..
    nou .. ik ben pas verhuist van nl rdam
    naar belgie.. ik heb alles achtergelaten
    en alles wegggegooit of weggegeven..
    en zijn hier opnieuw begonnen

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Lovepeet: welkom in België ;) Zou dat niet kunnen denk ik, alles achterlaten.

Hier gisteren wat administratie oporde gebracht. Hoop weg, hoop geklasseerd en nog een hoop om te snipperen.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hmm ik zit met twee lounge stoeltjes voor de kinderen, vorig jaar van opa gekregen. Maar de kinderen zitten er nooit in......en ze staan ontiegelijk in de weg.

Helaas heeft hij vertelt wat ze kostte. ..... 175 per stuk *schok*

Ik wil ze dus graag weg maar vind het ook zo zonde en weet niet of pa dat zou waarderen. ...

Oef zo moeilijk opruimen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van mezelf wel.
    Maar van de kinderen moeilijk.
    Zou nog zo graag een 3e willen in de toekomst.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

hier bezig om strijkkralen van oudste te sorteren op kleur, speciale bak gekregen

vanavond kijken wat we al hebben aan sinterklaas kados en wat er nog bij en dan bestellen via internet en zat 15 nov gaan kids even naar me ouders zodat we kunnen shoppen de laatste dingen

vanmorgen de voorraad kast opgeruimd weer een grote vuilniszak weg , donderdag worden de containers geleegd

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Niet bij gelezen denk dat jullie goed bezig zijn hihi.

Hier gister twee laden kasten gekocht , die vandaag in elkaar zetten en dan alles in pakken.
    Heerlijk idee alles bij elkaar straks en niet meer over al.
    Hou ik wel weer bakken over maar zien wat er mee te doen.
    Kan site tabel op mp en meer dingen .
    Ben nog week vrij dus kan ik mooi alles in richten en uit zoeken .

15. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat lekker alles bij elkaar en dan weer wat anders verkopen

hier morgen weer proberen te werken

van de week beginnen met uitzoeken spullen rommelmarkt en weer te koop zetten
    wel wat andere dingen verkocht

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik denk ook dat het een heerlijk opgeruimd gevoel geeft .
    En verkopen is ook leuk zien wel wat we er voor krijgen.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De handdoeken allemaal al in de kast , nu zo bedden goed kijken of dat wil .
    Dan weer plek over in kleding kast , zo blijf je bezig , maar wel overzichtelijker dan nu .

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja he marnat ik moet echt om de 3 maanden mn kasten uitzoeken, sorteren en weer goed leggen want het is me dan toch een bende pffft,
    ik moet er eigenlijk ook weer aan beginnen maar eerst de woonkamer afmaken..

Verder ligt de verkoop stil maar ben ik wel flink aan het opruimen in huis,

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Het houd je bezig en als je wat moois wil dan moet je er wat voor over hebben.
    De kasten staan netjes nu netjes houden in de laden hihi,
    Er zijn ook twee nachtkastjes van denken er over die ook te halen .

Alleen opruimen geeft ook al een fijn en goed gevoel .

Verder gaat het goed bij jullie ? alles weer wat onder controle ?

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    yhet houd je zeker bezig ja, vind het heerlijk lekker afleiding, en dan helemaal als het zonnetje lekker schijnt alles ff naar buiten heerlijk!

Ja het gaat met ups en downs, Maar we komen er wel, het is even doorvechten maar hej na regen komt zonneschijn ;)

Deel Deze Pagina