Idd even doorvechten en zeker niet op geven , hebben wij ook nooit gedaan. Als je nog wel dingen verkoopt mooi achter uit voor kerst en sinterklaas. Zo weer wat weg rek met kleding op geruimd , jassen in de laden kast gedaan . en rek uit mekaar en weg er mee . Bedden goed past niet , maar weer netjes in de bovenplak van de kleding kast gedaan. Als site tabel weg komt , kan bureau met naaimachine tegen de want en ik heb een plekje voor knutselen . Alleen dan zitten we wel apart maar dat geeft niks zal niet veel gebeuren , s avonds ben ik vaak te moe om te knutselen . Kranten ook al beneden kan morgen ook zo naar buiten . Sjaals en handschoenen mutsen nu in wasmachine is dat ook schoon al we het nodig zijn. Nu eerst even niks meer .
Spikkel: knuffel meid, komt goed... En verkoop komt wel weer. Marnat: flink bezig! Hier gisteren bod binnen gekregen. Gaat in totaal om 5 stuks. Nu betaling afwachten dan kan het verzonden worden.
Zo de voorraad kast schoon en weer overzichtelijk . Huishouden eerst weer klaar en ook nog wat weg gegooid oude radio die heerlijk stond te verstoven . Waar manlief gister werkte was iemand die wilde de site tabel wel , alleen nu nog niks gehoord .
marnat lekker hoor vakantie en dan opruimen zo hier een cd rek verkocht is maar 1 euro maar toch groot ding weg nog steeds geen tijd gehad om de rommelmarkt dozen uit te zoeken pff
De site tabel gaat vanavond weg de persoon komt hem halen voor 5 euro weg is weg. Ik ga vandaag mijn plekje in de andere kamer maken . Kan ik daar knutselen lang geduurd maar nu dan eindelijk zover . Kan mooi dingen doen waar ik anders niet aan toekom . Volgende week weer werken .
Ik heb gisteren eens opruiming gehouden in mijn hobbykamer Had nog een opbergdoos bij mijn ouders gevonden, die leeg gemaakt en thuis gevuld met allemaal restjes papier. Ik gebruik die om stempels op de testen, of kleuren inkt, of soms om dingen uit te ponsen. Dus weggooien is moeilijk voor mij Maar door dat allemaal op te ruimen kan mijn laptop weer mooi vlak op mijn bureau staan! Andere tafel is nog een andere opdracht Verder pakje verzendklaar gemaakt. Weer een schoendoos weg, ruimt ook op zo Als betaling binnen is kan het weg. Heb nu nog 2 lege schoendozen staan, maar ga ook nog versnipperen dus zal er ook nog wel 1 weggaan. Veel opruimen gaat er nu de komende weken niet bijzitten. Moet een grote bestelling kerstkaartjes klaarmaken, workshop voorbereiden. Gelukkig allemaal leuke dingen En ondertussen zien we wel hoe de verkoop loopt.
marnat lekker je eigen ruimte en weer wat groots kwijt. hier weer 2 betalingen niet ontvangen grrr grr gezeik over sinterklaasviering ben er zo klaar mee en levert weer de nodige stress op
@p1982 meid, vier het zoals afgesproken lekker met jou familie, en geef de andere familie bijvoorbeeld een weekje later de kans desnoods, vieren ze allemaal sinterklaas en het blijft rustig.. En anders simpelweg zeggen nee dit jaar mijn ouders volgend jaar zijn jullie aan de beurt. het moet wel leuk blijven he
P1982: Ben eens met spikkel , vier het zo als jij wil. Hier is de site tabel keurig op gehaald scheelt weer ruimte zo idd . Morgen maar weer zien wat ik doen kan.
De nacht kastjes er van gehaald gister en manlief nu net 1 in elkaar gezet , morgen de ander. En in pakken zien wat we tegen komen , zo blijf je bezig . En verder zien wat er op mp kan want er staat veel nog wat we niet gebruiken.
p1982: Vervelend dat gezeik over Sint vieren. Hopelijk komen jullie tot een goede oplossing. Het moet idd gezellig blijven. Marnat: Fijn, weer wat dingen weg Hier kwamen we vanmorgen terug van de dokter. Papier was nog niet opgehaald. En manlief had het hoopje dat ik op de versnipperaar had gelegd allemaal flink gesnipperd van de week. Dus snel wat dozen bijeen gezocht, in totaal 3 kleine dozen helemaal vol en nog snel aan de straat gezet. De rest dat over is, heb ik in een grote doos gedaan. Die zal volgende keer wel mee kunnen Verder van de week dan de betaling binnen gehad. Pakje gemaakt met een lege schoendoos, dus die is ook weer van de gang Staan nu nog 2 lege schoendozen maar die hou ik voorlopig bij voor als er nog een grotere verzending komt. Altijd handig! En gisteren goed bod binnen gekregen. Nu even die betaling afwachten. Alles ligt klaar om te verzenden. En nog gisteren hadden we feestje. Wilde zoonlief een hemd aan doen: 2 met te korte mouwen... Dus die maar op foto gezet voormiddag, kan dat online gezet worden. Kwam in de dozen in de kelder ook nog een hoop dikke pyjama's tegen maatje 68 dus die ga ik van het weekend proberen op foto te zetten. Is nu wel het weer voor voor van die pyjama's
Goed bezig nijn . Hier de thee en keuken ,vaatdoeken in de laden gedaan . Nu laden bakken leeg zien wat we daar mee kunnen keuken staan al genoeg . Nu de nacht kastjes nog vullen , maar geen zin meer . Ben met wassen bezig , eerst douchen net gesport.
Wij hebben nu 1 ladenbak in gebruik voor de kinderen, voor hun kleurboeken en kleurplaten. En dat zijn er veel! Maar ze kleuren ook wel veel, dus ja. Voor er kinderen waren gebruikte ik ze voor mijn knutselspullen, maar daar heb ik ondertussen ook een kast voor. Manlief sms't juist dat de betaling binnen is, dus pakje vanavond klaarmaken en morgen verzenden.
Nijjn: Goed idee mis doe ik het ook wel. Druk druk aan het opruimen weg er mee . De nacht kastjes zondag er op gezet nu net op gehaald . Laminaat word zaterdag gehaald . Dvd staan er nu op .
Gaat goed Marnat! Hier staat het weer even stil. Gisteren een tof ideetje op pinterest tegengekomen. In de hall hebben wij een kapstok voor onze jassen met daaronder een schoenenrekje van Ikea. Maar is zo'n rommeltje altijd. Op pinterest zag ik een kapstok met daarnaast fruitkisten geverfd en daar de schoenen in. Mutsen en sjaals kunnen dan op de kisten gelegd worden zodat ze ook altijd binnen handbereik zijn. En kan overal onder poetsen want de fruitkisten bevestig je aan de muur. Manlief zag het idee zitten, dus heb nu op de fb-groepen gevraagd voor een 4-tal fruitkisten. vind het ergens spannend, meestal ben ik zo op safe spelen maar dit is echt eens iets compleet anders dan anders.
Spannend nijn. Idd gaat mooi alleen nu nog komen he zaterdag. We hebben dvd s op mp staan flodder en meer . Ik lig in een deuk ze zijn tegen elkaar op aan het bieden staat nu op 9 euro , als manlief vanavond thuis komt maar zien waar die staat .
Idd, maar tot nu toe nog geen reacties gekregen helaas... Mijn papa kon vorig jaar een hoop fruitkisten krijgen maar is nu diep aan't nadenken wie hem dat aangeboden heeft. En anders wat latten hout halen en het zelf maken. Ze mogen ook lang en smal zijn. We zien wel. Heb er zin in En de badkamerkast ga ik ook onder handen nemen. Ook dankzij pinterest Allemaal mooie mandjes inzetten, dan is dat ook niet meer zo'n rommeltje. Zie het helemaal zitten Maar denk dat dat vooral gaat zijn tussen kerst en nieuwjaar als ik een weekje verlof heb. Nu heb ik daar in de avonden geen tijd/fut voor. Hahaha, flodder. Blijft toch heerlijk! Laat ze maar bieden! Komt enkel jullie ten goede
Doe dat idd in vrije dagen , dan kun je het goed doen en na je zin . Anders gaat het veel te vlug , als ik na me zelf kijk komt dat vaak niet goed. Wel lachen hoor en idd we kunnen het gebruiken . Manlief werkt nog steeds maar werk werd al wel minder . Voor mij verandert er nog niks .
Ongelooflijk de dvd is weg gegaan voor 9 + verzend kosten 10 euro dus . Zien wat de andere dvd s doen vast niet zo veel .