Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, super Marnat! :) Hier weer longsleeve van zoonlief verkocht. Nu de storting afwachten. Het gaat met mondjesmaat, maar blijft wel wat lopen.

Vandaag vrije dag en ga goed opruimen (is het plan ;) )

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alle beetjes helpen succes met ruimen .

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier gaat het opruimen ook weer gestaag door net als het verkopen.
    Afgelopen 2 weken even niet kunnen opruimen, omdat we afscheid moesten nemen van ons ongeboren nichtje. Vandaag hebben we haar begraven (bij haar ongeboren zus).

De babyspulletjes ruim ik maar niet op; ik hoop dat mijn schoonzusje ooit de moed weer kan opbrengen voor een kindje te gaan. Met liefde mogen die spulletjes wat ruimte innemen in mijn huis.

Inmiddels ook lekker een grote doos weten te vullen met mooie spulletjes voor de rommelmarkt in mei.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wortel: Slik dikke knuffel voor jouw en voor je broer en schoonzus.
    Wat lief dat je de spulletjes bewaart .

Hier in afwachting of de laminaat gehaald word .

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dank je Marnat.

Is het nog gehaald?

Ik heb gisteren weer 2 dingetjes op de post gedaan. Legen ze de brievenbus pas maandagavond.... Dacht dat ze het op zaterdag al deden! Maar goed, bezorgen doen ze niet op maandag.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sterkte wortel!

Hier ligt ook iets klaar om te verzenden. Ga het morgen pas op de bus doen want zaterdag is ook geen lediging. Dus kan het net zo goed morgenmiddag op de post gedaan worden.

Hier nog wat dingen die al even liggen op fb gezet. Gisteren met zoonlief speelgoed wat opgeruimd, nieuwe dingen onder, sommige dingen weer tijdje boven. Mag wel 1 ding van hem wegdoen. Heeft er altijd veel mee gespeeld, maar nu is hij er te groot voor zegt hij :) Meisje speelt er ook niet meer mee. Foto van maken en maar online zetten.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: toch weer wat verkocht , feestdagen komen er aan .
    Wortel: Ja het is opgehaald .

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lekker Marnat! Zal een hoop ruimte schelen!

Opruimen; ik heb de inhoud van 3 boekenkasten in 2 boekenkasten weten te krijgen (ook veel weggedaan) en vervolgens de boekenkast eigenhandig klein gemaakt zodat het in de kliko past. Heerlijk!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wortel: Lekker bezig .

Mis gaat er weer een dvd weg .
    We gaan het zien .
    Idd ruimt lekker op zo .

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier toonde iemand interesse in 3 pyjama's van de kinderen, maar daar hoor je dan verder niks meer van. Als ik morgenochtend niks gehoord heb, worden ze niet meer gereserveerd.

Verder nog 3 boeken van K&G weggedaan: van baby tot peuter. Heb die boeken nooit veel gelezen, en had ze dan ook nog eens dubbel (1 van bij zoonlief en een van bij meisje). Laatste keer dat ik ze gelezen heb was toen meisje zindelijk werd maar dat is ondertussen ook al van juli. En daarna staat niks interessants er meer in. De boek met recepten heb ik wel bijgehouden.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

hoe gaat het bij iedereen?

weekend kerstboom neer gezet en gelijk gekeken wat weg kan, eerste dingen al verkocht en opgehaald en vanmiddag nog wat dingen opgehaald

dozen rommelmarkt moeten nog uitgezocht worden maar geen puf voor dus denk dat ze straksz weer mee gaan in maart , in jan en febr geen tijd om uit te zoeken

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey meid, is weer even geleden. Hoe is het bij jullie? En met de meisjes?

Hier rustig. Zou nog een aantal dingen online moeten zetten maar gewoon geen tijd voor gehad. huis ligt in puin, zeker na de doortocht van de sint. Moet de kerstboom nog zetten... Deze week hele week werken, zaterdag vanaf namiddag werken, maandag wel thuis omwille van staking. Maar ja, moet toch een en ander gaan doen.
    In het weekend wel goed opruiming gehouden in de berging. Allemaal plastieken flessen, glas, blikken en drankkartons. Had 4 grote boxen in totaal vol! :$ Dan nog de plastiek van de matras van meisje haar grote bed, hele koffer zat vol. neem dat altijd mee naar de jumbo waar die afvalcontainers staan. Dus zoonlief flink mama geholpen en in een wip was alles gesorteerd. En het scheelt mij thuis een hoop afval, waardoor de pmd (plastiek, metaal en drankkartons) zak niet meer vol geraakt. Niet dat die zakken zo duur zijn, maar het bespaart. En de berging is leger. Uiteindelijk kwam ik terug en zag ik nog vanalles, dus dat al maar klaargelegd voor komende week.

Verkoop ligt wat stil. Komt wel weer.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ja gaat hier, redelijk verkouden allemaal, oudste hoestaanvallen en vooral snachts, jongste ooronsteking gehad en nu infectie in de oren

wat ik nu tegen kom wat weg kan gaat weg of verkoop in, gelijk fotos maken en in verhuisdoos op zolder
    bijna alle kerstspullen wat te koop stond isweg

vanaf 12 januari extra werken dus vanaf n u een beetje extra in huishouden bezig, lees opruimen en uitzoeken wat weg kan

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hoe gaat het met iedereen met het opruimen en verkopen

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier ligt de verkoop stil, verkoop al eentijdje niks meer, Daarintegen nog wel aan het opruimen, al is dat de afgelopen dagen wat minder want heb een mannetje dat momenteel zeer weinig wil drinken en dat met diarree dus daar nu lekker veel aandacht aan geven. Ik ben zelf ook een poosje uit de running geweest, maar we pakken alles gewoon weer op :) en bij jou?

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier gisteren een verkoop, kom ik tot de vaststelling dat het al verkocht is maar op de pc niet aangepast. Zwaar balen... Verder nog niet eraan toegekomen om foto's te maken.
    Opruimen soms een beetje. ;)

17. p1982

p1982 Niet meer actief

spikkel hier ook een dochter wat snel uitdroogd en tip van kinderarts is aa drank geven, dus dat hebben we standaard in huis

hier ligt het verkopen ook stil en af en toe nog wel wat opruimen

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier ook weer wat op mp gezet dvd s willen nog niet lopen.
    Verder nog niet de puf om op te ruimen . morgen mis wel weer .

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gister dozen deel uit gezocht en een goed bod gehad op mp.
    Als het goed is word dat om 11 uur gehaald 100 en 10 euro extra .
    En op wat anders ook goed bod zo gaan we goed .
    Zo komt jan splinter wel door de winter .
    En kan er weer wat op mp.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het is op gehaald , volgende gemaild afwachten maar weer .

Deel Deze Pagina