Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Fijn Marnat!

Hier vandaag eindelijk afscheid genomen van mijn compleet versleten handtas. Het was zo erg dat zowel manlief als mijn moeder mij een nieuwe wilden halen voor kerst :D Heb er nog een paar liggen en wil die eerst verslijten voor ik nieuwe wil. Heb een mooie gezien maar kost €179... Dus ja, dan maar die wat hier liggen verslijten ;)
    Gelijk ook de andere handtas opgeruimd, weer heel wat weg. Ook weer hoop papier opgeruimd, weer bijna een doos vol. Staat nu er wel een hele stapel want met de staking afgelopen maandag is er vanalles mis gelopen met de inhaalophaling... Ach ja, het staat allemaal kn de kelder bijeen.

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig nijn jeetje wat een dure tas .

Gister middag is er ook nog wat gehaald heerlijk geld achter uit gelegd . zo lang er nog geen ww is moet je wat he.
    Alle extra mooi achter uit .
    Vandaag verder met opruimen verder zie ik wel.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja, vind hem echt duur. Manlief was gisteren bezig van hem te halen maar dat wil ik echt niet.

Fijn dat het weg is! Hoop dat hier de verkoop ook weer eens gaat lopen...
    gisteren met strijken 2 stuks die te klein zijn van de kids weggedaan. Zaten vlekken op, dat kan je niet verkopen. Verder alle te kleine onderbroekjes van meisje aan de kant gelegd, gaan naar de onthaalmoeder. Kan zij ze als reserve gebruiken als kindjes aan zindelijkheidstraining gaan beginnen.

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier boel na gekeken en in bakken gedaan wat weg kan en wat op mp zou kunnen .
    Nu kunnen we als we er aan toe zijn er zo bij langs .
    Wat een lege plekken heerlijk .
    Manlief heeft een mooi nieuwe gereedschap koffer dus veel is nu dubbel en kan ie mooi uit zoeken.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Net nog iemand wat gehaald op de val reep voor de feest dagen 15 euro binnen . binnen kort maar weer wat op mp zetten.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

fijne dagen allemaal

hier ligt het opruimen / verkopen even stil. zondag weer een slag slaan op zolder

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jij ook fijne dagen meis , naar de feestdagen wel weer opruimen idd .

8. p1982

p1982 Niet meer actief

ja zondag gaan we bezig met de zolder en ook de kamers van de meiden zijn aan de beurt

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb vanmiddag eindelijk van alles foto's gemaakt en ben ze nu online aan't zetten. Zullen zien wat het geeft...

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier heeft het echt stilgelegen. Gewoon het hoognodige schoonmaken en bijhouden is wat er de afgelopen tijd gebeurd is.

Was ineens druk met zoontje die naar nursery ging, tante van mijn man die nog een operatie aan haar heup kreeg en een paar weken nadien weer viel (terwijl ze nog aan het herstellen was). Na anderhalve week daarvan de herstellen, wat dus niet goed ging, is er besloten om haar heup te vervangen. Zij weer een hele poos in het ziekenhuis en ik bleef maar rondrennen om hier de boel draaiende te houden en tante haar katten te verzorgen en daar de boel aan de kant te houden. Eindelijk dat in orde dan kwamen ze hier de badkamer toen. Muur tussen toilet en badkamer weg zodat het 1 grote kamer werd. Er is een wetroom van gemaakt maar dus ook een week in de rommel gezeten (was net de week voor kerst). Afgelopen maandag is de schilder als laatste geweest maar was nog even een kunst om al het stof weg te krijgen.

Vanaf morgen er terug invliegen. Straks al een beginnetje maken met de kerstboom op te bergen.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

net een kastje uit de keuken uitgemest, helft kan weg dus straks in de containers doen. manlief slaapt nog dus kon lekker me gang gaan hihi

vandaag zal er verder niks gebeeuren, begrafenis van oma.
    alleen het nodige strijken wat aan moet en rest komt morgen wel

12. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    Sterkte vandaag p1982

Gister waren mijn ouders vroeg de deur uit. Mijn vader was er ziek.
    Mijn man had dienst.
    Kids waren lekker aan het spelen.
    En heb de kelderkast uitgemest. (wow wat bewaren wij toch veel)
    Veder de keukenkastjes uitgezocht en alles schoon gemaakt.
    Heerlijk dit voelt erg goed.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ja schrok gewoon wat er uit een kastje kwam, nu mooi leeg
    veel bakjes weg gedaan, wat verzamelen we veel

14. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

Nov 29, 2013
    3,534
    3,869
    113
    Ja weggooien! Heerlijk! Hoe minder zooi: om schoon te maken, op te ruimen, plek voor te zoeken, troep waar ik me steeds aan irriteer, mijn nek over breek omdat het blijft slingeren, troep die toch stuk gaat, plaatsinneemt, hoe beter!

15. Mloeskie

Mloeskie Lid

Sep 24, 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    Ik gooi/ geef te makkelijk weg.. Regelmatig bedenk ik mij later dat ik iets toch nog had kunnen gebruiken :(

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meiden

Mioeskie: Dan toch eerst na denken voor je weg geeft of weg gooit .

Kerst voor bij ze bieden in eens weer , zelfs over zich zelf heen.

17. Mloeskie

Mloeskie Lid

Sep 24, 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    @Marnat, ik hoorde ook zoiets op de radio... Dat marktplaats overspoelt werd met advertenties na de sinterklaas. Allemaal cadeaus waar men liever vanaf wilde :(

18. p1982

p1982 Niet meer actief

Zo net alweer een keuken kastje uitgemest

Straks de vriezer en gelijk ontdooien. Dan begin maken met de zolder

Gisteren veel op facebook gezet maar nog geen reacties

19. p1982

p1982 Niet meer actief

achter het schot op zolder is weer opgeruimd, nu alle papieren in ordners doen.

vriezer is alles uit en nu ontdooien.

net al 1 ding verkocht en weer wat nieuwe dingen erop gezet, kiijken hoe het gaat lopen

vandaag wordt opruimdag/klusjes dag

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja allemaal verkeerde cadeaus of speelgoed dat niet bekeken wordt. Hier hebben ze ook nog niet met alles gespeeld maar dat komt dan op tafel als ze zich vervelen.
    Of foute kerstcadeaus is ook zo'n klassieker om nu online te zetten :)

P1982: Sterkte nog met je oma. En
    Al zo. Ijverig zo vroeg in de morgen!

Share This Page