Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier weer wat verkocht net op de brievenbus gedaan.
    Verder nog niks gedaan wat opruimen betreft .

2. p1982

p1982 Niet meer actief

kamer jongste helemaal klaar, alleen kledingkast nog
    onze kamer is klaar, alleen kledingkast en nachtkastjes nog

vrijdag oudste kamer doen en bovenstaande hopeljk

zo vuilniszakken gehaald en staan er al aardig wat op zolder
    verder weer verhuisdozen halen voor de verkoop

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had vandaag achter een betaling gehoord en zou onmiddellijk betaald zijn. Afwachten weer. Verder nog wat gereageerd op dingen, maar niks extra's verkocht.

De eenzit is vandaag naar het containerpark vertrokken. Dus die is definitief weg. De hondenmand gaat waarschijnlijk naar boven of op zolder, ligt ze ook niet in. ;) :)

Nu is mijn plan om de 2 dozen die nog in de gang onder staan eens eindelijk leeg te maken en op te ruimen. Zal voor het weekend zijn.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier is mijn eerste ruil morgen een feit :) Had iets kleins staan, staat al een jaar online, heb ik het in de ruilgroep op fb gezet. Voor 2 flessen melk van 1l :) Maar ja, weg is weg en melk gaat er goed door hier. Ga vanavond nog eens kijken voor van die kleine dingen, dan zet ik die ook op de ruilgroep. Pasta is ook zoiets dat je altijd kan gebruiken ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Hoe maakt niet uit jij bent het kwijt moet je maar denken.

Hier de kerstboom weg die is gehaald door de gemeente.
    Nieuwe bedden kussen gekocht vandaag oude waren niks meer .
    Morgen thuis blijven en lekker opruimen en wassen .

6. p1982

p1982 Niet meer actief

hier de autostoel op weggeefhoek gezet net opgehaald en kreeg doosje chocolade, zo lief en ze was er zo blij mee
    scheelt weer ritje stort

net beneden weer wat omgewisseld en kunnen weer wat spullen naar zolder voor de verkoop

7. p1982

p1982 Niet meer actief

zo vanmorgen met de kamer van de oudste , bijna klaar. ga dinsdag verder nog wat puzzels uitzoeken of ze compleet zijn en dan gelijk de kledingkast

steeds iets doen het is nu even wat meer werk omdat er een achterstand is

net weer wat dingen te koop gezet

8. p1982

p1982 Niet meer actief

zo net weer wat groots verkocht, wordt vanavond nog opgehaald. heerlijk weg ermee en hoeft ook niet mee naar de rommelmarkt dan

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier de computer kamer / tafel op geschoond + schoongemaakt.
    Weer heerlijk fris .
    Oud papier naar beneden in de schuur , kan dinsdag zo bij de weg.
    Vuilnis naar beneden.
    Manlief alle kruiden in wek potjes gedaan ook weer netjes .
    Mp staat stil .

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier is de ruildeal niet doorgegaan ;) Laat dan even iets weten als je niet komt. Heb het terug online gezet. Rest staat ook stil.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

vanmorgen 1 nacht kastje uitgemest, vanavond de andere

verder veel wassen draaien
    huis helemaal aan kant, strijk weg, sokkenmand uitgezocht

vanaf morgen extra werken dus dan minder tijd

net weer wat te koop gezet

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Bezig met de hangkastjes in de keuken onder handen te nemen. Had eerder de kruiden uitgezocht en dacht nu de rest ook maar. Cafetiere voor 1 kop stond daar ook maar te verstoffen dus weggegooid. Had het ding van mijn schoonmoeder gekregen aangezien ik toch een koffiedrinker ben maar ik heb een automaat. Verder ken ik niemand die dat ding werkelijk zou gebruiken dus weg ermee.

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Keukenkastje uitgezocht.
    En op de gratis ophaal site neer gezet. Weg er mee :)

14. p1982

p1982 Niet meer actief

gisteren naar de stort gereden, 30 kilo kwijt

ligt al weer wat klaar voor de volgende keer wat naar de stort moet, gaan gewoon door met opruimen zo

dinsdag ga ik verder met de kamer van de oudste

15. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk dat opruimen! Hier gaat het nog niet zo hard. Ik zet ook veel op een weggeefhoek van Facebook, en vaak ruil ik dan iets voor thee. Komt altijd wel op thuis.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

ja vind het ook heerlijk het opruimen, gaat niet heel hard maar steeds iets.

nu maar weer dozen halen om alle zooi in te bewaren voor de rommelmarkt , eind maart gaan we weer staan met 2 kramen

nieuw doel is bepaald waar we gaan voor sparen, hopelijk gaan we het redden hihi

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier weer bij een nieuwe fb pagina aangesloten. De dingen weer maar eens erop gezet. Hoop zo dat er weer eens iets groot verkocht geraakt. Maar ja, geduld is een mooie deugd :)

Verder nog met de kinderen het speelgoed nagekeken, 1 zak blokken mag weg. Als ze met blokken spelen is het Duplo of Abrick, deze zijn megablocks. Teveel is teveel... Hadden ze gekregen. Dus die gaan we een van de dagen online zetten.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

zo huishouden is gedaan, als het bijgehouden wordt stelt het niks voor
    straks verder met kamer van oudste steeds iets. mis nog steeds puzzel stukjes

verder veel naar zolder verplaats voor de verkoop misschien straks even fotos maken en plaatsen
    en anders mee eind maart naar rommelmarkt

19. p1982

p1982 Niet meer actief

oudste kamer wordt het weekend maar gedaan, moet spullen van de kant hebben en meot manlief even bij helpen

net weer wat fotos gemaakt en geplaats, sommige denken echt dat het voor niks weg gaat

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier ook nog steeds aan de opruim, Staat nu een buggy/wandelwagen te koop maar heeft een lekke band waarvan de binneband vervangen moet worden.. dus geef het weinig kans dat die verkoopt.. Maar goed we wachten af..

Deel Deze Pagina