Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

anders fietsenmaker vragen plakken is ook niet zo duur

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    mm ja maar probleem is dat het ventiel er af is, dus het moet echt een nieuwe binnenband zijn..

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Spikkel: Wie weet is er een handige harry die zegt van ik kan het zelf en verkoopt het toch?

p1982: Hier willen ze niks, dat is nog erger :D Maar idd, ze willen niks geven. Net zelf gereageerd op iets van Tupperware, solden! Yeah right, € 2,50 minder dan de werkelijke verkoopprijs. Dat is ook niet de moeite!

Net weer een aantal dingen van tweedehands op fb gezet. Ik zal toch wel ooit weer eens iets verkopen zeker? ;)

4. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ooit ga je het wel verkopen, heb ik ook hoor

zo rust even wat administratieve dingen doen en wat telefoontjes regelen etc

5. floraa

floraa Niet meer actief

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik ga vaker komen klagen dat het niet loopt :) Morgenavond komen ze iets ophalen (als ze komen opdagen tenminste). Vroeg € 7,50 om € 5 te krijgen, ze bieden € 4. Tja, daar doen we dan niet moeilijk over. Anders geraakt het nog niet weg.

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spikkel: Gewoon proberen ,wij eens een vaatwasser er op gezet die stuk was .
    Kregen tien euro er voor dus ik zeg gewoon doen.

Weg is weg nijn.
    Hier nog geen bijzondere biedingen.
    Niet veel zin om op te ruimen vandaag ben moe.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Idd Marnat. Ik zet mijn prijzen altijd iets hoger omdat ze toch altijd minder bieden. Dus het is wel al wat ingecalculeerd ;)

Gisteren ook nog een mooi slaapkleedje voor meisje gezien op fb, voor € 4, dus eigenlijk een nuloperatie dan ;) Ga thuis eens alles in dozen per maat leggen wat in haar kast ligt wat nog te groot is, dan heb ik meer overzicht. Liggen ook nog wat dingen van zoonlief tussen wat neutraal is, dan kan ik gelijk ook kijken of daar al iets van weg mag qua maat.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

alle kleine beetjes helpen.
    hier weer een nieuwe spaarpot wat niet open kan en verder sparen voor het goede doel

meiden wilde knutselen prima kon ik de bak gelijk even opruimen. hihi

vanmorgen wat er opgezet en wordt donderdagavond opgehaald.

manlief is bezig om een barbiehuis voor de meiden te maken. krijgt jongste voor 3e verjaardag

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier nog niet echt een doel bepaald, maar wordt sowieso in de kinderen geïnvesteerd. Toch zeker de dingen van hen. Heb hen beloofd als ze speelgoed verkopen dat het voor hun spaarpotje is (als ze het komen halen).
    Vorig jaar de zwemlessen van zoonlief ermee betaald en de Sintcadeaus ermee gekocht. Is wel mooi.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

we hebben net week zeeland voor mei van alle verkoop betaald

nu sparen voor zakgeld voor de zomervakantie inclusief benzinegeld etc

en deels gaat ook in de spaarpotten van de kids oudste is aan het sparen voor een nieuw spel voor de nintendo

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Amai, dat is wel mooi! Zo hoog ligt onze verkoop helaas niet... Maar als we niet verkochten, hadden we al die dingen er ook nog niet mee kunnen betalen ;)

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo gisteren iets opgehaald. Aanstaande zaterdag komt er weer iemand voor een ruil. Zullen zien of ze komen opdagen... Dit keer een ruil voor een doos Fristi ;)

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hier net weer nieuwe dingen er op gezet en dingen omhoog geplaatst
    hopelijk verkopen we weer wat

volgende weekend bij me ouders opruimen en kijken wat mee kan naar de rommelmarkt , geld is dan voor onze vakantie.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Zo, hier is de ruil gisteren doorgegaan. wij een pak fristi rijker :)
    Vandaag nog iemand die interesse had in iets, zou al overgeschreven zijn. Dus kan weer een pakje klaarmaken. En dan nog interesse in dingen. We zullen zien, loopt fijn zo als het zo kan blijven gaan!

Nu even papier aan de straat zetten. Vorige maand ivm de staking in B is eht niet opgehaald, dus nu een hele hoop papier staan.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

nijntje ook al krijg je er iets voor terug als je het vaak gebruikt is het toch mooi

zo net autostoel van jongste te koop gezet, kijken of die snel verkocht wordt
    dan nog de autostoel van me ouders te koop zetten weekend even ophalen en fotograferen

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik heb weer plaats te kort in mijn keukenkastjes... Mijn uitkering zal weer tijdelijk stopgezet worden (is altijd na een medische keuring tot je alle papieren weer opnieuw invult en opstuurt) dus nu extra boodschappen besteld voor de houdbare dingen en gelijk ook extra luiers en een grote doos waspoeder. Ik had al een poosje opgespaard om nu dan die extra boodschappen te bestellen en kwam nog mooi uit. Een extra voordeel op de luiers, normaal 2 pakken voor £9 maar nu 3 pakken voor £12. Luierbroekjes voor de oudste, vorige keer hadden ze een aanbieding van 2 pakken voor £7 maar nu kwam ik op £11 uit voor 4 pakken. Nooit weg want als de oudste ze niet meer gebruikt en ik heb over dan hou ik ze gewoon bij tot de jongste eraan toe is.

Zo meteen dan toch maar weer eens de kastjes induiken en kijken wat ik eventueel in de berging kan bewaren. Dingen zoals pasta hou ik toch liever binnen want de berging is wel koud en wat vochtig heb ik de indruk.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    P1982: idd, ben elke week fristi aan't kopen en als je iets ervoor kan ruilen. Ga nog kijken om van wie kleine dingen zo kwijt te raken.

Vandaag pakje op de post gedaan. Andere deal gaat niet door. Ach ja, we zien wel weer verder. In het weekend kast van meisje nog eens opruimen. Broeken maat 80 zijn echt wel te kort... Dus die dan maar online gooien.

Elisje: dat zijn wel mooie koopjes van de luiers! Idd, als ze voor de oudste niet meer nodig zijn kan je ze voor de jongste houden. Hebben wij hier ook zo gedaan, had bij zoonlief ook een pakje broekjes over. Nu wel wat zuiniger erop ;)

19. p1982

p1982 Niet meer actief

elisje gelijk heb je met het inslaan. heb ik ook gedaan met luiers etc toen ze er in nog in zaten, en helemaal met 2
    we zijn de voorraad kast leeg aan het maken. staat zoveel in dus tegen elkaar gezegd dat eerst op maken

jongste heeft ook een groeispurt gehad ,weekend kijken wat er weg kan
    en voor beide meidne en mezelf nieuwe schoenen shoppen

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ja als het enkel nog voor de jongste zal zijn dan koop ik ook niet meer zo'n grote hoeveelheden maar nu denk ik van ach het is uiteindelijk niet weggegooid.

Jongste heb ik nu 3 pakken weer gekocht, heb er nog 2 liggen maar die is net naar een maat groter gegaan dus die zal daar nog wel een hele poos inzitten.

Gelijk ook nog een 10kg doos wasmiddel gekocht van het huismerk, Ik heb nog wel wat staan maar zou toch op raken terwijl we er net wat minder goed bijzitten en met kleinere verpakkingen te kopen tussendoor kom ik toch aan het eind van de rit duurder uit.

Ik had ook de vriezer al goed aangevuld met vlees echt meer dan ik normaal in voorraad heb. Mijn man klaagt er wel over omdat er nu geen diepvriessnacks voor hem ingaan maar hij moet er ook maar wat voor over hebben.

Share This Page