Bij grote schoonmaak of verhuizing is het altijd 2/3 houden 1/3 weggooien! En dan bedoel ik echt met alles. Kleding, assocoires etc. Ruimt heerlijk op en heb nog nooit wat weggegooid wat ik later toch mistte. Scheelt enorm veel!
Zo doe ik het nu ook , heb nog wel wat waxine licht houders in banendoos gedaan voor het geval het past bij de nieuwe in richting . Wil de in richting van de woonkamer warmer maken , hoe pressies kan wel als het klaar is . heerlijk gevoel geeft dat ,er gaan ook erg veel ideeën door mijn hooft . Tot nu toe gooi ik ook niks weg wat ik mis of ga missen. Liggen hier in de kamer wat films en cd s doen we weg op mp . mijn vader gister he leuke film wat doe je daar mee , ik weg pakt hem op en doet hem in de tas . ik veel plezier met kijken he Zo kan het dus ook .
Manlief was er niet vanmiddag komt ie thuis , heb ik hem maar even rond geleid in huis . Roept ie later de laatste week voor de vakantie hou je je koest hoor . Je hebt de energie nodig nog voor je werk . Voor uit zij ik denk dat ik de doos met plakplaatjes om kaartjes te maken dan maar uit ga zoeken en kaartjes ga maken . kan hem alleen niet beloven dat ik me koest hou hihi heb de smaak gewoon te pakken . Als hij zich redelijk voelde komende week ging hij wel wat doen , maar moest ik me wel koest houden dan . Vandaag toch nog wat voor mp gevonden .
Vandaag weer lekker aan de scharrel in huis wat weg kan en wat op mp kan. Deze dagen zetten we er weer wat op .
We hebben vakantie !! Maandag beginnen we met het op knappen van de woonkamer . Ben benieuwt hoeveel zooi er nog weg komt . De computerkast moet het nog even overleven maar vrees dat ie uit elkaar valt . Morgen gaan we de laatste voorbereidingen treffen . en vast nog wel grote dingen op mp zetten . De weg gooi knop staat aan morgen hihi.
afgelopen week ook veel weggooid. 2 kasten in de woonkamer doorgespit en een vuilniszak vol met dingen die we niet gebruiken, niet compleet en waar we de vorige keer bij twijfelde Vandaag kledingkast voor de 3e x dit jaar doorgespit en weer een kledingzak vol voor de 3e wereld. Schoenenkast leverde ook al een zak op. Heb daarna altijd een erg opgeruimd gevoel!
Ik bewaar dingen altijd met het idee van 'Ach joh, komt nog wel van pas..' maar eigenlijk kom ik het dan 3 jaar later weer tegen en gooi het alsnog weg. Daarom heb ik besloten: Gebruik/draag ik het niet meer? Weg dan! (weggeven of weggooien als ik het niet kwijt raak) En als het weg is denk ik er nooit meer aan.. het is alleen even over dat idee heen zetten, haha.
bij twijfel, bewaar ik het dus...maar met een max...dus als ik het daarna weer es tegenkom, ga ik weer na...echt nodig om te bewaren of niet?...heel soms bewaar ik het dan nog 1 xtje...end an gaat het weg hahahaha.. dus ik bewaar zegmaar 2 x haha
Zo daar gaat ie dan vandaag beginnen met de woonkamer op knappen . Wat op mp gestaan heeft niet wouw weg gooien of ouders vragen die nog iemand weten . de vuilniszakken liggen hier al lijkt wel of we gaan verhuizen zo mooi is het hier nu hihi en word nog leger .
Weer volle zak weg met troep , nu deze week grote meubels op mp . En de laatste dingen na kijken . Morgen weer verder .
Ik gooi (of geef) makkelijk weg..heb ook niet zoveel dus dat wat er ligt moet ook een functie hebben haha
Ik ben ook echt van het weggooien. Paar keer met spullen naar de rommelmarkt geweest en ik verkocht de gekste dingen! Flesjes nagellak die bijna leeg waren waren ze dol op haha
Mis sparen ze de flesjes wel weet jij veel. Jij bent ze kwijt toch Morgen als we er nu wel aan toe komen gaan er weer dingen op mp. Vandaag nieuwe kleren gekocht , kunnen we weer kleren na kijken wat we niet dragen in de goudgoed zak. of op mp heb nog twee goede spijkerbroeken die mij niet meer passen . zijn te goed om in de zak te doen .
Ik gooi dingen slecht weg ik kan erg vasthouden aan dingen met een mooie herinnering eraan.. ik heb alle babykleertjes, schoentjes van de kids heb ik allemaal! Al het goede speelgoed nog ik ben echt een muts!
Ik gooi ook makkelijk van alles weg. Mijn vriend daarentegen.....die meent dat hij alles moet bewaren, zelfs dozen van gekochte dingen worden jaren bewaard en dat staat dan maar te staan op zolder, grrrr. Af en toe zit ik hem achter de vodden dat hij zijn rotzooi moet opruimen, dan doet hij dat ook wel, maar met moeite, hahaha.
Be Happy@ Hier ook vaak dozen die bewaard blijven , maar dat zijn dan dozen waar granties op zitten . Andere dozen gooien we wel weg of gebruiken we voor oud papier dozen . Ben nu langzaam de dozen weer aan het leeg pakken , ook weer aan het na kijken wat wel bewaard moet blijven wat niet . Morgen de glazen in de vaat en dan weer in de kast . Kast schoonmaken zodat ie op mp kan. En de dingen op mp kunnen bij elkaar leggen , het was deze dagen te warm om alles uit te zoeken . Hier binnen nog 28 graden .
Vandaag weer een goudgoed zak vol kleren weg gebracht. binnen kort de broeken van ons nog na kijken. En weer een zak met troep weg gegooid .