Wasmiddel heeft manlief hier vorig jaar veel te veel aangekocht in promo, dus heb nog een doos staan En vloeibaar wasmiddel heb ik in de zomer bij Makro met 55% korting gehaald. hoop tot de zomer toe te komen, dan gaan we weer hamsteren voor een jaar Maar scheelt wel als je dat zo in het groot kan aankopen, kom je idd voordeliger uit. Hier vanmorgen zoonlief dikke trui aangedaan: te klein! Dus foto gemaakt en al online gezet. Ondertussen een andere aangedaan, die is nipt. Maar voor vandaag moet ze nog maar dienen
Super spikkel! Zeiden ze iets van de kapotte band? Nog een mooi bedrag gehad? Hier overweeg ik om de kinderwagen met kinderwagenbakje te verkopen. hebben nog een plooibuggy en meisje stapt toch graag. En hebben nog een bolderkar staan. heb alleen geen idee hoeveel ik daarvoor moet vragen. Wij hebben hem al tweedehands gekocht, heeft nu in totaal al voor 3 kindjes gediend.
nee ik had er duidelijk bij gemeld dat er 1 band vervangen moest worden, dus zijn gsiter komem kijken en gelijk mee gnomen opzich wel een leuk bedragje voor gekregen alsnog..
Spikkel: Fijn! Zo heb ik een projector online staan, staat ook bij dat het muziekje niet meer werkt maar de projector wel. Krijg je mails: hij is toch nog in perfecte staat? *zucht* Leer lezen Daydreamy: Oh dat zal hij fijn vinden
Spikkel: Fijn dat ie verkocht is . Hier net toch wat uit gezocht en ook wat voor mp + weg gegooid. Boeken waar we niks mee doen. Mis dat we nog meer doen wat opruimen betreft vandaag . Zo eerst boodschapjes doen.
hier koop ik wasmiddel, wc papier en vaatwastabletten ook in voren en zet ik op zolder in de voorraadkast de verzorgingsmiddelen spikkel wat lekker dat die weg is en mooi weer ruimte vandaag geen opruimochtend maar een bel en regel ochtend pff
Plan was om in maart naar de VS te emigreren. Door de zwangerschap word dat ietsjes later. Heb mijn huis al verkocht, wat had ik een rotzooi! Auto onderdelen van een auto die ik al 4 jaar niet meer heb. Een motor waar ik 2 jaar niet op gereden heb. Echt waar ongelofelijk wat had ik een dingen bewaard. Alles weggegeven of verkocht! Paard is al vooruit naar de VS gegaan, in 8 jaar had ik ook wat voor hem verzameld. Dekens met een gat erin wat ik ooit wou gaan maken maar had wel een nieuwe gekocht. Nou heb alle dekens met een gat erin aan een stichting gegeven die paarden therapie voor gehandicapten verzorgd. Alles wat ik nu nog heb past in mijn kamer bij mijn ouders waar ik tijdelijk woon. Nou kan je vertellen, kan de ticket betalen van alle kleine dingen die ik 2de hands heb verkocht!
net schoenenkast beneden uitgemest en 2 bakken met handschoenen sjaals etc, veel gaat weg en ook 1 winterjas van me zelf
Ik ga beginnen met het opruimen van ons huis, maar ik voel me overweldigd door die vele rommel die opgeruimd 'moet'. Ik ga denk ik maar beginnen met het principe 'een kastje per dag' en dan maar kijken. Hoe en waar verkopen jullie? Op fb en Mp? Ik wil zo graag alles gelijk echt weg hebben maar ik vind het ook weer zonde om alles zomaar weg te geven dus ik ga toch maar ook online plaatsen ook al is het maar een klein beetje....alle beetjes helpen!
Dag allemaal, ik lees hier al een tijdje af en toe mee, want ook ik zou flink willen opruimen, maar ik gooi niet zo makkelijk dingen weg... Het is mijn voornemen om in 2015 wel echt aan de slag te gaan. Misschien kom ik hier wat vaker mee kletsen in plaats van alleen meelezen, dat stimuleert misschien!
Hé hoi Zeester! Ik herken je uit het Fly-Lady-topic van een jaar geleden ofzo *we springen weer op de wagen!*
Hai! Ja inderdaad een jaar verder en, ik in ieder geval, niets opgeschoten. Daarom nu even geen prioriteit op het schoonmaken, maar op het opruimen first things first
hopelijk wordt er zo weer wat opgehaald wat verkocht is. drank pakket als kerstpakket gekregen en drinken het niet nou dan maar verkopen is niet anders net ook keukentje en alle spullejtes die erbij horen uitgezocht en fotos gemaakt en te koop gezet, kijken of het snel weg is
zo deel 1 van drank is verkocht andere wilde hij niet. ook wat biedingen op kookspullen van de kids dus hopelijk ook snel weg vandaag maar verder opruimen en huishouden doen
Ik wilde deze ochtend aardappelen stomen maar de stoomkoker weigerde dienst. Gelijk in de berging gezet om te recycleren. Ineens dus weer wat meer plaats in de kast. Voor de rest ben ik weer eens overal en nergens bezig. Man moest ineens 2 computerschermen en dus ook een ding waar je 2 schermen aan kunt bevestigen. Gisteravond besloot hij dat hij nu toch maar 1 scherm gaat gebruiken. Gaan we straks weer veranderen en dan kan ik weer beginnen zoeken waar dat extra scherm en die voet terecht kunnen.
ja gelijk maar naar de berging nu een nieuwe kopen? besloten rustige middag nu te doen volgende week weer 4 dagen werken nu beetje huishouden (wassen draaien, strijk net klaar)
Ik wil wel weer een nieuwe, denk dat ik het aan mijn man zijn tante ga vragen voor mijn verjaardag. Tot dan red ik het wel met die stoomdingen die je in een pan zet en dan op het fornuis. Alleen even beter plannen dan. Mijn stoomkoker was 3 tiers. Ik heb wel 2 van die dingen voor in een pan maar moet dan wel 2 pannen gebruiken, ik kan ze niet stapelen.