we zijn rijbewijs van manlief kwijt weten echt niet waar die ligt pff deze week maar goed gaan zoeken ja ik spreek nu af in de avonduren of dat ik zeker weet dat ik niet meer weg hoef, vaak genoeg thuis gebleven en dat ik dacht kan dit of dat nog doen
Ik heb de persoon in kwestie gemaild of ze nog interesse heeft, zal me benieuwen of ze ze nog wil of niet... Elisje: Ik begin ook van die winterhanden te krijgen. Smeer 's avonds maar goed in met een creme, handschoenen heb ik eigenlijk niet zo vaak aan. Maar vind de mijne ook niet meer. Van die lekkere warme wanten... p1982: Zo, dat ruimt op als zo'n speelkeukentje weg is. Wat vond je meisje van haar poppenhuis? Ik heb zonet een pakket gemaakt van meisje haar maatje 80. Proberen of ik het zo weg krijg. Waarschijnlijk niet omdat ik teveel vraag denk ik. Maar wil niet alles zomaar gratis of voor amper iets weg doen als het echt nog in nieuwstaat is.
Setje maat 80 online gezet op fb, dadelijk reactie van iemand wat er 2 longsleeves uit wil. Ook goed Betaling zou al gedaan zijn, dus dan maar vanavond klaarleggen voor verzending. Uit zoonlief zijn kast heb ik ook nog in het weekend truien gehaald die te klein zijn geworden. Uit meisje haar kast 3 broeken.
Zo moet het gaan! Gisteren dus iemand die 2 longsleeves wilde, dadelijk doorgaf dat de betaling uitgevoerd was, vandaag het geld al op de rekening en pakje zit al op de post. Love it! Het zijn maar kleine dingen, maar ja. Wat het is, is het. Manlief is zondagmorgen ook nog opgebeld voor onderdelen voor een wagen. Omdat hij zijn net verkocht had (oldtimer) lag het toch maar te liggen, dus ook een mooie cent voor gekregen.
ja ruimt lekker op een groot ding kwijt net 5 verhuisdozen gekocht kan ik weer spullen voor de rommelmarkt in doen, gelijk maar goed sorteren etc nijntje ruimt dus ook lekker op
Hahaha, jij moet verhuisdozen aanschaffen voor de rommelmarkt Maar zo zie je maar wat je allemaal 'overbodig' in huis hebt he. Hoop dat je dan weer heel wat kwijt raakt. Wanneer ging je weer? Ik zag dat mijn doos maat 80/86 in de kelder aardig aan't minderen was. Dus met wat uit meisje haar kast gekomen is kan ik ze weer aanvullen, dat ligt nog boven in een andere doos.
zaterdag 28 maart staan we er weer, dus heb nog tijd om alles uit te zoeken/ op te ruimen / sorteren zit nu al op 12 verhuisdozen. en er komt nog veel meer bij hihi.weg ermee. ben er echt zo klaar mee
Zo zag ik van de week in de kast een peper en zout setje staan. Heel leuk, maar nooit gebruikt, nog in verpakking met een of ander figuurtje erop. Die gaat ook weg.
heel herkenbaar nijntje denk dat ik weer rond de 20 verhuisdozen kom. meer kan gewoon niet hihi nog paar grote dingen voor die tijd kwijt raken. want dat gaat gewoon niet mee naar de rommelmarkt
Dat zijn zo van die dingen die we cadeau hebben gekregen maar niet gebruiken. Eigenlijk moet ik er gewoon komaf mee maken. Was in het weekend nog aan't denken dat begin mei waarschijnlijk weer rommelmarkt in het dorp gaat zijn. Eens horen bij een paar vrienden of die geen zin hebben om mee te gaan staan.
P1982: Rijbewijs al weer gevonden? Hier heeft manlief weer een deel troep uit gezocht en weg gegooid . Als we zin hebben weekend weer verder , in elk geval weer een zak weg.
nee rijbewijs nog niet terug gevonden dacht opeens daar moet het in zitten maar helaas, het weekend de kaste van jongste uitgemest weer veel voor de rommelmarkt mee ook de kast oudste gedaan dus kijken wat jongste nog ana kan en anders ook mee naar de rommelmarkt
Hoop dat je hem snel weer vind anders melden dat ie weg is. Hier waarschijnlijk wat verkocht , wacht op reactie wanneer ze komen. Verder nog niks weer gedaan.
helaas loopt het rijbewijs volgend jaar af dus de nieuwe krijg je ook maar tot volgend jaar. gaan rustig verder met zoeken. gezegd als we het eind april niet terug hebben gevonden dan nieuwe aanvragen hier net weer nieuwe dingen te koop gezet
helaas ligt alles stil, wil van wat grote dingen af maar helaas nu wel begonnen met sorteren van de rommelmarkt alles achter schot weggehaald en als een doos vol zit sticker erop wat er in zit en terug zetten.
Wij hebben een paar dingen van fb afgehaald en opnieuw erop gezet. Maar ook geen reacties meer gehad.
lijkt wel of het stil ligt de verkoop of ze willen het echt voor weinig hebben nou dan wacht ik wel denk weekend inhaalslag maken met de dozen, alles naar beneden want daar meer ruimte dan op zolder kunnnen gelijk de stellingskasten uitgezocht worden
Ja het mag allemaal niks kosten, liefst zou je het ook nog moeten brengen. Vooral op die fb groepen leeft dat gevoel erg.
ja dan zet ik het op facebook onder me woonplaats reageert er iemand die heel ergens anders woont, 20 kilometer of ik toevallig in de buurt ben wachten wel af hoe de verkoop verder gaat lopen. anders mee naar de rommellmarkt eind maart
Ik zit ook wel op groepen van 15-20km verder. Maar vaak is er dan ook familie die bij ons woont, dus op zich vind ik dat nog niet zo'n probleem. Laatst ook zelf iets gekocht van iemand van Noord-Limburg, dat heb ik gewoon laten verzenden. Rommelmarkt heb ik wel al eens gekeken maar nog niets gevonden in de buurt. Ja, buiten in maart maar daar heb ik geen zin in. En wie eerst is heeft de beste plaatsen, dus ook nog geen vaste plaatsen.