hier gelukkig in maart weer overdekt en plekken zijn al gereserveerd heb weer 2 kramen en max 19 dozen mogen er mee wil de dakkoffer graag verkopen met dakdragers maar misschien nog even wachten totdat de rommelmarkt geweest is want stel je voor dat ik meer rommel heb dan kan ik de dakkoffer weer gebruiken hihi morgen datum plannen om bij me ouders aan de slag te gaan met opruimen dus daar komt ook het nodige wat mee moet naar de rommelmarkt hihi
En dan ineens loopt marktplaats weer... heerlijk! Over paar weken een kledingbeurs en dan hoop ik wat kleertjes te verkopen, want dat verzamelt ook leuk. Merk wel dat nu ik bijna een jaar bezig ben met ruimte creëren (lees opruimen), het ook echt leger wordt in mijn huis en daardoor ook in mijn hoofd. Die reclame van IKEA past er wel bij. Ik kan me echt ergeren aan rommel en nutteloze dingen. Dankzij jullie blijf ik opruimen.
Tja hier gaat wat weg en er komt weer wat bij... Vooral speelgoed voor de kinderen. Maar die hoop knuffelbeesten daar ga ik toch eens gaan uitzoeken hoor, het worden er veel te veel. Beide kinderen hebben een paar knuffels die nog van mij geweest zijn, dat vind ik wel leuk en mijn man vindt dat ook wel apart. Die worden gehouden zei hij al maar de rest kan wel een deel van weg. Maar ik merk nu ook dat ik wel wat meer wegdoe. Ik ben van het princiepe tot het kapot is/onbruikbaar maar nu heb ik toch echt wel weer wat meer plaats nodig.
zo weer wat verkocht, als het goed is 2 mensen voor 11 uur ophalen heerlijk gevoel ben begonnen met de dozen opruimen voor de rommelmarkt, 1 doos van de 11 is uitgezocht en ook weer andere dozen gevuld met nieuwe spullen wat wegkan besloten dakkoffer en drager nog niet te verkopen doen we wel na de rommelmarkt. ja hier spullen van de kids weg maar komt net zo hard weer nieuw spul voor terug hihi
Goed bezig meiden hier dit weekend ook weer verder beetje bij beetje komen we er wel . Mp staat stil maar gaan er wel meer opzetten , kijken of we wat extra kunnen verdienen.
ja alle kleine beetjes helpen marnat hier doel om vakantiegeld bij elkaar te sparen deels en geld voor een nieuwe kledingkast voor onze kamer
Straks maar weer een poging wagen. Kleurpotloden en wasco's ed van de oudste uitzoeken. Verder erachter gekomen dat de verfspullen ook her en der verspreid opgeborgen zitten, dat ook allemaal maar uitzoeken. Ik heb nog wel een grote doos waar het allemaal samen inkan en dan de berging in (die ook weer nodig opgeruimd moet worden). Berging is voor als het iets warmer wordt, beetje te kil daar nu. Maar moet echt gedaan worden want we gaan er een tweede vriezer plaatsen. Eentje die dus de kou daar wel aankan. Ik dacht echt dat ik me blauw zou betalen aan zo'n vriezer en dan maar een kleintje kan hebben voor belachelijk veel maar de prijzen schelen niet zoveel van een gewone vriezer dus ik kan toch een koffervriezer aanschaffen.
Elsje : op mp al gekeken voor een vriezer? Wij al weer erg lang geleden een tafelmodel gescoord en die doet het nog. 25 euro geloof ik toen.
Ik heb een koelkast/vriezer combo in huis. Alleen kan ik daar niet echt een voorraad in aanleggen en met 4 en mijn man een serieus grote eter is dat niet handig. Vandaar een extra vriezer. Die moet dan wel in de berging maar dan moet het wel een vriezer zijn die tegen lage omgevingstemperaturen kan. De meeste vriezers die je bij de gewone electrozaak koopt kunnen daar niet tegen. Ik kan wel eens kijken op gumtree (engelse tweedehandssite, ik woon in UK) maar ben niet zo happig om die te gebruiken. In mijn omgeving toch redelijk veel slechte ervaringen met gumtree
zo net wat dozen voor de rommelmarkt gesorteerd en in de juiste dozen gedaan, volle doos gelijk op gezet wat er in zit en vol op gezet. van de week weer er mee verder heb zelf een vriezer met 6 lades en die zit bijna altijd wel vol. hihi
Hier 2 boodschappentasjes met speelgoed dat weg kan. Echt helemaal kapot (zingende beer die het niet meer doet, pratende simba idem) of speelgoed dat echt op is of te gevaarlijk wordt. Zeker nu onze jongste binnenkort bij de oudste op de kamer gaat. Vriezer wil ik echt wel. Kan echt geen voorraad aanleggen met de 4 lades die ik nu heb. 3 zijn redelijk klein en de 4e is zelfs nog kleiner. In de zomer een bak ijs en de lade zit al half vol...
hier kan in 1 lade 4 broden heb het volgende in de vriezer 1 lade vol met ijs 1 lade met brood 1 lade met patat, etc 2 lade met voorraad eten 1 vaak leeg ja hier net ook wat speelgoed uit kast gehaald en foto gemaakt wat verkocht akn worden , vanavond er mee verder
Ja ik heb de kleinste lade voor dingen voor de kinderen. Jongste eet nog niet alles mee. Oudste ook niet altijd, bij sommige dingen haal ik er zijn portie (of 2, hangt ervan af hoeveel ik maak) uit voor ik het dan verder sterker afkruid voor ons. Als ik er 2 porties uithaal gaat er 1 portie in die kleinste lade. De andere 3 lades zijn voorraad. Behalve een zak vriezererwten en een zak spinazie zijn de rest van de groenten echt zelf klaargemaakt en in porties verdeeld of bijvoorbeeld gesneden paprika's (gebruik ik vaak maar ik kan ze goedkoper vers krijgen vaak met goede aanbiedingen dan ze diepvries te kopen). En dan nog de vleesvoorraad. En voila volle vriezer. Toen we nog geen kinderen hadden vroor ik wel eens zelfgemaakte lasagne of pastasaus in. Maar daar is nu geen plaats voor en mijn man vindt dat heel jammer. Daarom een 2e erbij zodat we meer dingen kunnen invriezen die lang duren om klaar te maken en ook beter op aanbiedingen kunnen inspelen.
marnat goed bezig, ben net ook weer even verder gegaan. al 4 volle dozen voor de rommelmarkt afspraak met me ouders voor volgende week zondag gemaakt om daar op te ruimen /kijken wat er mee kan naar de rommelmarkt dinsdag eerst naar action, elastiekjes halen om dingen te bundelen en verhuisdozen halen. sommige waren kapot dus die gaan weg hier maken we 2x in de week gebruik voor de oudste dochter om te eten op bso uit vriezer en zelf 1x in de week
Dames ik ga me ook aansluiten! Heb dozen gehaald bij de super. Foto's gemaakt van wat grote dingen die weg moeten (babyspullen). Ik ben van plan flink te gaan puinruimen hier in mn vakantie. Ben begonnen vandaag met mn inbouwkast. Beetje lastig met de kinderen thuis, maar heb toch mooi 2 planken helemaal uitgeruimd en de woonkamer helemaal aan kant. Tussendoor nog even met de kinderen naar buiten geweest en een flink stuk gewandeld. Konden ze daarna lekker een film kijken terwijl ik verder ging. Heb nu een doos die halfvol is voor de rommelmarkt. En een halve vuilniszak met dingen die ik ga weg geven (al bedacht aan wie zeg naar).
Hier nog eens een bod gekregen voor rompers. Zal me benieuwen of ze komen opdagen, ga er niet van uit. Vorige 2 keren ook al blijven zitten, op mails reageren ze niet meer. Nu hebben ze gisteren een bod gedaan, ze komen komend weekend (steeds andere mensen wel) Verder nog de skibroek gewassen, die kan ook online. Was nu nipt voor meisje, dus die past volgende winter sowieso niet meer. En ook nog een bodywarmer. Neemt veel plaats in in de dozen, maar 't is niet meer het seizoen voor skibroeken. Ach, zet het een van de dagen online, we zullen zien.
boekenwormpje welkom goed bezig vandaag ga morgen eerst dozen halen en dan beginnen. vanavond ook 1 doos uitzoeken net weer wat opgehaald , morgenmiddag wordt er weer wat opgehaald. zijn wel kleine dingen maar toch nijntje die dingen nemen inderdaad veel ruimte in maar ruimt wel lekker op zo
Boekenwormpje: Goed bezig en heerlijk he opruimen . Hier misschien de stoelen van mijn ouders verkocht even afwachten of de persoon komt. Dan kan binnen kort weer wat op mp.