Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo net weer 1 doos uitgezocht en netjes op maat en opgevouwen

zet momenteel alleen de grote dingen op marktplaats/facebook want anders alle dozen weer uit zoeken en weinig zin in hihi

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben van ons hart een steen gemaakt en de rugdrager online gezet. Hebben hem gekocht toen ik zwanger was van dochterlief. Hebben hem gekocht om zoonlief in te zetten en meisje in de kinderwagen. En als zoonlief groter was voor meisje. Maar omdat manlief nu met rugproblemen zit kan hij hem niet meer gebruiken. En ik met mijn slechte nek is dit ook niet goed. Zo jammer :( Nu maar duimen dat hij verkocht geraakt...

3. p1982

p1982 Niet meer actief

de rugdrager raak je wel kwijt helemaal straks met zomerseizoen weer

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik hoop het... Vragen er nog vrij veel voor maar hij is dan ook in nieuwstaat. Vragen € 100 minder dan de aankoopprijs. Willen ook niet te veel meer zakken.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

gelijk heb je , doe ik ook met bepaalde dingen en anders blijft het maar even liggen

zo net weer verhuisdozen gekocht kunnen we vanmiddag en vanavond weer verder
    ook elastiekem gehaald kan ik bepaalde dingen bundelen

liggen 5 dingen klaar wat opgehaald moet worden

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mooi p1982!

Denk dat we de kinderwagen ook weg gaan doen. Heb nog steeds de plooibuggy voor als we ergens naartoe gaan en meisje wordt toch groter. Ze heeft onlangs nog eens in de kinderwagen gezeten, maar ze begint met haar hoofd erboven uit te komen :D Hebben hem zelf tweedehands gekocht.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

ik twijfel of ik de buggy weg ga doen, jongste is nu 3 jaar

zo al 8 dozen vol voor de rommelmarkt steeds iets doen
    staan ook nog veel dozen op zolder vna de oudste wat ik dacht misschien is dat wel wat voor de jongste, dat ook maar uitzoeken.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij zijn op vakantie geweest toen zoonlief net 3 was en hij had echt nood aan zijn buggy na een paar dagen. Dus vandaar dat we de plooibuggy sowieso houden. En hebben ook een bolderkar voor moesten we een daguitstap maken. Dus vandaar dat de kinderwagen eigenlijk weg kan. Maar heb het er ergens wel moeilijk mee, is echt het afsluiten van een periode. De maxi cosi is al verkocht, daar had ik geen moeite mee. Nu, heb 2 zomerkindjes, dus die hebben vrij veel in het reiswiegje van de kinderwagen gelegen. Maar alles bijhouden gaat toch niet. Willen echt geen derde kindje, is niet haalbaar met manlief zijn rugproblemen. Het wordt nu net makkelijker nu meisje groter is.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

hier ook geen 3e meer dus dan alles maar verkopen weg ermee

twijfel voor de buggy ze loopt eigenlijk alles wel

zo huis is weer aan kant als je het bij houdt stelt het niks voor hihi

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hou anders de buggy nog bij tot na de vakantie? Wij hebben 2 jaar geleden een bij landal gehuurd toen we naar Neeltje Jans gingen, zoonlief kreeg het niet meer gestapt, zo moe. :D Vandaar nu wel buggy bijhouden. ;)

Als je het kan bijhouden stelt het idd niks voor. Ik heb in het weekend de ramen beneden gewassen, hoop zooi van de hond opgeruimd dat achter de zetels in lag. Als meisje maandag naar school is kan ik eindelijk de boven eens goed onder handen nemen. En dan beneden verder gaan. Vanaf volgende week werk ik gedurende 5 maanden 4/5 dus hoop dat het me dan ook beter lukt om het bij te houden. Ben nu ook snotverkouden dus geraak niet meer van de bank als de kindjes in bed liggen. Gelukkig begint het te beteren.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ga vanavond maar eens met manlief overleggen over de buggy want hij staat een beetje in de weg hihi

nu eerst maar strijken een berg niet normaal, nu maar strijken en dan morgenavond opvouwen. tegelijk lukt niet ivm polsklachten

13 maart naar de plastic chirurg

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh zwijg me ervan... Ben nu al 3 ochtenden aan't strijken voor die dag aan te doen, zo erg is het thuis... Maar ja, dat heb je met een zware verkoudheid, kleine kindjes in huis, ... Komt wel weer goed bij ons ;)

13. p1982

p1982 Niet meer actief

zo eerste deel gestreken en maar gestopt ivm pijn in hand/pols

berg is wel van de wasmand dus dat scheelt hihi

zo weer wat uitmesten en kijken wat er weg kan en verkocht kan worden hihi

14. p1982

p1982 Niet meer actief

14 verhuisdozen al vol voor de rommelmarkt

net weer wat dingen apart gezet waar overleg over moet plaats vinden of het weg mag.

vanavond met manlief verder en dan gelijk stellingskasten achter schot uit zoeken en ordenen

geeft heerlijk gevoel maar weer bang dat er teveel mee moet naar de rommelmarkt hihi en dat het niet past

15. p1982

p1982 Niet meer actief

men manlief is op dreef gaat heel veel weg, waaronder ook grote dingen
    net al fotos gemaakt en online gezet kijken of het lukt voor de rommelmarkt

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    P1982: Ojee blijft er nog wel wat over in je huis , nu je manlief op dreef is? hihi.

Hier de stoelen verkocht ouders ruimte erg fijn .
    Wij zakcentje .

Morgen en donderdag vrij samen door het huis , mis dat we meer troep tegen komen .

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja er blijft nog genoeg over

Nadeel van een grote zolder is veel bewaren dus nu heel erg opruimen
    We weten 20 dozen kunnen mee met de rommelmarkt dat past op de 2 kramen

Mar nat mooi een extra centje

We gaan morgenavond verder
    Vrijdagmiddag naar de stort

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: leuk!

P1982: wij hebben ook een grote zolder maar staat eigenlijk niet veel op. Veel lege dozen van speelgoed of bijv tv en strijkijzer. Maar die probeer ik nu systematisch af te halen voor oud papier. Garantie is toch om dan kan dat weg.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

Nou hier staat zolder erg vol is een knieshot met deur ervoor dus je ziet t ook niet. Pff wat n zooi

En veel kleding etc van oudste wat bewaard is voor jongste

20. p1982

p1982 Niet meer actief

zo weer verder op zolder en dingen weer erop zetten.
    en zakken vullen wat naar de stort kan

Deel Deze Pagina