Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Pffff hier ligt het even helemaal stil. Kinderen hebben heel veel last van een verkoudheid en man zit ook met een ontsteking.
    Zelf ben ik ook niet al te fit, vooral last van sinussen.

Enkel het huishouden wordt gedaan en wat echt nodig is. Met zo'n kop vol snot vergeet ik ook constant dingen. Gisteren online boodschappen besteld en per ongeluk geklikt om morgen te laten bezorgen, En ik me maar afvragen waar de boodschappen bleven...

Vergeet ook steeds vanalles, echt niet prettig.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

pff wat een zooi wat weggaat naar de stort

nog 5 dozen uit zoeken wat er mee gedaan moet worden bewaren, verkoop of stort

net weer veel grote dingen er op gezet

nu rust en morgen weer een dag

elisje beterschap

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elisje: beterschap! Hier is eerst zoonlief begonnen, daarna ik en nu is meisje aan de beurt... Dadelijk nog eens temperatuur meten. Voor ze ging slapen had ze 38.3, niet abnormaal hoog voor haar. Ze is wel erg moe, heeft ook niet meer een uur gezongen in bed ;)

4. p1982

p1982 Niet meer actief

beterschap nijntje

zo eerste 2 grote dingen zijn verkocht, vanavond en morgenavond wordt er wat opgehaald

nu weer nieuwe dingen er op zetten weg ermee
    hebben denk ik weer te veel voor de rommelmarkt dus nu proberen te verkopen

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Met mij gaat het gelukkig beter. Alleen af en toe nog wat keelpijn. Meisje daarstraks nog eens temp genomen maar thermometer sloeg tilt... ;) Ze heeft lang gezongen en gekwebbeld in bed... :)

Hier vanavond t-shirt online gezet en dadelijk reactie. Geld zou al overgeschreven zijn. Fijn, eindelijk nog eens iets kunnen verkopen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En zonet iemand foto's van de kinderwagen gestuurd (pfff, doet pijn aan mijn hartje maar kan niet alles bijhouden. Heb er zo fijn mee gewandeld met mijn kleine spruiten...). Als ze hem niet moet, gaan de foto's morgen ook gewoon online.

p1982: Wat gaan jullie nu doen met de buggy?

7. p1982

p1982 Niet meer actief

nijntje is het geld overgemaakt?

hier gisteren door 1 iemand wat opgehaald, vandaag komen er 4 als het goed is en nog 4 biedingen lopen. lekker wat grote of zware dingen die dan niet mee hoeven naar de rommelmarkt

buggy bewaren we nog even en misschien mee op vakantie in juli

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Overschrijving kan 3 dagen duren voor dat op de rekening staat. Banken beleggen ondertussen die gelden, heel stom. Bepaalde banken schrijven het sneller af.

Vanmorgen bod van €60 op de kinderwagen. Minimum is €100, heb het zo laten weten. De andere haakt af omdat ee geen voetenzak bij zit, want nu is de kinderwagen incompleet ;) Hebben een lodger gehad om erin te leggen, kunnen we nog in de plooibuggy gebruiken dus die gaat niet weg. Heb hem vanmorgen nog op de fb groepen gezet. Afwachten maar weer. Vraagprijs ligt niet hoog in vergelijking met andere modellen. Heeft wel bruiksporen maar hebben hem zelf tweedehands gekocht en dan nog intensief voor 2 kinderen gebruikt.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

ow dat is wel lang dan

hier wordt alles momenteel opgehaald

ow dan zou ik de kinderwagen ook niet verkopen

manlief zei vanmorgen zo winkeltje loopt weer goed hoe onthou je wie wanneer komt ikzo opschrijven hihi
    hij zei sta ik er nog niet op ikzo nee hoor

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Leuk dat je verkoop weer lekker gaat p1982.

Nijntje, hoop dat iedereen nu stilaan beter wordt/blijft bij jullie.

Hier is de jongste ook bijna beter, had amper nog snotogen deze ochten.
    Ik daarentegen zag het echt niet zitten om op te staan. Hoofdpijn, last van sinussen en neuralgia die de kop op stak. Zo snel mogelijk medicijnen genomen en die werken eindelijk een beetje. Ben al blij dat het scherpe van de neuralgia af is.

Was stel ik maar uit tot morgen ofzo, krijg anders terug barstende hoofdpijn van de wasmachine.

Ga wel nog proberen eindelijk eens verder te doen met speelgoed van de oudste en alle kinderbeddengoed uit te zoeken. Op een rustig tempo moet dat wel lukken.
    En als de jongste voor zijn dutje gaat ga ik ook denk ik zo. Laat man de oudste maar entertainen, dat heeft hij verdiend ;)

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja doe geen hoofdprijzen en weg is weg en vooral de grotere dingen/zware dingen

alles op een rustig tempo het komt wel

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elisje: hier hangt mijn huishouden ook achter met ziek te zijn geweest. Want ja, wel gaan werken maar 's avonds op zijn. Hebben ze geen sinutab in UK?

Zit op een bod van €90, benieuwd of ze gaan reageren...

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ow nijntje bedrag komt in de buurt

zo net weer 2 mensen wat opgehaald
    als het goed is komen er nog 2 vamiddag

ben toch thuis , kids zijn moe

nu verder niks doen even rust

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier is het geld binnen van de t-shirt. Pakje klaargemaakt. Gaat maandag op de bus. Laatste lichting was om 17u dus dat was net te laat...
    Dan nog een mail voor die rompers die ze nooit komen halen... Die mensen van vorige week uit beleefdheid gemaild of ze komen of niet. Die wat ze anders dadelijk wil komen halen woont op 3km.,.

Voor de kinderwagen is er nog wat gemaild. Nu willen ze er ineens allemaal een maxi cosi of voetenzak bij ;) *zucht* We hopen dat met de vele reacties toch in het weekend een koper erbij is.

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hoop dat je snel van de kinderwagen afraakt.

Heb hier wel iets zoals sinutab hoor, maar het is vooral het slaapgebrek dat opbreekt denk ik. Eerst om de haverklap wakker door de kinderen, toch even luisteren en kijken of ze ok zijn en dan zelf om de haverklap wakker met loopneus of hoesten. Gaat niet in je kouwe kleren zitten na een week en ja de oudste was snel terug zichzelf en dat is een actief kereltje dus overdag ook druk genoeg.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elisje: De kinderen hebben er hier ook minder last van dan dat ik had. Ik slaap sinds vorige nacht terug. De hele week ervoor standaard om 3.30u wakker... Heb nu ook een serieus klopje... Straks op tijd bedje in!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, van die van vorige week gemaild maar niks gehoord. Dus die rompers maar aan de anderen verkocht, die hebben in totaal 15 rompers en 3 pyjama's gekocht. Zo moet het gaan! :)
    Die pyjama's lagen eigenlijk nog in de kast, waren wel op het kleinste. Broek wat te kort, mouwen idem, maar voor in bed... :) Ach heb er iemand mee kunnen helpen en heb een mooie cent gehad.

18. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update van mijn vorderingen. De inbouwkast in de woonkamer is af, opgeruimd. Ik heb heel veel weg gedaan. Hij ziet er een stuk leger uit. Ik moet nu alleen alle papieren gaan doen. Ik heb een administratie systeem met mappen. Maar de afgelopen andrhakf jaar niet bijgehouden dus heb een hoop te doen.

Boven heb ik 2 grote kledingkasten uitgeruimd. Ik heb echt ontzettend veel kinderkleding wat te klein is. Ik heb het allemaal uitgesorteerd naar geslacht, maat, verkoop en weggeef. Een deel probeer ik te verkopen (iemand tips daarvoor want heb ik nog nooit gedaan). En het andere deel gaat naar familie/vrienden/rode kruis container. In totaal is het wel een vuilniszak of vier helemaal vol gepropt. En dan heb ik ook nog een hoop weggegooid (kledingrecycling).

Mijn bovenverdieping is nu helemaal aan kant. Alles kasten zijn gedaan. Maar ondertussen is de benedenverdieping daardoor natuurlijk wer een rommeltje nu. Als die weer aan kant is ga ik de grote spullen online zetten.

Trouwens, ik heb een beetje een vraag prijzen dilemma. Wat zouden jullie bijv vragen voor een Mutsy kinderwagen, helemaal compleet inclusief regenhoezen, evt adapters voor een maxi-cosi en een meerijplank. Hij is wel voor 3 kinderen gebruikt.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij vragen voor onze quinny buzz, zelf tweedehands gekocht en in totaal voor 3 kinderen gediend €125 om €100 te krijgen. Is zonder maxi cosi en zonder voetenzak.
    Je kan altijd op marktplaats kijken om een idee van vraagprijs te vinden.

Vanavond nog 3 verschillende personen die gemaild hebben ervoor... Fingers crossed! Met 1 koper hebben we genoeg ;)

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heerlijk om te lezen hoe iedereen bezig is.

Voor de kinderkleding heb ik misschien nog een tip; er komen weer diverse kledingbeurzen aan de komende 2 maanden. Even werk om alles te prijzen en te nummeren, maar vorige keer verkocht het hier goed.

Via mp 2 stoelen gekocht voor aan de eettafel, kon mooi van het geld dat ik de afgelopen maanden bij elkaar gesprokkeld heb ;)

Deel Deze Pagina