Kinderwagen is verkocht, vanmorgen telefoon dat ze vanmiddag kwamen kijken. Dadelijk meegenomen 100 gekregen.
nijntje wat lekker dat die verkocht is hier alles in de dozen voor de rommelmarkt zit op 17 dozen maar daar zitten de zware en grote dingen nog niet bij maar hopelijk raken we die voor die tijd nog kwijt en anders gaat het ook mee straks worden er weer 5 grotere boxen opgehaald meiden zeggen al mama wat verkoop je veel maar dan krijgen we ook weer centjes he morgen bij me ouders opruimen kijken wat er daar weg kan
wortel ik leg voor de rommelmarkten alleen op maat en ik prijs helemaal niks , merk dat dit beter werkt
Ja zijn blij! Had niet gedacht dat we hem zo snel kwijt gingen zijn. De kinderwagen met buggyzit stond in de kelder, moest eigenlijk opgeruimd omdat komende week een extra wagen in de kelder komt. En het wiegje stond boven op de gang stof te happen. Mooi dat dat weer opgeruimder is. Straks nog foto's maken van de overige kleine maten rompers. Ga ik die ook online zetten. P1982: hahaha, de kinderen leven helemaal mee Toen ik zoonlief vertelde dat mama de kinderwagen aan de meneer gig verkopen: joepie! Dan krijgen we 3 maya knuffels ipv elk 1 Ga ze straks ook een centje voor hun spaarpot geven.
ja weer wat opgeruimd. zo kids op bed, oudste is ziek. manlief is naar de voetbal dus even rust en spullen op facebook zetten verder, hopelijk snel wat van grote dingen af ja kids genieten echt van de extra centjes hihi
Fijn nijntje mooi opgeruimd zo toch! Hier mijn moeder blij , ik had nog knutsel mesjes waar ik niks mee deed aan haar gegeven . Nu nog de kids wat lees boekjes als zusje dat wil hebben anders weg er mee .
marnat ook lekker aan het opruimen dus , weg is weg manlief binnenkort schuur eens uitmesten kan volgens mij ook weer genoeg weg
nu bezig met de administratie, alles in de ordners en oude jaren eruit en in boxen doen. Gelijk kijken of er wat weg kan. Binnenkort papier vernietiger meenemen en een doos
zo net wat opgehaald helaas niet alles meegenomen 2van de 5 dingen dus de andere 3 dingen gelijk weer online gezet net de bak met klei opgeruimd, weer veel uit. ga gewoon door met opruimen
Vanmiddag op de carnaval sms gekregen voor de rugdrager. Na de stoet maar sms teruggestuurd. Van achter Antwerpen zijn ze nog afgekomen en hebben hem meegenomen. Weer wat ruimte extra ruimte in de bureau, wel hartpijn dat hij weg is...
Nijntje dat gaat snel. Vaak is t ook snel terug reageren Hier hopelijk weer 4 grote dingen weg afwachten op afspraak
Fijn nijntje heerlijk ruimte , ok het is jammer dat je het zelf niet kan gebruiken . Hier de lees boekjes aan zusje gegeven en toch hier wat gelaten om voor te lezen als ze hier slapen. En wat weg gegooid in de papier doos. Verder genoten van het mooie weer en niks meer opgeruimd.
P1982: tijdens de stoet reageren vond ik moeilijk met de kinderen. Je hebt veel ogen nodig dan Blijkbaar waren ze vandaag nog op 3 plaatsen geweest vanmiddag, maar toch de afstand naar Limburg er voor over En idd, is heel snel gegaan. Dat hadden we zelf niet gedacht! Marnat: het is heel jammer, hadden mooie plannen van trektochten in Oostenrijk enzo, maar ja, de rugproblemen hebben roet in het eten gegooid. Nu stond hij ook maar stof te happen... Ach ja, wij weer centjes erbij. Is ook welkom.
Nijn: Ik hoop dat er toch dagen komen dat je leuke dingen samen kan doen ondanks die rug klachten van manlief.
P1982, Op de kledingbeurs hier verkopen ze het voor je. Vandaar dat alles geprijsd moet zijn. Maar ik heb het goed gepland dit jaar. Wat ik de ene week op de ene beurs niet verkoop, hoop ik een week later op de andere te verkopen.
Marnat: Ik blijf positief... Ooit zal het wel beteren zeker? Het moet gewoon... Zo, vanmorgen is dochterlief gestart met school. ik heb een hele doos gefotografeerd en net allemaal online gezet. Stonden nog maar 2 zaken van online dus ja... Met het goede verkopen van eht weekend in het achterhoofd...
Ik geef en gooi heel makkelijk spullen weg ik hecht er ook weinig waarde aan. Heb een paar spullen die nooit weg mogen maar dan stopt het wel. Maar wat ik weg gooi haalt vriendlief er vaak weer uit. Daarom ruim ik alleen op als hij aan het werk is en de kliko dezelfde dag aan de weg moet
1 van de onderhandelingen wil de spullen, 3 grote boxen nu nog kijken wanneer ze het op kunnen halen marnat altijd handig om wat boekjes thuis te houden wortel ja dan moet je het wel prijzen, hier staan we zelf dus dat is wel handiger. 28 maart staan we weer op rommelmarkt met 2 kramen. 11 april is er weer een speelgoed en kinderkledingbeurs, misschien daar rest naar toe doen, maar dan moet ik wel alles prijzen nijntje op welke leeftijd mogen ze bij jullie naar school en dan gelijk hele dagen? en alle dagen? nijntje goed bezig dus nu nog verkopen hihi
P1982: vanaf 2,5 jaar mogen ze gaan. Maar ze gaat voorlopig maar halve dagen. Ze heeft haar slaap echt nodig.