Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo 1 box met kleding is uitgezocht ong 35% gaat de verkoop in en rest kan jongste nog aan.

zo box 2 pakken en uitzoeken. nu de smaak te pakken

morgenvroeg berg strijkgoed maar doen

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier gisterenavond niks meer gedaan. Zoonlief kon niet slapen, en was aan't zeuren, denk overmoe en telkens tussen slaap en wakker zijn in.

Vanmiddag dan nog een rekening gesorteerd. Het einde begint in zicjt te komen! Weer een hoop versnippert, wer kleine doos vol. Zo is die ook weer weg ;)
    Dan nog manlief zijn werkkleren uit de kast gehaald en in een geote doos. Die kan de zolder op voorlopig. Als hij terug aan't werk is is het nog snel bijgehaald maar ja, de bouw is geen optie meer...

Heb de smaak te pakken :) Vanavond nog werken, bleh, geen zin in!

3. p1982

p1982 Niet meer actief

zo de boxen van de kids zijn uigemest en weer verhuisdozen wat verkocht kan worden

woensdag en donderdagavond onze kleding uit zoeken, de kasten maar ook de boxen

verder moten we nog wat snoeren zoeken van apparatuur zodat dit ook verkocht kan worden

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zoonlief gisteren nogal hard tegen mijn pckast gebotst. Niks aan de hand maar deze ochtend toen ik mijn pc wou aanzetten toch heel wat problemen.

Ding maar open gemaakt (draadje los dacht ik) en jeetje wat een stof. Gelijk helemaal schoongemaakt en los draadje weer ingestoken. Pc werkt weer normaal en een pak minder geluid nu al het stof eruit is :) Toch een soort van opruimen/schoonmaken want heb gelijk ook de kast waar de stofzuiger staat schoongemaakt en opgeruimd :)

5. p1982

p1982 Niet meer actief

haha dan had je een mooi doel elisje en het is weer opgeruimd

gisteren bij me ouders speelgoed uitgemest en ook het nodige wat verkocht mag worden.
    ook weer kijken wat er van ons naar hun toe kan om mee te spelen

nu alleen onze kleding nog en dan zijn we weer tijdelijk klaar. maar heb meer dan 20 verhuisdozen pff

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Jeetje zeg 20 dozen...

We zullen hier maar zeggen opgeruimd staat netjes :)

Ging gisteren de woonkamer en keukenvloer doen maar heb niks gedaan. Man stelde zondag voor om iets te bestellen, was toch moederdag en dan hoefde ik niet te koken.
    Ik heb het geweten. Werd midden in de nacht misselijk wakker. Oudste was al stiekem bij mij in bed gekropen, man zat nog te gamen. Ben dan maar met een emmertje naast me in de oudste zijn bed gaan liggen.
    Gisteren ook nog de hele dag een rotgevoel gehad dus enkel maar de nodige dingen gedaan in huis en de oudste naar nursery gebracht en gehaald.

Verder niets meer gedaan. Gelukkig ben ik vandaag weer de oude dus we zullen er straks maar invliegen :)

7. p1982

p1982 Niet meer actief

Kom denk ik op 22 verhuisdozen en dqn wat losse grote dingen
    Nu ook erg goed uitzoeken en weg ermee

Beterschap

8. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief kleding is ook uitgezocht, bijna 2 verhuisdozen vol. Zit nu op 19 dozen

nog me eigen kleding uitzoeken en dan weer even klaar

ook doel gesteld om op te halen, kijken of we het weer halen hihi
    doel is ook besproken wat met het geld doen

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wow p1982, goed bezig! :)

Hier niet meer opgeruimd. Verwarming is stuk sinds maandag, dus heel killig in huis. Zit lekker op de bank onder een dekentje. Hopelijk morgen telefoon dat ze het stuk hebben, anders vrees ik dat we zonder zitten tot na het weekend ;) :(

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dat is minder nijn :( Hoop voor jullie dat de verwarming nog voor het weekend gemaakt wordt. Anders... opruimen en bezig blijven krijg je het ook lekker warm van ;) (grapje hoor).

Hier onze buitendeur gemaakt :) Zat zo'n plaatje dat de deur in het slot hield maar toen we hier kwamen wonen was er al 1 schroefje weg. Een paar maand terug lag het plaatje op de grond maar ik vond gelukkig het schroefje. Alleen er zit een afvoerputje daar en toen ik het plaatje wilde terugschroeven liet ik het schroefje vallen in het putje.

Deze ochtend vroeg mijn man om een schroefje, iets voor de pc (en ja ik heb een hele verzameling schroefjes bijgehouden) en terwijl ik in het bakje keek zag ik schroefjes die wel heel erg op het verloren schroefje leken. Gelijk gaan uitproberen en ja hoor die pasten perfect :)

Hier ook nog wat kleren van man uitgezocht die wegkunnen. Hij heeft wat nieuwe kleren besteld. Moest wel want in plaats van afvallen komt hij alleen maar bij. Oude kleren die nog goed zijn gaan naar een vriend van hem de rest wordt wel verknipt tot poetslap ofzo. Wel nodig hier aangezien de ene kant van het huis aan de boskant zit. Spinnenwebben enzo haal ik toch liever weg met een doek die gelijk weg kan (kom soms nog spinnen tegen) dan met een doek die ik blijf gebruiken.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja vind dat we ook goed bezig zijn nu nog verkopen hihi

ow bah wat naar dat de verwarming kapot is

12. p1982

p1982 Niet meer actief

zo begonnen met me kast ,nu voor de helft klaar en gewoon 1,5 verhuisdoos wat weg gaat
    nu weet ik ook waar ik naar op zoek moet hihi

morgenavond weer verder

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vanmiddag was ze even gemaakt, namiddag stroom weer uit, weer de verwarmingsketel, dus morgen komt een andere firma in de hoop dat het opgelost geraakt. Ben het moe!

Zondagmorgen komt er iemand voor vanalles kijken. duimen dat ze komt!

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hier zou iemand om 1830 wat groots ophalen maar niet geweest en ook niet afgemeld en reageert ook neit op bericht grr

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vervelend he p1982. Laat dan even iets weten als het niet lukt, maar iemand zo laten wachten is niet leuk. Ach, maar online laten staan en anders mee naar de rommelmarkt ;)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier met spoed keuken gordijnen gekocht , onze douche word eindelijk na jaren opgeknapt .
    En moeten we ons wassen in de keuken .

Oude valletjes na drie jaar eindelijk vervangen oude troep weg ermee .

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Haha, ja dan is een keukengordijn wel handig :D

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: jij zag mij al staan zeker :D

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben nogal visueel ingesteld :D

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @Marnat Ken dat wel, mijn grootouders hadden geen badkamer dus dat was met teiltjes in de kuiskamer te doen. Die hadden echt van die hele zware overgordijnen die niks licht binnen lieten.

Hier zelf wel gehad toen ik nog in België woonde dat we buiten gingen douchen. Badkamer verbouwen (die was beneden) dus buiten bevestiging gemaakt voor douchekop en gordijn en dan doucheslang door het raampje en dan lekker buiten douchen. Was wel in de zomer maar toch een apart gevoel.

Deel Deze Pagina