Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

nee gisteravond berichtje dat ze ziek was dus niet kwam, nu afwachten wanneer wel

vandaag komen er 2 en morgen 1 wat ophalen

vandaag weer verder met fotograferen en in juiste doos doen

2. p1982

p1982 Niet meer actief

1 persoon van vandaag afgezegd ziet toch vd koop af grr

net weer wat op foto gezet en in juiste doos gedaan en eerste dingen al op facebook en marktplaats gezet vanavond verder

3. p1982

p1982 Niet meer actief

zo vandaag 2 mensen al wat opgehaald, ruimt lekker op zo
    morgen komt er nog 1

nog met 4 mensen in ondderhandeling

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Vandaag komen 3 mensen wat ophalen nog met 3 in onderhandeling

vandaag rustig dagje. lees was dagje
    hopelijk straks droog

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hier onverwacht toch een verkoop doorgegaan. Hoorde niks meer na het doorgeven vh rekeningnummer. Gestuurd of ze nog interesse had en ze stuurde terug dat het geld overgeschreven was. Vanmorgen stond het idd op de rekening. Nu nog haar adres vastkrijgen, heb er al 3x achter gevraagd ;)

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Leuk toch nog iets verkocht :) Wel gek dat je moet blijven vragen om het adres.

Hier vandaag weer rustig verder. Nog steeds met dekentjes en beddengoed bezig. Dingen gewassen die opgeborgen gaan worden maar het weer werkte niet goed mee dus duurde wat langer om te drogen.
    Gisteren ook niet veel gedaan, moest met de oudste naar de oogarts en dan ben je ook zo een halve dag kwijt.

Vandaag lekker thuis. Oudste moet niet naar nursery vandaag. Er zijn verkiezingen hier en ze gebruiken nursery als stembureau.
    Kan dus lekker verder rommelen :)

7. p1982

p1982 Niet meer actief

raar dat je zo vaak achter het adres aan moet, afwachten dus

hier is het nu even aan huis verkoop

zo net weer heel veel op de foto gezet en nu bezig op facebook zetten, kijken wat er uit komt

vandaag alle was wegwerken dan kan het morgenavond gestreken worden
    zaterdag tassen pakken voor week vakantie, heerlijk naar zeeland even eruit. me ouders gaan mee

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Dat is altijd leuk er even tussenuit :) Geniet ervan.

Ziet er naar uit dat ik de was vandaag wel buiten kan hangen. Lekker zonnetje.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

hier de was gewoon op zolder op het rek en wat in droger kan in de droger, scheelt weer

ja even eruit en dan geen verplichtingen etc echt genieten

oudste zegt mama niet alles verkopen he moeten nog samen op de rommelmarkt zitten, ikzo nou er is genoeg

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    P1982: hahaha die heeft de smaak goed te pakken! :) Hier heeft zoonlief al gemeld dat ik het babyspeelgoed mag verkopen dan krijgt hij nieuwe dingen ;) :)
    Geniet van je vakantie!

Elisje: hier hangen de lakens buiten, mijn ouders nemen ze gelukkig af zodra ze droog zijn want ze geven nog regen vandaag. Soms toch handig, naast je ouders wonen ;)

Ja heel gek van dat adres! Geef dat toch gewoon door als je toch betaalt?! Heb het nu gisterenavond gevraagd en vanmorgen opnieuw (met de bevestiging dat het op de rekening staat)

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ze heeft inderdaad de smaak te pakken want ze weet wat ze met de centjes mag doen hihi

oudste dochter helpt nu goed mee nu ik wat minder met arm en pols kan , maar wil ook dat ze weer niet teveel doet

ja afwachten wanneer je het adres krijgt kun je het versturne

manlief zei al maken maar aparte plek wat verkocht is anders ook overzicht kwijt

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik was wat te voorbarig denk ik. Het begint hier serieus donker te worden.

Geen zolder hier, een loft zoals ze zeggen maar die is niet zo hoog dus kan de was er niet kwijt. Zet dan wel een wasrekje in huis en hang dingen over de radiator in onze slaapkamer. Maar als de verwarming afstaat (wat natuurlijk veel het geval is in de zomer) duurt het een stuk langer om dingen droog te krijgen.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

hier een grote zolder en ook een werkkamer voor manlief

nadeel is dat je dan wel meer bewaard maar ook wel handig voor de was

beneden is alles weer aan kant en boven ook, manlief alleen nog even stofzuigen

14. p1982

p1982 Niet meer actief

persoon 1 heeft spullen opgehaald, allemaal met 0,10 en 0,05 betaald, heb in de spaarpot die met blik opener open moet

als de spaarpot vol zit kijken hoeveel er in zit en dan dagje met de meiden ervan weg

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Weggooien vind ik heerlijk! Haha. Hou van grondige opruiming. Zoveel spullen die weggestopt worden en nooit gemist.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

weggooien doe ik niet echt, of het moet kapot/niet compleet zijn maar anders gaat het de verkoop in

ook al is het maar 1 euro is toch weer mooi meegenomen

en de meiden maken er nu ook wel een sport van om spullen compleet te houden voor de verkoop

grr camara is kapot, denk het kaartje dus even op zoek naar een ander kaartje. gelukkig fotos wel veilig kunnen stellen

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    P1982: oh help, met zoveel kleingeld! Had hij voor veel geld gekocht?

Wij gaan van het verkochte nu een trampoline halen voor hun verjaardag. En vanaf dan gaat het weer voor sint en kerst. Heerlijk gevoel dat we niet aan de rekening moeten dan.

Elisje: jeetje, een loft! Leuk!

Weggooien ook alleen als het kapot is of bij te kleine kleren als ze vuil zijn.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

had voor 4 euro gekocht, niet veel maar was wel een handvol met kleingeld hihi

ja voelt inderdaad lekker dat extra zakcentje voor leuke dingen, tiks nog best hard aan zo

19. p1982

p1982 Niet meer actief

aanhouder wint

sommige spullen raak ik nu wel kwijt heerlijk gevoel en had het al best lang erop staan om vaak mee naar de rommelmarkt genomen

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hahaha, €4 in € 0,10 zijn al 40 stuks :D Maar in de spaarpot steken blijf ik ook nog altijd leuk vinden ;)

En dames, ik heb het adres! :) Pakje klaarmaken, kan het morgen op de post.

Manlief heeft de keuken en woonkamer flink opgeruimd, heerlijk! Morgen ik aan de slag met de poets.

Share This Page