Vandaag de nieuwe meubels in elkaar zetten . En de oude spullen op mp , en vast en zeker komen we nog rommel tegen voor de vuilnis zak . Heerlijk gevoel binnen nu en deze week alles weer netjes . We zijn
Hier gooi ik heel makkelijk dingen weg (oké niet als er een verhaal aan zit zoals mijn communiejurk, trouwjurk, foto's van overleden dierbaren, spullen die ik heb geërfd) maar voor de rest absoluut mijn huis moet rustig zijn en overzichtelijk.... 1 nadeel ik heb een man die bij alles roept maar dat komt ooit misschien nog van pas!!! ARGHHHH!!! Dus eens in de zoveel tijd open ik een kast en ga ik er vol tegenaan en dan is die weer netjes
ik ben ook aan het opruimen geslagen, maar dan echt enorm..ben zo'n half uurtje bezig en heb al 4 grote zakken vol met kleding om naar een man te brengen die eens in de zoveel tijd naar Polen trekt om arme mensen daar spullen te geven. Heb geen geduld voor marktplaats dus het meeste verdwijnt zo in de zak Nesteldrang zullen we maar zeggen...hahaha
Hier vandaag mijn administratie doen (lees:alles in een kast gegooid en nu uitzoeken), kledingkast opruimen, (alle kleren die ik tot ver na de bevalling niet aan kan in een koffer stoppen en zwangerschapskleren netjes in de kast leggen), vluchtkoffer in orde maken, dressoir opruimen dat soort ongein....
Zo dat ruimt op kast is weg , wat een ruimte nu zeg heerlijk. Nu de eet tafel. word als het goed is straks ook op gehaald. Nu nog twee grote dingen op mp zetten en vast nog wel kleinere dingen. Maar eerst aankomend weekend de kamers weer leeg maken + de nieuwe kasten in elkaar zodat de meeste spullen weer terug kunnen . Weet even niet waar we moeten beginnen in de kamers. Wat een troep en spullen pfff.
Heerlijk weer mensen blij eet tafel ook weg . nu dus nog twee vertrine kast en glazen tv meubel op mp zetten De boel uitzoeken is nu het ergste alles uit kamer slaapkamers staat nu op 1 plek pfff wie helpt
Zo er komt schot in de meubels zijn klaar 1 nog schoonmaken. En morgen in richten , weer een vuilniszak vol troep weg en wat spulletjes verplaatst , niet zeker nog waar neer zetten . Zo houd het je bezig het ruimt erg op hier heerlijk. En dan kunnen de volgende spullen op mp.
Zo de vitrine kast ingericht drankglazen er in , aardig wat glazen over in een doos gedaan voor een liefhebber . Nu de papieren nog uit mesten dan kunnen de laatste mappen in deze kast. En de losse spullen mis morgen na werk nog na kijken, als ik puf heb. Het schiet al aardig op , de kamers zijn bijna aan de beurt om grondig uitgemest te worden. Winter kleren ook al in de kast , moet sommige kleren nog wel passen of het nog past hihi beetje zwaarder geworden afgelopen jaren . Heb alles onder controle is wel anders geweest . Ow en het fijne aan het opruimen is dat ik straks weer meer tijd heb voor creatieve dingen maken .
Hier over 2 weken verhuizen. Wordt ons 7e huis in nog geen 10 jaar dus ben inmiddels al wel gewend om goed op te ruimen, weg te geven en weg te gooien. Twee weken geleden al al onze kledingkasten uitgezocht en gesorteerd in weggooien, weggeven aan familie/vrienden en weggeven aan een goeddoel. Zo, dat geeft weer heel wat ruimte in de kasten. Dit weekend beginnen met het uitzoeken van speelgoed en overig huisraad. Durf te wedden dat er weer flink wat vuilniszakken met spullen niet mee gaan naar ons nieuwe huis. Verhuizen is echt dé ideale manier om weer eens met een kritische blik naar al je spullen te kijken. Heb geen zin in inpakken, maar naar het uitzoeken en opruimen zie ik stiekem wel weer een beetje naar uit..
Fransa@ Succes met verhuizen . En alleen netjes houden / maken als je gaat verhuizen ? mooi houden nu dan he als je 1 maal genesteld bent . Had geen puf meer na mijn werk mis morgen weer iets doen of het weekend .
hier ook heel erg aan het opruimen, veel gaat weg (marktplaats/vriendin of container) geeft weer een lekker gevoel
Ik ben al flink aan het ruimen geweest en heb iedereen in mijn omgeving gevraagd ook op teruimen, en dan niets weg te gooien maar mijn kant op te brengen. Ik sta nu op rommelmarkten om wat bij te verdiennen in de ww. Dussss.... Als jullie dames echt weggooien 'gooi' het mijn kant op. "dus niets in de containers" Echt zo een beetje alles is verkoopbaar is gebleken op de marktjes. Kleding, speelgoed, boeken, cds, huishoudelijk, oude pcstuff. Alles voor heel weinig, vaak 50ct voor een beker en dan de 3e gratis, mag je blij zijn. Dusss kan altijd veel spul gebruiken.
llkh1984@ Meis ik heb wat bier en wijn glazen over hier staan in een doos . mag je zo hebben maar weet niet of je er voor wil rijden . ik heb geen auto . en sturen ben ik bang dat het als nog stuk gaat.
Hmmm had er miss ff een regio bij moeten zetten.. Heeel lief dat ik het mag hebben, groningen is alleen te ver. Dan geven we meer uit aan bezinekstn dan dat we verdienen. Laat ik zo zeggen regio haaglanden/westland/zmeer enzo
Ik raak het wel kwijt komt wel goed . Had je graag geholpen , weet wat het is ww ook erg lang in gezeten . Alle eindjes aan elkaar knopen .
ik gooi makkelijk iets weg,tegenwooordig gooi ik bijna eerder iets weg dan dat ik het bewaar... Word zo kriegel van al die meuk! wat moet je er mee? Mijn moeder bewaard ook de hele reutemeteut,dat wordt nog wat als ze er ooit niet meer is,pfff mag ik al die zooi uitzoeken
Zo de tafel staat vol met de eerste lading troep wat in onze oude kast heeft gelegen . Zo uitzoeken! de medicijn doos enz wil niet te veel in de nieuwe kasten . Manlief gaat zo verder met de papieren. Aankomende week de keuken ook maar een weer doen is ook nog niet naar ons zin. Het weer is toch niks dan maar wat aan rommelen in huis. Wie nog meer ?