Hier ook herkenbaar dat het blijkbaar beter gaat als er wat druk achter staat. Ik heb al hier en daar ook alweer wat babyspeelgoed ertussenuit gevist. Morgen dat allemaal maar eens schoonmaken. Kast op zoonlief zijn kamer krijg ik echt niet op orde. Is een inbouwkast en er zit een hangrail in en een paar schappen. Daar liggen dingen op ik zou niet eens meer weten wat allemaal. De rail wordt voornamelijk gebruikt voor de verschillende jassen van ons allemaal. Weet wel dat er 1 jas van mij inhangt die wegkan. Verder nog 2 jassen die ik naar de droogkuis moet brengen en dat komt er nooit van... In de keuken nu vooral schoonmaken, alle kiertjes en hoekjes ook meepakken. Doe elke dag wel iets. Vandaag de oven grondig schoongemaakt. Ook even de voorraad nakijken. Ik had heel veel ingeslagen omdat ik wist dat er een paar mindere maanden gingen komen. Moet weer stilaan beginnen aanvullen. Ga het wel wat spreiden want schooluniform voor de oudste moet binnenkort ook besteld worden. Gelukkig kan ik de broeken en polo's wel ergens anders kopen. Bijna £7 voor een polo met het emblem van de school op terwijl ik in de gewone winkels 2 polo's voor £2.50 had. Vorige week naar de inloopdag op de school geweest en daar zag ik heel veel kinderen in polo's zonder embleem lopen. Zolang je maar de juiste kleur hebt ik het ok.
Amai Elisje, wat een prijsverschil met of zonder embleem! Als het dan niet uitmaakt zou ik ook voor die zonder gaan... Net bericht gehad van een vriendin dat ze onze driewieler met stootstang willen. Hoef die niet op internet. Vanavond dan maar alle stukjes bij elkaar zoeken en klaarleggen. Is dat ook alweer uit de kelder.
Hier de winter kleren in de koffer gedaan en de zomer kleren in de kast . Binnen 5 min klaar zoveel hebben we niet, weekend dagje Duitsland hopen dat we daar wat vinden. Zak weer vol voor goudgoed, manlief moet nog wat kleren passen . Morgen boel strijken en mis nog pyjama s na kijken .
Hier moet ik mijn kleren allemaal nakijken. Zitten wel wat dingen tussen die weg mogen. Mijn man zijn kleren zijn nagekeken. Ook wel wat weggedaan. Kinderen binnenkort ook weer. Vooral de jongste heeft weer het een en ander te klein. En wil ook eens gaan kijken voor verf voor de woonkamer. Beetje zelfde idee aanhouden maar het mag wel eens opnieuw gedaan worden.
Hier het weekend de auto schoonmaken voor het weekendje weg met mijn ouders . En ja wel in de schuur opruimen zal mij benieuwen wat er los komt.
Heerlijk af en toe het huis door om te kijken wat er weg kan. Zet ook vaak dingen op gratis af te halen op fb etc. Heb ook een gezamenlijke container en kan daar alles ingooien maar probeer het eerst een nieuw leven te geven. Zo had ik een fotolijst al 6 jaar en 3 verhuizingen verder nog steeds niet gebruikt dus hup op gratis af te halen en hij was zo weg.
hoe is het met iedereen? ja als het maar gratis is dan halen ze het wel op hier zo weer verder met opruimen, vanmiddag wordt er wat groots opgehaald en dinsdag weer hopelijk is het volgende week zondag mooi weer want dan is er weer kleedjes markt waar de oudst heen wilt om te verkopen (en mama eigenlijk ook wel )
Alles wel redelijk hier. En hoe gaat het met jou? Hoop dat je pols nu toch wat beter is. Nog niet veel van mijn kleding uitgezocht maar goede hoop voor morgen, dan hoef ik de deur niet uit. Ga denk ik gewoon alles op de keukentafel gooien en dan uitzoeken. Kan ik ook beter een oogje in het zeil houden. Jongste kruipt/stapt (als hij zich ergens aan vasthoudt) het hele huis door en probeert overal onder of tussen te komen. Hij zit wel graag onder de keukentafel met een speeltje Enkel jammer dat het weer hier niet zo goed meewil.
ja gaat met me , nog veel last van me pols. intensief fysiotherapie maar het wil niet echt opschieten volgende week vrijdag weer naar de chirurg toe en dan overleggen. Heb nu zoiets opereer me maar want die pijn is ook niet alles pff nu bezig met strijken, wassen draaien, opvouwen en voorraadkast weer netjes maken en spullen weggooien vanmorgen deel in dozen gedaan wat op zolder stond, vanavond en weekend maar weer verder. Manlief maar met de meiden bezig kan ik op me gemak verder hihi nee hoop dat het volgende week nog wel mooi weer wordt want merk dat verkooop facebook/marktplaats stil ligt
Elisje: oh dan is het opletten geblazen als ze het hele huis kunnen maken P1982: balen dat de fysio niet helpt. Succes bij de dokter! Hier zoonlief aan een passessie onderworpen. 4 broeken uit de kast, hoop t-shirten. Allemaal te klein... Zonet foto's gemaakt, kunnen ze online allemaal. En dan maar hopen dat we weer wat kwijt raken natuurlijk.
Hier de schuur troep weg gebracht schoont mooi op . + De auto gezogen en lucht uit de banden verder auto sproei enz bij gevuld . Start klaar voor het ouders weekend weg . Verder lag er nog gereedschap om na te kijken en genoeg om op mp te zetten. Als het ons lukt voor 20 juli alles op mp is het streven .
Ik heb vanavond hoop erop gezet, ben al 8 stuks kwijt. Heerlijk! Ze zou al betaald hebben, dus nog even afwachten. heb alles al klaargelegd, kan manlief het pakje wegbrengen van de week. Heeft hij weer een doel Zag net ook dat ik 123 zoekertjes online heb staan... En daar zou nog een hoop bij kunnen, ligt nog veel in de kelder in dozen die nog niet op foto staan... Dat is eens voor als ik me eens verveel of tijd teveel heb
Haha nijntje, vervelen of tijd te veel... Ben al blij als ik even rustig kan zitten en doen waar ik zin in heb. Ben bijna door mijn kleding heen. Morgen het laatste beetje. Verder staat de jongste nu heel veel los. Staat hij tv te kijken voor een hele tijd. En hij loopt nu ook goed mee als je zijn handjes vasthoudt. Zag hem ook in de weer met het loopwagentje en dat ging ook vlot. Eerder bleef ik erbij om wat af te remmen omdat hij met momenten dat ding verder duwde dan hij zijn stapjes zette. Gaat nu ook helemaal goed.
Ik weet al heel lang niet meer wat vervelen is! Ik snap soms niet dat sommige mama's met kinderen hun kunnen vervelen. Ik kan soms echt genieten van een half uurtje rust en gewoon rustig zitten zonder iets te doen. Heerlijk! En een dag mag voor mij gerust nog wat meer uurtjes duren Oh wat super van je kleine mannetje! Woppa, weer een reactie!
Nu ja is niet echt vervelen maar als je echt een oogje in het zeil moet blijven houden terwijl je nog tig andere dingen kan doen dan zeg ik ook wel eens dat ik me verveel. Maar dat is niet echt het juiste woord. Ben nu aan het kijken hoe en wat met de woonkamer. Wil opnieuw schilderen dus ik zit lekker rond te neuzen voor kleurtjes en ideetjes Af en toe wat linken naar man zijn facebook dan kan hij later eens kijken en commentaar achterlaten. Ben tussendoor ook nog in de berging bezig geweest en we hebben weer plaats. Die vriezer gaat er toch nog komen dan
Een vriezer is echt fijn, onze steekt momenteel weer bomvol. Vorige week partij vlees goedkoop in gedaan, vrijdag soep gekookt, dan kunnen we weer even voort Hoewel, die soep is er tegen het einde van de week weer op, neem elke dag een doosje mee naar het werk.
Ik heb nu een koekast/vriezer combinatie maar echt te weinig plaats in de vriezer. Ik ben nogal van het inslaan maar dat gaat nu niet echt. En ook niet echt plaats dan om maaltijden in te vriezen voor een luie dag. Man is het er ook wel mee eens dat er een vriezer moet bijkomen. Heb al een redelijke gevonden online, ook rekening mee houdend dat die in de berging moet komen en dus zeker in de winter kouder staat dan als hij in huis zou staan. Ik had verwacht dat die wel heel duur zouden zijn maar dat valt eigenlijk heel goed mee. Ga zo mijn rondje opruimen lopen (alles wat op bepaalde punten verzameld is weer opbergen waar het hoort) en dan mijn bedje in. Morgen weer een dag
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Kids willen morgenvroeg naar de bieb, dus dat zullen we dan maar doen. en om 18.15u doen ze mee met de kidsrun in de stad. Meisje ook! Dus mama kan haar sportschoenen aantrekken en mee gaan lopen, help!!!!