Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo er staan 10 verhuisdozen vol om volgende week mee te nemen naar de rommelmarkt . hoop 4 of meer te verkopen. afwachtenn

net weer van alles online gezet. hopelijk gaat het een beetje lopen.

zolder gelijk weer netjes gemaakt. nu alleen nog de administratie in ordners maar komt van de week wel
    ook even dozen halen voor papier in te doen

we zijn de vriezer aan het leeg eten, willen voor de vakantie even ontdooien en dan zo weinig er in hebben

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier het omgekeerde, net bezig met aanvullen van de vriezer :)

Vandaag alle was weggewerkt en de grote doos met honderden autootjes nagekeken. Alles met een mankementje aan weggegooid. Het zijn zoveel autootjes dat de oudste het niet eens zal merken.

Goed dat je administratie zegt. Heb ook weer het een en ander dat ik moet nakijken. Ons oude huurcontract en alle info daarrond kan weg. We hebben net deze week het nieuwe contract getekend. (moesten we doen omdat de landlord veranderd is)

Ga ik maar gelijk eens doen, maakt ook weer plaats in de map.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

zo net iemand 20 speelgoed dingen van de meiden,straks even uit de dozen halen. denk wel 3/4 van verhuisdoos wat morgen opgehaald wordt

verder nog 3 biedingen lopen

ja moet eerst een doos halen want dan kunnen spullen versnippert worden als ik dan toch met de administratie bezig ben

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Papierwerk is hier gedaan. En net weer wat kinderporties groenten in de vriezer gedaan.

Vanavond als de kinderen op bed liggen de vloer in de keuken en woonkamer eens grondig stomen. Doe dat meerdere keren per week maar dat is dan eerder snel en dan 1 keer per week heel grondig. Was er vorige week niet van gekomen dus nu echt wel doen.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

hier gekeken voor dozen was er niks'
    morgenvroeg even kijken

zo 1 doos weer leeg, wat verkocht is.

nog 9 mee naar de rommelmarkt

begint weer lekker te lopen

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meiden.
    Hier oud papier zo naar buiten , morgen de vuilnis mooi opgeruimd weg is weg.

Papier werk gaan we samen doen , komen er nog niet aan toe.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

weer geen dozen pff.

zo alles staat beneden wat vandaag opgehaald wordt. weer centjes in de spaarpot

vandaag rustig dagje lekker niks doen

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier is het geld binnen, morgen kan het pakje naar de winkel gebracht worden. 8 stuks van zoonlief.

Verder morgen druk in de weer om mijn huis proper te krijgen. Aanstaande vrijdag verjaardagsfeestje voor de kindjes van school, zaterdagnm voor de familie, dan nog een sterfgeval in de naaste omgeving waardoor ik zaterdagvm naar de begrafenis moet... Komt me zo slecht uit... Maar ja, is niet anders.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

helaas gaan we niet op de rommelmarkt zitten dochter is te moe en wilt rust.

nu bezig in huis, komende weken wordt het erg warm dus nu al beetje bezig voor de zomervakantie wat er aan komt

vanavond 2 manden wegstrijken

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    P1982: goed dat ze dan aan zichzelf denkt en haar rust neemt. Slimme meid heb je! Dan maar een andere keer op de rommelmarkt ;)

Hier vandaag weer wat verkocht. Iemand op fb vroeg een bumbalu knuffel. Zoonlief heeft er een in bed, tussen al de rest van de knuffels. Nu hij 5 is interesseert Bumba hem niet meer zo, dus gevraagd of hij hem aan een baby'tje wilde geven. En dat wilde hij. Had gezegd een centje voor in de spaarpot omdat ik niet wist hoeveel ik moest vragen, heb €5 gekregen. Mogen ze morgen hun spaarpotjes weer aanvullen. Vind het wel super dat hij het wilde afstaan.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja ze is een slimme meid en erg knap

pff was onderweg van t werk om kids op te halen word ik door de bso gebeld oudste was uit kabelbaan van 1 meter hoogte gevallen. huisartsenpost werd gebeld maar later kwam ambu ook en ze moest mee naar t ziekenhuis. onderzoeken en foto's gemaakt en niks ernstig aan de hand. hersenschudding en zal bont en blauw worden en spierpijn krijgen overal
    pff weer schikken

nu om de 2 uur wekken

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat is schrikken!! Beterschap!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nijntje wat ontzettend lief van jullie beiden! Jullie hebben gelijk weer een mama en kindje blij gemaakt!

P1982, nou dan schrik je ook enorm! Gelukkig vielen de verwondingen mee. Even rustig aan.

All, met dat warme weer ga ik weinig opruimen.:)

14. p1982

p1982 Niet meer actief

ja was zeker schrikken

ze is nacht redelijk doorgekomen, klaagt nu over hoofdpijn, erg vermoeid en last van de spieren

dagje thuis dus

opruimen zal hier ook weinig gebeuren

straks zwembad opzetten en tuin klaar maken voor het warme weer

15. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Beterschap voor je oudste p1982. Was zeker wel schrikken.

En wat goed van je zoontje nijntje.

Hier ook al warm. Zal toch wel het een en ander moeten doen maar op een rustig tempo :)

16. p1982

p1982 Niet meer actief

hier beetje wassen draaien en was opvouwen
    ga vanavond wel strijken

dochter ligt op de bank te slapen
    jongste is met me moeder mee

17. p1982

p1982 Niet meer actief

huishouden wordt met het warme weer niet echt gedaan

net lijst gemaakt wat er mee moet op vakantie, dinsdag alvast wat dingen kopen en zaterdag de laatste dingen.

net de was weg gestreken vanavond opvouwen maar

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier blijft ht huishouden ook liggen hoor... Veel te heet...

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier wat koeler in huis voelt zo , 27 graden nog steeds , alles wel open.
    Morgen beetje opruimen wat is blijven liggen tijdens de warme dagen.
    Eerst hele dag werken.

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier gezakt naar 24 graden. Jongste is heel wat blijer nu.

Voor de rest gaan we gewoon door. Liet eerst ook wat dingen liggen, te warm maar daar werd ik niet vrolijker van. Dus alles wordt wel gedaan, alleen wat trager en/of op een ander tijdstip dan normaal.

Hoop dat het nu een poosje rustig is op gebied van onweer. Ik hou er wel van maar nadeel is dat de electriciteit hier altijd uit gaat en dat is niet altijd even handig. Gisteren ook weer uit voor een paar uur.

Deel Deze Pagina