hier huis redelijjk aan kant gemaakt vanmorgen kids gaan rond middag uur naar me moeder, moet naar de kliniek voor me hand. heel a4 vol met vragen en welke klachten ik heb ben benieuwd hoe het verloopt vanavond uit eten met manlief, kids slapen bij me ouders
P1982: hoe was het in de kliniek? Hier gisteren strijk aangepakt, de 3 volle manden weggewerkt... Ook weer vestje van meisje eruit gehaald wegens te klein. Staat al online ondertussen. Vanavond een bureau ophalen voor meisje. Is dezelfde als haar kamer. Staat voor 50 te koop, lijkt in nieuwstaat. In de winkel betaal je 149.. Dan moet wel het speelgoed op haar kamer nog opgeruimd.
Nijn: Dan bespaar je toch honderd euro . Zo kon ik goed koop aan een fiets komen , zet dan ook mijn fiets op mp. Als we deze verder na gekeken hebben . Hier ook gister strijk goed weg gewerkt . Manlief moet nog wat kleren passen . Zo de keuken beetje doen het is nu wel te doen in huis. Verder wat aan rommelen , straks in de vakantie tijd genoeg om samen het huis netjes te maken.
Oudste heeft schooluitstap vandaag. Moest al om 9 uur op school zijn en ik kan hem ophalen om 14.30. (normaal gaat hij enkel maar in de namiddag) Plan was om als de jongste voor zijn dutje ging ik ook even zou gaan liggen maar dat gaat niet door. Jongste ligt lekker te slapen en ik zit op een pakje te wachten. Wel alle was weggelegd en de slaapkamers gedaan met de stoomreiniger.
Marnat: idd een heel bedrag uitgespaard. Hoop dat we er zo ook nog een voor zoonlief kunnen vinden. Die heeft een andere serie maar is ook een bureau van. Wordt nu ook betaald met wat we verkopen. Fietsje van zoonlief is ook zo gekocht. Zijn nu aan't uitkijken voor een groter model voor met sinterklaas. Manlief wil graag een stoere bmx voor hem Dan gaat zijn fietsje ook terug online om te verkopen. Meisje heeft ook zo'n kleine fiets, gekregen van vrienden. Morgenavond komen ze weer iets ophalen. Vandaag geld binnen van een t-shirt van zoonlief maar moet er weer achter zitten om een adres om te versturen... Al 2 mails en nog geen reactie (had in het weekend toen ze stuurde al adres gevraagd en vandaag dus weer). Elisje: leuk zo op schooluitstap. Valt het hem mee op school?
Kun je zien dat mp zo gek nog niet is,wij kopen ook op mp en verkopen . Als het kan kopen we van verdiende geld. Net toch ook nog gestofzuigd de franse slag , al word het al koeler in huis 24 graden nu. Nu even eten want dat vergeet ik haast , en dan even sporten.
Dit jaar moest hij verplicht 15 uur gaan. We mochten zelf indelen hoe (2.5 dagen, voormiddag of namiddag) Ik had gekozen voor 5 ochtenden maar het is uiteindelijk 5 namiddagen geworden. Achteraf bekeken niet zo slecht, geen gedoe met haasten 's ochtends, rustig de dag beginnen Hij gaat heel graag, maar ja nu is het nog allemaal spel of heel spelenderwijs. Volgend jaar gaat het wat serieuzer worden, dan gaat hij naar wat ze reception class noemen. Dan moet een uniform en gaan ze toch beginnen met lezen en schrijven. We zullen dan wel zien hoe graag hij nog gaat. De leerkracht zei wel dat het in het begin van het schooljaar natuurlijk ook nog veel speelser is dan tegen het eind van het schooljaar. Dan worden ze echt wel voorbereid voor het jaar daarop wat wij dan basisschool noemen.
Oh fijn Elisje! Hier raden ze de instappers aan voormiddag te gaan omdat ze dan het meeste klasmomenten hebben. En dan doen ze ook de 'werkjes'. Namiddag is het losser. Hoe oud is je oudste zoontje weer? Marnat: ik kijk vaak of dingen online interessant zijn voor ik iets nieuws koop. Waarom zoveel geld geven als het met minder kan Bureau is gehaald. Wat een onderneming om hem onder te krijgen! Zal morgen waarschijnlijk eerst uiteen gehaald moeten worden voor we hem boven krijgen. Dan nog even een zoektocht naar een knuffeldoekje dat we gratis gekregen hadden. Onderweg de sint boekjes van vorig jaar tegen gekomen: weggegooid. Tijdschrift van 2005 (!!!): weggegooid. Knuffeltje gevonden, vanavond mee in de wasmachine en dan kan het verstuurd worden. Krijgen er 2 voor. 'T is toch weer dat kleine beetjes...
kliniek, weet nu wat ik heb en wat niet nu 8 september terug en dan hoor ik welke operatie strijk is helemaal gedaan, nu druk met wassen draaien al begonnen met spullen pakken voor de vakantie morgen laatste dingen kopen
Hier meisje haar kamer onder handen genomen. Ze doet van 2 grote stuks speelgoed afstand in ruil voor centjes voor de spaarpot. Werd ook niet mee gespeeld dus ja. Nu plaats voor de bureau. Van de commode gaat het verlengstuk ook af, ze heeft toch geen luiers meer. Nu eten maken en weer verder. Tot later!
Kamer van meisje is weer bijna in orde. Morgen nog de laatste dingen opruimen. Commode is verkort en verplaatst, bureau steekt in elkaar. Ze zegt dat het bureau haar poppenkast is en blijft er onder liggen van het speelgoed foto's gemaakt en online gezet. hopen dat we er snel van af geraken... Zullen zien.
1 van de 2 grote stukken speelgoed is vanavond opgehaald. Vanavond mailtje met bod, bedrag dat ik vroeg terwijl er speling op zat maar gewoon gekregen wat ik vroeg Kwam het gelijk afhalen. In het weekend kamer van zoonlief onder handen nemen
Wij hebben ook speelgoed uitgezocht vorige week. Heb het als een groot pakket babyspeelgoed op MP gezet op zondag en op woensdag was het onderweg naar de koper! Binnenkort is er weer eentje jarig dus nu weer plek voor de nieuwe dingen...
Hier was zoontje 3w geleden jarig, meisje over 2w. Komt ook genoeg weer bij ondanks dat we het beperken. Nu was het: mama, maar daar willen we nog mee spelen... Tja, we kunnen niet alles bijhouden. Meisje doet er makkelijker afstand van: is voor baby he mama, ik is geen baby meer, ik is een grote meid
Hier weer de autootjes uitgezocht... 11 weggegooid. De pratende thomas en companen zijn verhuisd naar de bak van de jongste. Die speelt er al even mee maar oudste wilde ze nog wel in zijn bak. Nu mochten ze toch naar de andere bak. Oudste is vandaag ook thuisgekomen met een 'ster van de dag'. Delen en iemand anders aan de beurt laten waren toch zijn grootste probleem. Nu vroeg een meisje of zij met een bepaalde truck mocht spelen en 1 van de leerkrachten wilde hem dus uitleggen dat hij dat meisje even moest laten spelen met die truck en het daarna weer zijn beurt was, maar hij gaf direct de truck aan het meisje zonder dat de leerkracht iets had moeten zeggen. Morgen heeft hij zijn 'afstuderen'. Dan krijgt hij zijn learning journal. Dat is een map die ze bijhouden met commentaar van zijn leerkracht en de anderen, foto's en dan ook dingen die hij gezegd heeft tijdens bepaalde activiteiten. Nu spelen ze al een fotoserie af van alle kinderen toen ze in september aankwamen en nu. Echt leuk om te zien.
Hier deze dagen mijn fiets op mp , wie weet wat zakcentjes in de vakantie. Verder zien we wel of we nog opruimen het balkon willen we ook aan pakken.
Ik ben ook begonnen eindelijk! Sinds afgelopen zondag. Heb nu de halve zolder uitgezocht en al een kliko vol... Twee kasten uitgezocht beneden. Het speelgoed gesorteerd deel naar zolder en kapot weg. Alle kleding uitgezocht gesorteerd en opnieuw opgevouwen. En er ligt nog een lijst haha. Na deze week heeft ml 4 weken vakantie en gaan we samen verder.
Paula: Goed bezig , maar in een vakantie weet ik me ook anders te vermaken hihi. Wij moeten papieren voor al uitzoeken mooi klusje voor vakantie . Morgen nog 1 dag je .
Hier niet zoveel in huis gedaan, maar wel bij mijn zus. Is begonnen aan haar verbouwing, aantal dingen voor haar online gezet en al wat verkocht. Ook wat dingen van onze grootouders uitgezocht (is hun huis dat ze gaat verbouwen), mooie herinneringen.
Nu het vakantie is kom ik ook aan wat minder toe. En vooral met de oudste die nogal energiek is, heb ik ook niet altijd meer de puf 's avonds om nog veel te doen. Maar er verdwijnen nog altijd wel wat dingen en er wordt nog opgeruimd. Alle speelgoed is ook onder handen genomen, beter verdeeld in bakken enzo. Ook een paar dingen weer in het zicht/handbereik gezet en zien wat er gebeurd. Spelen ze ermee dan blijft het nog even, laten ze het links liggen dan gaat het weg. Oudste is volgende maand jarig dus dan komen er ook weer dingen bij... Leuk nijn dat je toch nog herinneringen aan je grootouders hebt. In de tijd dat het huis van mijn grootouders werd leeggemaakt zijn mijn tante en oom als eerste gaan grabbelen voor hun en hun kinderen. Mijn ouders hebben en paar dingen en aan mij werd niets gevraagd. Mijn tante heeft me een kapot parelsnoer gegeven van mijn oma. Zelf heb ik een suikerpot uit het 'afval' gehaald. Ik wist dat mijn oma daar veel waarde aan hechtte omdat die nog van haar moeder geweest was. Deksel was wel gelijmd maar dat vind ik niet erg.