gisteren een mindere dag, kinderen ook erg verdrietig dat ze steeds overal naar toe moeten , breekt me hart wel vandaag weer fysio gehad en moet het wat rustiger doen ivm wond wat nog niet goed dicht is
zo samen met manlief de voorraad kast uitzoeken, kijken wat de voorraad is van alles is gaat ook veel weg heerlijk gevoel zit in twijfel voor verhuizen of niet
men wat een zooi uit de voorraadkast vandaag nog de kast met schoenen en 2 bakken met handschoenen etc nakijken en dan is beneden helemaal klaar vanaf morgen dan met de 1e verdieping beginnen staan ook erg veel dozen oud papier klaar , woensdag avond aan de weg zetten container wordt donderdag geleegd en zit ook lekker vol
pff wat een zooi op kamer van de oudste helaas grijze container vol dus dan maar in vuilniszakken wat nu weggaat, eventueel weekend naar de stort maar rijden straks puzzels controleren of ze compleet zijn vanmorgen zou er iemand wat ophalen maar helaas niet geweest en reageert niet meer grrr
Hier loopt verkoop nog niet, maar laat het gewoon online staan. Verder niet meer zoveel opgeruimd. Wel papier weggedaan.
verkoop loopt niet storm maar toch nog wel iets vandaag 2 van de 3 niet op komen dagen grr van de week eens beginnen met fotos uitzoeken vanaf 2011 voor albums pff wordt een leuke klus
Hier loopt de verkoop ook nog niet , wel een reactie op iets maar nog geen reactie terug . Denk dat mensen nog niet op zoek zijn voor de feest dagen zal nog wel komen . Binnenkort er weer wat meer op zetten. Hier de goud goed zak weer gevuld ook met kapstokken had er erg veel weg er mee . Zo meteen direct weg er mee kan mooi voor ik moet werken. Verder zien we wel wat we nog tegen komen vandaag als ik zin heb om verder op te ruimen .
zo het begint in 1x te lopen zijn geen grote bedragen maar iedere euro is er weer 1 denk ik maar en dna ook weer van de spullen af
Ja ja onze zolderkamer moet nu echt een bestemming gaan krijgen. Nu is het een rommel en speelkamer, maar onze kleine meid groeit hard en zal nog een klein jaar in het ledikant kunnen. Langzaamaan dus van de zolder een slaapkamer zien te maken. En dat betekent opruimen, opruimen en vooral van heel veel spullen afscheid nemen...
wortel dat wordt een klus maar je hebt nog een jaar de tijd hier deze week beginnen met de 1e verdieping en dan hopelijk binnenkort met de zolder dat is echt een puinzooi, alles wordt er maar neergegooid. pff
Hier de 'rommelkast' in de kinderkamer eindelijk opgeruimd. De dozen die onder de jongste zijn bed stonden passen er nu in en dan straks even de jongste zijn bed op de laagste stand zetten. Dan kijken om de legplanken van die kast nog eens goed te leggen. Misschien kunnen de verfspullen van de kinderen dan ook in die kast, dan zijn ze iig uit de halkast.
Moest net vlug zolder kamer met bureau opruimen omdat manlief vanmiddag thuis gaat werken. Veel achter de deur gezet voor oog opgeruimd Zo beneden even bezig omdat hypotheek adviseur vanavond komt Morgen begin maken kamer oudste
Druk bezig alle duplo van de jongste uit te zoeken Hadden de dozen bewaard. En dan verkopen maar Kunnen ze gewone lego er voor kopen
Duplo behoudt idd zijn waarde, zul je wel snel verkocht krijgen. Hier de te kleine sportschoenen van meisje online gezet, zijn nog in prima staat, niet afgesleten. Speelgoed zijn we ook wat aan't uitzoeken.
Gisteren ook nog wat speelgoed uitgezocht want er gaat weer een hele boel bijkomen voor kerst vrees ik. Ben alleen een beetje inspiratieloos. Ze hebben al redelijk wat en vooral voor de jongste is het extra moeilijk iets te verzinnen omdat er toch veel van de oudste doorgeschoven wordt. Zo speelt de jongste nu heel veel met de grotere thomas treinen die van de oudste waren. Maar ook de kleinere treintjes van de houten treinbaan hebben zijn interesse. Verder lijkt het wel alsof voor elk ding ik weggooi er wel 2 dingen in de plaats komen. Gaat maar traag vooruit zo om alles opgeruimd te krijgen.
valt tegen verkoop duplo mensen denken dat ik het bijna gratis weg doe nou echt niet maar wachten gewoon af vandaag weer 1 doos uitgezoch en bijna 75% gaat weg dus wel lekker gevoel
goed zo meiden hier even in een grote dip gisteren is schoonmoeder langs geweest en viel dat even tegen: allemaal veel te erg om hier neer te zetten
Elisje, misschien leuk om wat voor bij de houten treinbaan te kopen? Bijvoorbeeld houten verkeersbordjes? Zuurtje, dat is naar. Hopelijk komt alles goed.