Hier vandaag auto leeg halen , kan morgen naar de sloop. Vandaag twee mensen over de vloer alleen afwachten of ze komen. Verder wat aanrommelen .
hier 4 mensen die spullen op komen halen alle duplo heb ik verkocht, vanavond dan wat nieuwe lego friends voor de meiden bestellen net de knutselspullen uitgezocht weer een plastic zak vol wat weg gaat vandaag strijk en was dag hopelijk nog weer wat te koop zetten en hopelijk nog 2 dozen uit zoeken toch in ons achterhoofd verhuizen dus nu maar verder met opruimen etc 1 verhuisdoos leeg met wat allemaal verkocht is, lekker gevoel maar er komt steeds weer meer bij hihi
p1982: Heerlijk gevoel als er weer wat weg is ondanks er ook weer wat bij komt . Ach en een mens moet bezig blijven toch hihi.
Ik vind het zo heerlijk om op te ruimen en veel weg te gooien! Vuilniszakken vol en dozen voor de kringloop etc. Ben daar ook echt heel erg makkelijk in. Te makkelijk soms. Dan moet ik weer iets gaan kopen omdat ik het weg heb gedaan, zoals laatst de föhn... Voelt in je hoofd ook zo lekker opgeruimd!
@ wortel Ja zat inderdaad al te denken om nog wat voor de treinbaan te kopen. Ik moet enkel opletten dat ik geen te kleine dingetjes koop. De jongste stopt echt alles in zijn mond. De oudste heeft dat nooit gedaan dus die kreeg wel eens wat kleinere dingen, maar nu let ik toch wel een beetje op. Verder lidl ook nog maar even afwachten, die hebben altijd wel iets leuks. Gisteren alle was gedaan, meeste is droog dus dat straks wegwerken en dan later het laatste deel. Voorraadkast is uitgezocht en weer een hele boodschappenlijst gemaakt. Tussendoor nu de badkamer eens onder handen nemen.
ja geeft een heerlijk gevoel dat er dingen weg gaan, kids weer blij met de centjes en nu bezig met opruimen en die spullen verkopen we ook al wel 3 vuilniszakken vol met zooi wat naar de stort moet, gaat manlief volgende week zaterdag doen dus heb nog een paar dagen om er meer bij te zetten hihi sommige denken echt dat je het gratis weg doen en zielig verhaal op doen pff hier de voorraadkast en vriezer aan het opeten, scheelt ook weer met boodschappen doen strijk heeft manlief helemaal gedaan, nu alleen nog opvouwen maar steeds iets maar
hier nog een dag of 2 de was bijwerken (vooral strijk) en dan kan ik aan de rest beginnen dat gaat niet zo vlot als ik zou willen door de pijn manlief heeft ook een weekje vrij nu dus hopelijk krijgen we het een en ander gedaan ondertussen
Hier kledingkasten opgeruimd. Na 63 kg kwijt te zijn past niet veel meer Nu van alles foto's maken en kijken of ik het kan verkopen. Zelfde al tijd geleden gedaan met babykleding van dochter.
ik wil ook meer dan ik mag en kan, maar steeds iets geeft al een heerlijk gevoel manlief zei al ben benieuwd wat je nog meer gaat opruimen denk nu al 12 verhuisdozen vol met spullen wat nog verkocht moet worden sammelskee knap hoor, dan veel kleding wat verkocht kan worden dus
Sammelskee: Knap gedaan succes met nieuwe kleren kopen en de oude verkopen. Zuurtje : pas op je zelf. Hier zijn ze geweest we hebben er een leuk bedrag voor gehad . Binnen kort er maar weer wat bij op zetten .
marnat lekker he dat je een mooi bedrag er voor hebt gekregen hier ook bezig veel er op te zetten en nog 4 mensen die spullen op moeten halen heerlijk gevoel straks weer verder met uitzoeken
Ik ga vandaag wat dingen op de weggeefhoek zetten! Wil proberen 10 dingen per week te verkopen of weg te geven zodat het stap voor stap opgeruimd wordt! Ik heb op zolder een stuk of 8 vuilniszakken met schoenen en kleding wat weg gaat en verzamel het al jaren onder het mom: Ik ga het verkopen! Nu toch maar eens doen.
Ph11 goed streven hier ong 12 verhuisdozen vol.met spullen wat verkocht moet worden Streven is 5 stuks in de week vanaf vandaag. Kijken of dat lukt. Verder kijken wat naar de stort kan voor zaterdag. Geeft een heerlijk gevoel dat spullen weggaan en een opgeruimd huis en eventueel met verhuizen minder mee nemen
Sorry, 't is me wat veel om bij te lezen op mobiel Hier gisteren nog een shirtje verkocht. Weer een kleinigheidje in de spaarpot erbij. De vele kleine beetjes beginnen toch een mooi bedrag te worden. Moet nog van veel meer dingen foto's maken maar kom er helaas niet aan toe...
nijntje ja alle kleine beetje helpen regel speelgoed is nu 50 % gaat naar de kids en 50% voor ons en dan doe ik het deel van ons 50% in spaarpot voor weekendje weg en andere gaat op de grote berg andere dingen die ik verkoop is 1/3 in de pot voor weekendje weg en andere op de grote berg grote berg zal kledingkast worden hier ook nog veel op de foto zetten maar komt wel steeds iets 5 dingen per week heb ik vandaag al gehaald, nu hopen dat ze het ophalen heerlijk gevoel zo vanavond er weer mee verder als kids op bed liggen max 30 min
Laatst een doos vol decoratiemateriaal geschonken aan een goed doel; ze maken er weer wat moois van en verkopen dat. Zalig! Geeft me zo'n goed gevoel. P1982 ik zou zeggen: ga op een rommelmarkt staan. Dan ben je in rap tempo van je spullen af.
Mijn plan voor vandaag is niet gelukt.. Moest onverwachts naar de huisarts, maar morgen weer een dag!
Nou zit met pols klachten dus voorlopig zit de rommelmarkt er niet in. Anders al wel gedaan Nu maar vanuit huis verkopen. Vooral de grote dingen en merk spullen Vandaag met jongste verder opruimen. Haar kamertje is nu aan de beurt
Mwa valt mee! Vooral heel pijnlijk.. Had mijn teen gestoten en nu stond mijn teennagel recht overeind en helemaal los.. Bloedde behoorlijk en was misselijk en trillerig, dus mijn man is eerder naar huis gekomen en toen naar de dokter toe! Die heeft mijn nagel eraf gehaald en zal de aankomende weken wel pijnlijk blijven..