zo begonnnen met de kamer van de jongste net 2 bakken met speelgoed uitgezocht. Veel speelgoed kapot of niet meer compleet hup in de vuilniszak gaat ook weer wat naar me ouders en andere dingen voor de verkoop straks weer verder maar steeds iets doen
P1982, dan in een iets rustiger tempo verkopen. Van het voorjaar weer hersteld? Dan zijn er ook veel rommelmarkten. Hier kamer van mijn zoontje opgeruimd. Lekker zijn bakken met speelgeod gesorteerd. Nu wacht mij de was....
hoop het voorjaar wel hersteld te zijn en dan indedaad weer rommelmarkten bezoeken hier nog maar 2 pakken van jongste uitgezocht maar begin is er morgen als kids er niet zijn verder met de zolder , maar staan veel sintkados dus nu niet handig om te doen
Au!!! Hopelijk snel hersteld! p1982: Nee, geen goed idee als er veel sintcadeaus staan Hier even serieuze opruiming gehouden bij de kids... Zoonlief tekent zo graag, maar het loopt serieus de spuigaten uit! Heeft een doos met kladpapier om op te tekenen en kleuren, nou die puilde langs alle kanten uit, salontafel lag voor de tweede keer op nog geen week overvol met papier. Dus zelf hoop weggegooid, hem een hoop laten wegleggen. Dan de knutsella opgeruimd, ook een hoop spullen weg, ook vooral voor oud papier (oude catalogus van Lego ed). Dan nog 2 boekjes tegengekomen, die maar gelijk online gezet. Kan ik straks tenminste eens wat stofzuigen want met alles vol papier was dat een onmogelijke opdracht geworden...
nee en er staan al best veel sint kados dus even voorzichtig doen zo speelgoed jongste haar kamer is uitgezocht, mocht veel weg dus morgen fotos maken en te koop zetten, weg ermee gisteren 5mensen verkocht en vandaag 1 dus het loopt lekker 4 mensen moeten nog nadenken, afwachten morgen ook speelgoed bij me ouders uit zoeken, kids mogen dan het geld houden en er wat voor kopen.
Wij hebben gisteren de sint cadeaus met 15% korting kunnen Bestellen maar moet ook voor schoonouders, man zijn grootouders en voor ons. Als ik nog 17 kan verdienen hoeven we op de sintcadeaus niks extra's toe te leggen. Normaal komen ze morgen iets ophalen. Even afwachten. Zouden dan 2 dingen op een week zijn. Ook niet het grote geld maar weer iets weg en centjes in de plaats
hier kids de smaak van het opruimen ook te pakken gelukkig ze weten dat ze er wat voor terug kunnen kopen ow alle kleine beetjes helpen met de verkoop dat heb ik nu ook zoiets en mooi voor in de spaarpot hier nog kados verzinnen voor de jongste voor de feestdgen maar ook haar verjaardag
Wij hebben gelukkig alles. Voor zoon hebben we in de zomer al een nieuwe fiets tweedehands gekocht. En voor de rest hebben het wel erg beperkt, want ze hebben al zoveel en krijg van schoonouders en grootouders geld om te kopen. Maar bij de grootouders heb ik nauwelijks de helft van hun budget opgebruikt. Bij schoonouders ongeveer 2/3 van hun budget. Rest gaat spaarrekening op. Want ook kleren hebben ze voldoende dus ga dat ook niet zomaar bijkopen. Voor Kerst mogen ze nog 1 klein ding kiezen dat ze nog graag willen hebben wat de Sint niet heeft kunnen brengen.
Hier alles voor kerst denk ik. Heb nog wat budget over voor wat kleine dingetjes als ik nog ergens tegenaan loop. Verder maar weer eens voorraadkast uitgezocht, wat echt op moet nu aangezien mijn man met shakes gaat beginnen. Zijn een paar pikantere sauzen die de kinderen nog niet eten dus zo'n dingen gaan we nu opmaken. Man wilde ze weggooien maar daar ben ik tegen. Als iemand ze wil dan ok maar ik ga echt geen eten gaan weggooien. Hij wil het nogal groots aanpakken, hopelijk houdt hij het vol want hij had het erover dat ik minder zou kwijt zijn aan boodschappen en dat dat dan toch een beetje compenseert aan de prijs van de shakes. Maar die begeleider stuurde hem nog een lijst met maaltijden en snacks en mijn man ziet de duurste dingen daar wel van zitten. En dan kom ik duurder uit in boodschappen en dan nog eens die shakes erbovenop, liever niet. Banaan, ei, tomaat enzo stond ook in de lijst dat kan hij krijgen.
Elisje: Ja, shaken is niet goedkoop. Hoor het hier ook in de omgeving van mensen die het doen. En eten weggooien, hier ook zo weinig mogelijk. Deze maand start al in het rood door de zware kosten deze maand (wisten we wel op voorhand), dus maar wat van de spaarrekening overgezet. En voor deze maand is de uitdaging om de voorraadkast serieus aan te spreken en het boodschappenbedrag zo laag mogelijk te houden. Is het enige waarop we nog kunnen besparen, hoewel dat ook al vrij laag ligt voor een gezin met 4. Maar ga geen chips meer meebrengen voor mij en manlief, meer water ipv cola. Is niet slechter voor ons Waarschijnlijk komt er morgen nog iemand iets ophalen. Zouden dan 3 dingen ineens weg zijn. Zou leuk zijn!
Succes met verkopen nijn En ja soms zijn er maanden bij dat het wat minder gaat, wel goed dat jullie het wat kunnen opvangen. En een uitgebreide voorraadkast komt dan ook wel goed uit. Nu ja ik ben ergens een beetje negatief. Mijn man ging eerst een goedkoper alternatief doen van de shakes. Dat is anderhalve dag goed gegaan en toen nam hij de shakes (die als maaltijd bedoeld zijn) als tussendoortje en de tussendoor repen voor de leuk. Dus dan at hij eigenlijk weer gewoon en dan maar zeggen dat het niet helpt. Nu krijgt hij begeleiding en hij heeft alles vandaag gekregen maar ik merk al dat hij probeert te smokkelen. Kwam hij de keuken in en ziet nog een bakje afkoelen (had een beetje meer, dacht een handige portie voor mij voor in de vriezer als hij echt alleen gestoomd wil) en zegt hij dat zijn naam erop staat en dat voor later is. Zeg er maar niks van want dan ben ik weer de negatieve die hem niks gunt maar zo gaat het natuurlijk niet werken.
heb ook een tijd shaken gedaan maar was duurder uit nu komen de duurdere maanden er weer aan pff, jongste ook nog eind januari jarig en manlief begin januari maar komt goed zaterdag gaan we een huis bekijken vind het wel spannend pff, kids nemen we mee. vandaag een beetje wassen draaien en op zolder verder en weer wat spullen te koop zetten en hopelijk verkopen
p1982: Spannend, het huis! Gaan jullie voor groter of andere streek? Hier zijn het ook de duurdere maanden: katastraal inkomen (grondbelasting) is een flinke hap uit het budget, autoverzekering, onderhoud auto, keuring van beide auto's, nieuwe schoenen meisje (tja, dat heb je niet in de hand, het groeien van de voetjes). En daarbij nog de vaste lasten van elke maand natuurlijk. Maar volgende maand komt de eindejaarspremie, ook leuk natuurlijk. Ze zijn net al 3 dingen komen ophalen. Nu nog wachten op een andere mevrouw, maar begin zo stilaan te denken dat die niet meer gaat komen opdagen... Ach, we zien wel. Ben toch hele avond thuis. Motiveert wel om weer van andere dingen foto's te maken en online te zetten. Krijg de indruk dat de interesse in speelgoed nu groter is, met de decembermaand in het vooruitzicht.
willen groter en wil in dezelfde omgeving zo net weer wat opgehaald en vanavond nog wat heerlijk zo net ook weer heel veel speelgoed erop gezet, het loopt nu inderdaad wat beter dus afwachten zaterdag naar de stort schuur staat redelijk vol vanavond oud papier aan de weg gezet hier net voor beide nieuwe schoenen gekocht pff rib uit me lijf
Wij hadden op het einde van de zomer nog in sale schoenen gekocht. Maar die van meisje waren dus al te klein, na amper 3m. En nu is natuurlijk geen sale Sportschoenen krijgt ze nieuwe van de sint bij mijn ouders.
hier nu gelukkig in de opruiming schoenen voor beide kunnen scoren. zo speelgoed staat er allemaal op, afwachten nu welke maat hebben de kids nu?
Hier de wasmachine stuk , we hebben hem voor de gein op mp gezet en vanavond komt iemand hem halen voor 25 euro .
Mar nat balen dat die kapot ia maar wel lekker nog 25 euro voor Verkoop loopt weer lekker vanmiddag worden er 3 dingen opgehaalden ook 2 dingen verkocht maar nog afspraakvoor maken En 3 dingen nog even opmeten en reageren Weg ermee Vandaag rustig dagje in de planning