Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja idd balen had niet verwacht 25 euro maar goed hij moet nog gehaald worden .
    Weekend nieuwe kijken niet te dure .
    Gelukkig lieve buurvrouw die wel wil wassen voor ons.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Mar nat tip kijk op internet bij verschillende bedrijven
    Zelfde was bij ons een verschil van 159 euro

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje voor de tip , geloof dat manlief gister al vlug gekeken heeft maar geef het door .
    Wij gaan vaak niet over 1 dag ijs .
    En filter klepje moet ook voor zitten waar je makkelijk bij kunt dat is een eis van ons .

4. p1982

p1982 Niet meer actief

nee echt de moeite waard om na te kijken is toch veel geld

verder met opruimen in huis en beetje wassen draaien. kan manlief het weekend weer strijken

5. p1982

p1982 Niet meer actief

zo persoon is geweest, 3 boeken weg
    straks komt er nog iemand 2 dingen ophalen

hopelijk vanavond nog meer verkopen, weg ermee hihi

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: balen van de wasmachine... Het heeft dus niet mogen zijn :( Nu maar duimen dat ze hem komen halen, heb je toch weer € 25 extra.
    Gaan jullie voor een nieuwe of tweedehands?

Mevrouw is gisteren niet meer gekomen, dacht het wel. Ze had wel het fatsoen om om 21u een berichtje te sturen of ze vandaag mocht komen. En ze is uiteindelijk bijna 2u na het afgesproken uur vanavond toch gekomen. Is weer mooi in het potje erbij!
    Heb nu nog 2 dingen op fb gezet, zag dat die er nog niet opstonden. Kan het maar proberen ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De gene die de wasmachine op zou halen jullie raden het al niet geweest.
    Maar als het goed is komt er dit weekend weer 1 , manlief heeft gemaild en dan ook voor 25 euro .

Ik heb in elk geval de boel in de keuken weer schoon , op de kasten vanbinnen na dan.

Nijn: nee we kopen een nieuwe , we hadden op mp al gekeken maar vaak mankeert er wat aan .
    Scheer en foppe heeft 1 staan voor 298 euro gaan we naar kijken en verder gaan we niet over 1 dag ijs.

Mochten we niet meteen 1 vinden buurvrouw waar wij op hondje passen die wil wel wassen voor ons.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

wel fijn dat je bij de buurvrouw kunt wassen

zo verkoop loopt lekker, ruimt zo lekker op en blij mee

vanmiddag en vanavond verder

manlief schrok wat er naar de stort moest

9. p1982

p1982 Niet meer actief

net weer een vuilniszak gevuild voor naar de stort. heerlijk gevoel

ook weer de nodige dingen verkocht
    oudste is helemaal blij want dan krijgt ze weer centjes en dan weer stapje dichter bij voor wat ze wilt kopen

en wij zijn van de spullen af

10. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Jaloers op hoe goed jullie kunnen opruimen. ik vind het moeilijk om dingen weg te gooien en verkopen lukt ook niet zo 1-2-3. Gevolgg is dus dat alles uitpuilt en ik geen overzicht meer heb in wat ik wel heb. Hoe hebben julllie dat opgelost?

11. p1982

p1982 Niet meer actief

nou eerst kon ik ook niet goed opruimen of dingen weg doen

maar we willen eventueel verhuizen dus nu hard bezig met spullen uitzoeken, bewaren verkopen of weg naar stort

heb een lijstje gemaakt met kamer en dan per kastje en dan beneden begonnen en dan zo naar boven werken en als er iets verkocht kan worden gelijk foto maken en te koop zetten en in aparte doos doen

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik ga straks maar weer eens aan de gang in de halkast. Man had het erover dat er bij zijn ps4 een simpele koptelefoon zat. Daarnet de doos erbij gepakt maar zat niks in.

Enige plaats waar dat ding beland kan zijn is het bovenste schap van de halkast. Gelijk hele schap maar nakijken dan in plaats van enkel die koptelefoon te zoeken want dat is echt een rommelschap en heb nooit zoveel zin om dat uit te zoeken.

Moet trouwens in de hal ook weer aan de slag (plannen van man om daar met pc te gaan zitten heb ik niets meer van gehoord dus dat is nog een beetje een dozenopslag. Zitten wel dingen tussen die ook wegkunnen en dan kan ik het weer netjes zetten want een paar spullen zijn met spoed naar daar verhuisd toen ik gister ineens de nieuwe printer/scanner ergens kwijt moest. Ding was toch een beetje groter uitgevallen dan het er op de foto uitzag.

Wel een pluspunt, kerstcadeau's voor de kinderen zijn ook binnengekomen via amazon. Heb weer een paar goede dozen voor het oud papier :) Die zijn wel netjes in de berging opgeborgen.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ga zo verder op zolder, denk nog wel een vuilniszak vol voor de stort van morgen
    manlief zei al rijden morgen gewoon dan is het weg en dan kunnen we altijd over 2 weken ofzo weer.

weer de nodige dingen opgehaald, morgen worden er nog 3 dingen opgehaald en nog diverse onderhandelingen. heerlijk gevoel
    mezelf maar beloond met een etentje met manlief hihi

morgen weer dozen halen voor oud papier, heb niks meer en komt genoeg oud papier weer overal vandaan

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jongenmeisje: Wij doen het zo doen we er wat mee nee weg er mee , kan het op mp doen we dat .
    Wat we niet gemist hebben gewoon weg er mee .
    Wat steeds verplaatst word ook weg .

P1982: Je gaat lekker , en veel plezier als je uit eten gaat.

Wasmachine is gehaald voor 25 euro .
    Andere spullen weer omhoog gezet , word daar nog wat verkocht kan er weer wat nieuws op gezet worden .

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Marathon waarom zet je de spullen er nu niet op

Ja heerlijk bezig. Geeft ook wel een heerlijk gevoel
    Hopelijk hoofd snel wat leger

Vandaag fysio gehad en goed gesprek met haar gehad
    Maandag weer arbo dienst afwachten weer pff

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Omdat manlief dat doet is zijn taak.
    Daar bemoei ik me verder niet mee .

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Ok hier manlief die zegt zet dit of dat er maar op.

Weekend samen weer verder met opruimen

Maar 3 dozen al leeg heerlijk gevoel

18. p1982

p1982 Niet meer actief

zo 30 kilo gestort.
    vanmorgen verder met zolder gegaan met manlief en weer spullen voor de verkoop net al wat fotos gemaakt en straks verder en te koop zetten

nu ook heel veel lego dozen over van plastic over dus even kijken wat we daar mee doen

van de week 3 plastic dozen met schoenen uitzoeken en dan nog 3 dozen met kleding

19. p1982

p1982 Niet meer actief

zo vanmorgen de zolder met manlief verder opgeruimd en het is weer netjes

net ook heel veel speelgoed van de kids wat achter het schot stond uitgezocht en fotos gemaakt en te koop gezet

hier loopt de handel wel lekker door, maar een aparte bak gemaakt wat er verkocht is, heerlijk gevoel

maar er staat nog genoeg wat verkocht moet worden pfff

20. p1982

p1982 Niet meer actief

zo de buggy is ook verkocht, groot ding heerlijk

ook wat kleine dingen weer verkocht en opgehaaald

van de week verder met de kledingbakken en schoenenbakken steeds iets

en kamer oudste moet ook nog en nog wel meer pff

Deel Deze Pagina