Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gaat goed bij jou p1982!

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja ben zo klaar met de zooi. Hopelijk dan ook wat meer rust in me hoofd

Hopelijk snel wat grote dingen kwijt.

Potje zit al mooi vol hihi

Hebben een mooi huis gezien maar vinden t 25000 tot 35000 te duur maar houden t huis gewoon in gedachten maar daarvoor moeten we nu wel verder met opruimen ( weggooien en verkopen)

3. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Er komt vanavond iemand voor de gaskookplaat en ik ga vanmiddag toch echt wat dingen op facebook zetten! Ik moet gewoon even doorzetten.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Inderdaad soms ia t even doorzetten

Hier kdv en bso blij gemaakt met kerst stickers anders gingen ze de vuilnisbak in

Hier wachten op meerdere reacties van mensen hopelijk wordt t wat

5. p1982

p1982 Niet meer actief

men wat een schoenen hier in huis
    nu alles kijken keuze wordt gemaakt bewaren, verkoop en vuilniszak (dan de hakken ofzo kapot etc)

geeft me een heerlijk gevoel steeds iets doen

1 al weer een afspraak gemaakt om wat op te halen, afwachten op de andere

manlief moet vanavond even wat bakken achter het schot halen zodat ik het deze week uit kan zoeken

eerste 2 vuilniszakken voor de stort staan alweer klaar, als het eind van deze week weer een aantal zijn rijdt manlief naar de stort zaterdag

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier het kastje onder de gootsteen aangepakt. Loodgieter kwam vandaag voor de lekkende kraan in de keuken dus gisteravond het kastje leeggeruimd. Nu bij terugzetten toch wat dingen weg of vooraan gezet om op te gebruiken en dan niet meer te kopen haha.

Ik had vanalle verschillende schoonmaakmiddelen maar sinds ik een stoomreiniger heb gebruik ik niet zoveel verschillende dingen meer en sommige dingen waren ook gekocht door mijn schoonmoeder toen die voor de verhuis kwam helpen schoonmaken en toch haar favoriete producten wilde gebruiken.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

elisje dan inderdaad maar gelijk uitzoeken en dingen weg doen,

is dat handig een stoomreiniger? waar gebruik je die allemaal voor?

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb een stoommop maar het reservoirgedeelte kan ik eraf halen en dan kan ik er verschillende stukken op aansluiten.

Gebruik hem voor de vloer en ook de tegels in de badkamer. Verder ook de gootsteen, zit een klein stukje bij waarmee de stoom ook wat in inkepingen gaat en wat je dan ziet van de kraan enzo. Oven maak ik er ook schoon mee en de roosters.

Ramen zouden in princiepe ook kunnen maar dat heb ik nog niet aangedurfd.
    Oh ja toilet ook, gebogen opzetstukje krijgt de stoom onder de rand.

Ik heb zelfs mijn velouren jas ermee gestoomd. Zag er gelijk weer een stuk frisser uit (had geen tijd om ze naar de droogkuis te brengen)

Heel lang enkel voor de vloeren gebruikt omdat ik het losse gedeelte met slang niet echt praktisch vond maar gebruik het nu wel vaak.

Als deze de geest geeft dan ga ik wel zo'n 'stofzuigermodel' aanschaffen. Voor deze gekozen omdat die toch redelijk veelzijdig was en ik niet het budget voor zo'n stofzuigermodel had op dat moment.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

oke ken het niet

zo manlief heeft 1 grote box met schoenen klaar gezet die uitgezocht moeten worden van de week mee bezig

pff mensen die denken dat je hele dagen thuis zit om spullen op te halen pff

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb een stoomreiniger stofzuigermodel, maar erger me aan de korte kabel. Heb een karcher. Is wel een goed ding. Ik doe er ook de douche mee, glazen deur, soms zelfs wc.

Weer 7 longsleeves bij dochterlief uit de kast gehaald, 1 weggedaan wegens vlekken en andere 6 online gezet. Bij zoonlief een trui eruit gehaald en gelijk online. Nu maar weer afwachten...

11. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje ook lekker aan t opruimen dus

Vind t een heerlijk gevoel als er weer een bak uitgezocht is
    Weer een vuilniszak voor de stort. Al 3 en komen er nog heel veel meer bij

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje waar zet jij alles te koop op

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kapaza, 2dehands.

Op fb is verschillende verkoopgroepen, o.a. Limburgse mama's verkopen en 'vraag en aanbod' hier in de buurt.

Maar soms loopt het, soms compleet niet. Maar tweedehandsbeurzen heb ik ook al gestaan, maar ook niet echt een succes

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tja, het heeft geen zin om alles bij te houden. Kast blijft alleen maar vol daardoor ;)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    kranten gaan hier morgen weg en woensdag de grijze container weer leeg , als er nog troep is kan dat mooi mee .
    De droger staat aan morgen vouwen en in de kast hangen .
    Hoop deze week een andere wasmachine te hebben .

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Papier gaat maandag weg. Staan ook alweer 3 dozen klaar in de kelder om mee te geven.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Net een aantal zoekertjes verlengd op Kapaza, komen ze weer bovenaan te staan. Gelijk een reactie. En ze willen misschien nog meer. Fingers crossed of ze vrijdag effectief komen en wat ze nemen.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

hier inderdaad ook op facebook en dan diverse groepen uit de omgeving, loopt redelijk. VRaag er ook niet teveel voor

manlief gaat vanavond helpen met de schoenen boxen uit te zoeken. scheelt me weer tijd.

Kledingkasten moeten ook van allemala nog uitgezocht worden maar we hebben besloten eerst de zolder aan te pakken

administratie moet ook nog opgeruimd worden
    veel fotos moeten nog gescand worden

eerst zo met de bril van de oudste naar de opticieen pootje is door midden, geen reserve bril

19. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    De man die gister voor de kookplaat zou komen is niet geweest.. Kan daar altijd best wel chagrijnig van worden! Laat dan even wat horen ;)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Ph11 heel herkenbaar. Plan nu afspraken vaak tijdens etenstijd of savonds als kids op bed liggen want dan altijd wel verplicht thuis

Had er laatst 1 kwam niet dus ik berichtje gestuurd 3 uur later sorry maar zoontje opgenomen maar dag later kwam ze t ophalen met als extra doos chocola ikzo dat had niet gehoeven jawel voor t wachten zei ze

Deel Deze Pagina