Dat soort ervaringen maken het dan weer goed! Wij hadden in augustus een 3 persoons lounge bankje verkocht en dat liep nogal raar, want die mag vroeg of wij hem wouden bezorgen. Door de vervelende ervaringen was ik te bang dat het dan uiteindelijk niks zou worden, dus durfde het risico niet te nemen, maar hij wou ons er wel veel voor betalen. Vervolgens vroeg hij of wij het bankje dan naar het kanaal konden brengen.. Ik was er wel klaar mee, maar die man had er schijnbaar zoveel belang bij dat hij een bus gehuurd heeft en hem zelf heeft opgehaald. Goed bedrag voor gehad! en bleek hij een vakantiehuisje in de buurt te hebben midden op het water. Dat maakte het allemaal veel logischer. Nu baalden we wel dat we die 20 euro extra niet aangenomen hebben en hem bezorgd hebben, want het was enkel 10 km verderop en de man kwam binnen ziet hem buiten staan en roept meteen perfect
ph1: Ook hier herkenbaar laatst nog zou iemand komen voor de wasmachine niet geweest , volgende dag iemand anders er voor geweest . Mp rustig verder wie weet feest dagen komen er aan.
ja ik ga niet brengen, al paar x gevraagd en 1x gedaan zijn ze niet thuis nou nooit meer bril oudste is tijdelijk even gemaakt. zo met jongste bak schoenen uitzoeken verder veel dingen op de foto zetten en te koop zetten
Ik plan ook in als ik sowieso thuis ben, en idd ook na slaaptijd van de kinderen. Brengen hebben wij 1x gedaan, was op 2km en mensen hun auto was stuk. Maar ze vroeg meer dan ik te koop had staan, dus ja kleine moeite dan Vandaag weer reactie op 1 van de dingen die ik gisteren online heb gezet. Normaal komen ze het vanavond ophalen. Zo gaat het weer goed. Dan ben ik bijna een doos kwijt als ze vrijdag ook nog komen opdagen!
ow heerlijk gevoel of niet nijntje hier van 2 boxen schoenen 1 gemaakt. geeft ook heerlijk gevoel besloten de lege plastic boxen te bewaren altijd makkelijk voor een verhuizing. nu in elkaar stapelen dan lijkt het ook mooi al minder manlief vanavond zijn schoenen even uitzoeken weer een zak met schoenen wat weg kan wordt zaterdag gewoon weer stort rijden. want nu stapel ik het maar op zolder in een hoekje wasmachine draait weer overuren. even weer bijwerken zo de knipjes en elastieken enz uitzoeken kijken wat daar van weg kan maar dat kan k lekker op de bank tijdens tv kijken doen
hier ben ik ook flink aan het opruimen. het word tijd voor de stort want man man wat een zooi hahaha.. mn hele slaapkamer staat op dit moment volgebouwd met spullen die naar de stort moeten.. dus wil wel graag mn slaapkamer weer terug
spikkel wanneer ga je naar de stort, hier besloten om boven de 5 volle vuilniszakken te gaan en we kunnen alleen op zaterdag wil alle spullen niet op me slaapkamer wordt dan helemaal gek pff gelukkig plekje op zolder waar het kan staan, eerst in de schuur maar is ook niet handig
ja dan maar op je slaapkamer neer zetten, je herkent straks je slaapkamer niet meer terug als het weg is jongste slaapt even, niet helemaal fit dus kan ik verder beneden even opruimen
Heerlijk gevoel p1982! Het gaat voor kleine prijsjes maar ja, zijn dingen van Zeeman en Action, daar betaal ik nieuw al niet veel voor. Waarschijnlijk daarom dat het snel weg gaat zijn.
vraag voor alles niet veel geld , denk dan toch nog wat centjes en toch weer weg nu rust vanavond weer verder, wel spullen op de diverse sites aan t zetten kijken hoe het loopt
zo vanavond 1 ding opgehaald en 1 grote tas verkocht wat donderdag opgehaald wordt manlief heeft zijn schoenen uitgezocht en ook nodige weg zo even weer wat fotos maken van spullen kan dat er ook weer op
P1982: je zet me aan het werk lol er staat in de schuur nog een plastic bak met autospullen er in die kan ik mooi uit zoeken morgen.
ja heb de smaak te pakken met alles uit zoeken etc manlief zei ook al men wat heb je al gedaan, het geeft een heerlijk gevoel nu het verkopen nog
Haha ja p1982 werkt aanstekelijk Vanavond ophalen is er niet van gekomen. Ze stuurde bericht voor donderdag. Afwachten maar weer.
haha sorry maar heb in achterhoofd verhuizen , nu helemaal nu ik een huis heb gezien en morgen makelaar ga bellen weg met de zooi allemaal
Hoop dat het wat wordt met het huis dat je op het oog hebt p1982. Onze verhuis ging ineens zo snel dat ik gewoon alles in dozen hebt gegooid en hier uitgezocht. En dan nog te veel bijhouden dus nog een opruimronde en nog 1 en nog 1. Ben nu wel makkelijker in dingen weg doen. Ik heb echt geen 12 reserve snoeren nodig voor pc (en wat nog allemaal, die dingen passen hier op ongeveer alles). Oh en stekkerdozen, geloof dat over de jaren we er ook wel een stuk of 10 van verzameld hebben. Ik heb ze uitgedeeld hier aan vrienden/familie. Alles zit hier nu op surge protectors dus aan die andere hebben we niets meer. Eentje bijgehouden en de rest weg ermee. Heb hier ook nog tig ethernet kabels. Ga 1 lange en 2 kortere bijhouden en de rest gaat ook weg. Verder kom ik uren in een dag te kort voor wat ik allemaal wil doen. Of laat ons zeggen uren dat ik nog puf heb en niet half slaap.
helaas huis is al verkocht, dus verder zoeken in de tussentijd opruimen en verkopen net bak met knipjes en elastieken uitgezocht voor de tv kom hier ook uren te kort, en erg moe. Komt na de operatie hoop eind nov weer voor een paar uurtjes te kunnen en mogen werken
p1982: jammer van het huis hoop dat je een andere gaat vinden. Hier vandaag of morgen iemand wat hallen . Het gaat niet hart maar het gaat weer . Morgen komt de wasmachine net 1 besteld .