missle: Boeken verkopen op de rommelmarkt is mijn ervaring. Daar was ik ooit met uitladen al al mijn boeken van mannen van mars en vrouwen van venuw kwijt. Maar zie ze hier op de verkoophoeken op fb ook goed gaan als het een aantal boeken zijn, dus niet 1 los maar wel bijv. 10 thrillers. Spikkel: Hier een vrij groot huis... Maar ja, de Vlaming heeft een baksteen in de maag Vrijstaand huis met een gelijkvloers en eerste verdieping van elk ong. 120m², volledig onderkelderd en een zolder. Zolder is wel niet over de hele verdieping, eerste verdieping zijn al dakkamers. Dus, ja, veel ruimte voor zooi Zo, ging mijn middag even anders dan gepland. Wilde boven speelgoed opruimen (zolder op), en daarna badkamer enzo poetsen, dus vraag manlief om me even met het zolderluik te helpen. Komt hij mee op zolder, hebben we daar een hoop van af gedaan. Lege dozen waarvan de garantie van het toestel ondertussen verlopen is. Goed voor oud papier in te doen. Lagen nog stukken laminaat, dienen nergens meer voor want was afval. Dat allemaal naar onder gedaan. Zijn nog op 4 zakken isolatiebolletjes voor cement uitgekomen. Foto van gemaakt, ga ik straks online zetten. Wie weet geraken we ze nog wel kwijt, zou mooi zijn. Gelijk de kerstboom al mee naar de bovenverdieping gedaan, hoeven we die niet meer op zolder te halen binnen een kleine maand. Lege emmers van verf en vernis ed allemaal naar beneden. En gelijk allemaal naar de container gebracht die bij mijn zus haar bouwwerf staat. Dus mooi opgeruimd. Maar, heb nu nog 40 min voor de kids uit school komen. Ga snel wat stofzuigen, want het ziet er niet uit met hele tijd van zolder naar de kelder te lopen. Misschien nog snel wat met nat erdoor, want om 16.15u hebben we een afspraak met iemand die iets komt ophalen. Zo, nu snel verder doen
hier op facebook lopen de boeken per stuk juist weer beter. het is ook uitproberen en sommige dingen staan er wat langer op en dan opeens toch verkocht nijntje goed aan het opruimen dus, en inderdaad die dozen weer gebruiken voor oud papier hier moeten we nu een maand met oud papier en glas doen ipv 2 weken (ivm staking) grr en hebben altijd al zoveel in de schuur staan vuilniszak 7 zit vol , nu 8 vol maken kaartenbak samen met oudste uitgezocht en veel weggedaan. wat naar de stort gaat sorteer ik nu niet op papier etc hup allemaal in 1 zak hier weer wat spullen verkocht , lekker gevoel (had het er net opgezet hihi)
Vandaag niet gelopen zoals gepland. Oudste thuis gehouden van school dus niet echt aan schoonmaken/opruimen toegekomen. Ach morgen weer een dag, dan weet ik dat hij thuis is en plan ik beter in. Vandaag had ik een paar dingen gepland die ik beter doe als hij niet thuis is maar dan onverwacht toch thuis. Belangrijkste is dat hij nu wel wat meer opgeknapt lijkt. Nog geen 100% maar toch beter.
ik vind het moeilijk om dingen weg te doen. Wil wel verkopen, maar heb er de puf niet voor om het op mp te zetten
Vlinder73: Gewoon doen en wie weet ruimt het niet alleen je huis op maar ook je hooft . Hier vertelde manlief dat ik een doos vergeten ben waar ook nog troep van de auto in zat . En kinder hoekje hier ook even weer na kijken . Die komt vane week wel , dit weekend eerst mijn vaders verjaardag vieren hij is woensdag jarig .
Vlinder: je hoeft niet alles gelijk te doen. Beetje per beetje, doe ik ook. Marnat: geniet van het weekend met je vader. Jullie verdienen het! Vanavond die zakken online gezet, binnen een half uur al reactie en komt er morgen iemand kijken. Dus morgenvroeg ze maar van zolder halen
Gaan we zeker doen komt helemaal goed . Hier komt zo nog iemand wat halen , reageerde meteen terug zo als het hoort .
elisje, was de oudste ziek? vlinder gewoon beginnen en dan merk je dat het een opgeruimd gevoel geeft en helemaal als je ook nog spullen verkoopt marnat dat komt inderdaad van de week wel , steeds iets nijntje dat moet je hebben zosnel een reactie hier vandaag een druk dagje, misschien nog wat dingen opruimen maar we zien wel. volgende week zaterdag gaat manlief naar de stort dus nu doorstapelen met de zakken maar
Oudste had al heel de week wat last van een verkoudheid, donderdag zei zijn leerkracht dat hij na de middag kwam zeggen dat hij wilde slapen. Hij kloeg toen ook wat over zijn keel. Gisterochtend zag ik ook 3 rode vlekjes in zijn gezicht. Toch maar thuisgehouden voor het geval het waterpokken zouden zijn en langs de dokter geweest met het oog op het weekend. Dokter heeft een lotion en siroop voor geschreven zodat ik dat toch in huis had als het waterpokken zouden zijn. Voor de rest gewoon calpol geven (zo noemt de kinder paracetamol siroop hier). Vandaag geen extra vlekjes erbij dus denk niet dat het waterpokken zijn. Hij hoest nog maar hoor hem verder toch niet meer over zijn keel. Verder hier de zandbak leeggemaakt, was niet zo moeilijk van zoveel zand zat er niet meer in, en schoongemaakt. Staat nu ook weer in de berging. Ook nog tonijnsalade en eiersalade gemaakt. Kinderen hebben de helft van de tonijnsalade al op
Elisje: waterpokken beginnen meestal op de warmste plekjes van he lichaam. Romp, oksels, billen, liezen, achter de oren. Als er daar geen vlekjes zitten lijkt me de kans vrij klein. Maar goed dat je alles in huis hebt. Kan je verder moest het toch zijn. Alle, zo'n smulletjes bij jou Hier zijn de zakken opgehaald. Joepie!
Dacht ook wel dat het op warmere plekjes zou beginnen maar nam toch liever het zekere voor het onzekere. Er zit bij de oudste een jongetje in de klas die echt een heel gevoelige huid heeft en nog een paar allergieen. Die heeft niet alle vaccinaties gekregen omdat hij daarop zou reageren. Dan liever zoon een dagje thuishouden tot er meer zekerheid is.
nijntje lekker gevoel dat de zakken opgehaald zijn hier weer wat verkocht, vanavond weer mee verder, vanavond 3 mensen die wat ophalen ook de make up koffer uitgemest, veel weggedaan. vanavond nog even nachtkastje manlief doen. denk dan weer zak vol van de week bezig met de kledingbakken van zolder en administratie (wordt ook lekkere klus)
zo nachtkastje manlief ook uitgezocht. weer 2 boeken te koop gezet onze slaapkamer is het alleen beide kledingkasten nog uitmesten en de gezamenlijke kast. vanavond eens lijstje maken wat nog doen en dan is het bijhoudne
Hier nog nieuw pakje sokken van meisje uit de kast gehaald. Ze moet naar de grotere maat. Straks online zetten. Idem met onderbroeken van zoonlief die ik teveel gekocht heb...
haha die kids ook die blijven maar groeien hihi vanavond bezig met de handel, begint weer te lopen hoop wat grote dingen kwijt te raken en aankomende week 1 doos leeg te hebben verder
zo kids helemaal blij met de schooenkado's bij jullie ook gezet? net me oude schoenen weggegooid. keer weer kijken voor een paar erbij volgende zak zit vol.
vanavond gaan we lijstje maken met wat er nog opgeruimd moet worden en ook lijstje met klusjes wat er nog aan het huis opgeknapt moet worden.
haha vanavond is het niet geworden maar net 3 lijstjes gemaakt - wat nog regelelen of achteraan - klusjes in huis nog doen - wat nog opruimen etc tevens even schoonmaak schema opgesteld ook omdat ik weer aan het werk ga en anders teveel ga doen zo naar me ouders wilde lopen maar helaas te vies weer dan maar met de auto