Hier is het weer best goed. Verwacht wel nog regen later maar temperatuur zit goed. Net even snel langs de tante van mijn man geweest met de kinderen. Oudste kloeg deze ochtend over oorpijn, heb hem calpol gegeven en dan rond de middag weer. Ik hoor hem er niet meer over. Jongste nu ook verkouden. Zo meteen aan de slag met bakspullen uit te zoeken. Heb volgens mij wel het een en ander dubbel en te veel maatbekers enzo. Zet het wel even opzij en zie of nichtje er iets van wil.
Elisje: heeft de oudste nog uitslag bijgekregen? P1982: geen schoentjes gezeg gisteren wegens niet flink... Vandaag mochten ze maar wilden ze allebei niet... Hier kelder opgeruimd. Papier moet nog buiten maar met die wind ben ik bang dat het morgen over de hele straat ligt. Dus dan morgenvroeg maar buiten zetten.
hier nieuwe regen kleren voor ons beide gekocht morgen de oude meteen in vuilnisbak . En een tas van de auto uitzoeken + de panty la kijken wat nog goed is stel dat ik ze wel aan moet . en verder zien we wel wat ik nog meer kan doen.
met auto naar me ouders geweest, oudste niet fit en in bed alles ondergespuugd kijken hoe nacht gaat, nu flink wassen draaien nijntje had je veel in de kelder staan? marnat ook flink aan het opruimen dus hier nodige dingen verkocht, heerlijk gevoel afgelopen maand wat onkosten gehad en nu mooi extra centen met de verkoop
morgen zie ik wel hoe de dag verloopt maar hoop toch de opbouwkast uit te kunnen zoeken dinsdag met beide naar de kno arts
Tja ik weet het niet meer met de oudste. Toen hij deze ochtend kloeg over oorpijn hebben we even gekeken. Niks te zien. Nu net met douchen zag ik een bultje op zijn oor en 2 achter zijn oor. Hij hoest ook nog maar heeft geen koorts of verhoging. Verder bakspullen uitgezocht en potten/pannen schalen gelijk ook maar gedaan. Paar dingen weg en andere opzij gezet. Kan nichtje kijken of ze er iets van wil. Volgende week krijgt ze sleutels voor een eigen woning dus ze kan nog wel wat gebruiken denk ik.
We zijn zeker lekker aan het opruimen de kabouter doet het niet . Als ik kleine dingen tegen kom wat niet meer te gebruiken is gaat ook gewoon weg.
Elisje: nog maar even aankijken dan. P1982: stond een gekregen inbouwkast voor voorraad. Maar daar hebben we ondertussen rekken voor. Dus stond meer onder de voeten dan dat ze nuttig was. Dus kast uiteen gehaald en in stukken gezaagd en container op. En dan nog wat karton extra opgeruimd voor de ophaling van morgen. Viel al bij al mee, maar nu is het opgeruimd. Tuinstoelen op de plaats van de inbouwkast gezet, ligstoelen, bbq. Nog juist de trampoline afbreken en in de kelder doen en de tuin is ook weer winterklaar.
marnat heb nu de regel niet met lege handen nar boven dus wat er op trap ligt gelijk mee nemen ow dat is wel lekker dat het weg kan hier moet de tuinset ook nog winterklaar gemaakt worden en schuur opgeruimd worden
Heb nu ook met manlief afgesproken dat ik door ga met opruimen , en niet hem op de kop zeur dat hij dingen op mp moet zetten.
marnat gewoon door gaan met opruimen en eventueel de te koop spullen in een doos zetten en anders zelf er op zetten?
Goed idee meiden bedankt voor de tip . En nee ik weet zelf niet hoe het er op te zetten dat moet echt manlief doen.
Ja kijk maar weer aan bij de oudste. Tot hiertoe ben ik echt verwend geweest wat betreft echt ziek zijn bij allebei (hout vasthouden). En tuurlijk als nichtje dingen niet wil dan gaan ze alsnog weg of ze kan ze meenemen als zij iemand weet om er blij mee te maken. Snel nog even een hoekje in de berging nagekeken. Een of ander plastic slee ding ook maar klaargezet om weg te doen. Nooit gebruikt omdat er nooit genoeg sneeuw lag maar er zit wel een barst in. Was een cadeautje van schoonmoeder voor de oudste zijn eerste kerst, manneke was amper 4 maand toen.
elisje goed bezig en dan maar weg doen als het toch kapot is vandaag staat de opbouwkast voor uitzoeken op de planning verder wat telefoontjes plegen marnat als je al inderdaad verder gaat met opruimen en dan gewoon apart zetten doe ik ook weleens als ik twijfel of overleg met manlief moet hebben
Deze week moet ik echt op de zolder bezig met de babykleding! Moet nog vier dozen en daarna wil ik de wasjes gaan doen! Het is nu nog maar 7 weken tot de uitgerekende datum, dus het begint wel te kriebelen! Vandaag vooral een schoonmaakdagje gepland zodat dat klaar is en dan kan ik morgen en donderdag bezig met de zolder en wassen!
ph1 kun je nu niet alvast een wasje aan zetten? hier ook wasdag oudste veel gespuugd dus nu even de was bijwerken ze is wel naar school kijken wel hoe het gaat
Heb ik ook wel aan zitten denken, maar ook die kleding moet ik nog uitzoeken en dat word me teveel met mijn lichamelijke klachten..